"Usługa obejmowała wymianę kół, ocenę stanu opon i akumulatora. Szybko, sprawnie, na poziomie, super obsługa",
marti, Toyota Aygo 1,0 2016
"Witam.
Jestem po wizycie w tym warsztacie po raz pierwszy usatysfakcjonowany z wyników naprawy. Opłacało się jechać 400 km chociażby po to żeby zaraz po wyjeździe nie zapalił się check engine ;)) jak do tej pory u Warszawskich i okolicznych mechaników. Auto pojechało na usunięcie wad fabrycznych silnika(wymiana) oczywiście masa innych...",
Wojtek, Citroen C5 1,6 thp
"Szybka obsługa, profesjonalne podejście do klienta
Ceny jak najbardziej ok
Polecam serdecznie
",
Mateusz, Opel Astra
"Wszystko sprawnie i elegancko!Polecam ja korzystam od paru lat i jestem bardzo zadowolony!",
Dzedi, Audi
"Mechanicy szybko zlokalizowali problem i równie szybko naprawili. Usterka na szczęście nie była duża, a Pani w poczekalni zaproponowała kawę oraz mila rozmowę. Dzięki czemu czas szybko zlecial. Cena usługi tez mnie zaskoczyła była niska. Czyli jednym zdaniem tanio solidnie i bardzo Milo. Na pewno wrócę!",
Ruda
"Konkretny mechanik. Trafna diagnoza i naprawa za rozsądną cenę poparta fakturą. Szkoda tylko, że warsztat czynny po południu.",
R.K., Peugeot Partner
Zapraszamy do naszego warsztatu. Jako jedni z nielicznych oferujemy usługę konserwacji podwozia. Gwarantujemy fachowe naprawy w rozsądnych cenach. Naprawiamy jak dla siebie i każdego klienta traktujemy indywidualne.
"Serwis diadnozuje naprawy bardzo szybko i sprawnie. Cena usługi jest w naprawdę bardzo zadowalająca . Mechanicy są przy tym bardzo kompetentni i profesjonalni. Nie jest to moja pierwsza wizyta w serwisie i naprawdę polecam. ",
Karol , KIA Picanto
"Miałam kilka samochodów, naprawiałam je w różnych warsztatach, kantowano mnie tak długo, aż trafiłam na Pana Marka. Szybki, kompetentny, niedrogi, uczciwy, każde auto postawi na nogi a właściwie koła. Słowa szczerego uznania, to zbyt mało. Dziękuję, Panie Marku",
Irena Pilarska, daewoo tico
"Od lat naprawiam tu swój samochód oraz żony i zawsze naprawa wykonana jest bez zarzutów.
Przy okazji robiony jest przegląd samochodu pod względem innych usterek, które są zawsze konsultowane ze mną. Wszystkie wymienione części są zawsze okazywane a usterki wytłumaczone. Zawsze można także liczyć na poradę. Polecam.",
Zbyszek, Skoda Octavia
"warsztat godny polecenia, potrafią wyjaśnić co i dlaczego było naprawiane osobom które się na tym nie znają zbyt dobrze-tak jak ja
trafiłam tam przez źle wykonaną usługę innego mechanika a oni od razu powiedzieli co to jest.
",
zumo, ford fiesta
"Potwierdzam wszystkie pozytywne opinie. Warsztat i jego pracownicy naprawdę na to zasługują za: jakość usług. szybkość, profesjonalizm oraz pełne i rzetelne doradztwo.Jeżeli podczas naprawy wyjdą jakieś nieprzewidziane części do wymiany, dzwonią do klienta, tłumaczą w czym problem i klient decyduje czy mają być oryginały, czy tańsze zamienniki....",
Sojson, VW Passat
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Ford Fiesta Mk6 to mniejszy odpowiednik Forda Focusa. Jest też do niego w kilku miejscach podobny. W europie produkowany był w latach 2001-2008, a w takich miejscach jak RPA czy Brazylia...
Ford Fiesta to auto klasy miejskiej segmentu B, które było produkowane od 1976 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 8 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i van. Głównymi...
Generacja C5 produkowana była w latach 1997 - 2005, a w 2001 roku A6 przeszło delikatny facelifting. Audi A6 C5 to auto wyższej klasy średniej, które jest większym i bardziej prestiżowym...
Trzecią generacje Forda Mondeo zaczęto produkować w 1999 roku. W porównaniu do niezwykle krągłego Forda Mondeo Mk2, nowa generacja nabrała kwadratowych kształtów. Do wyboru klienci mieli 11...