"Wszystko punktualnie, szybko i profesjonalnie. Oczekiwanie na wykonanie usługi również w komfortowych warunkach.",
Teddy, Hyundai I20 2019
"Witam.
Jestem po wizycie w tym warsztacie po raz pierwszy usatysfakcjonowany z wyników naprawy. Opłacało się jechać 400 km chociażby po to żeby zaraz po wyjeździe nie zapalił się check engine ;)) jak do tej pory u Warszawskich i okolicznych mechaników. Auto pojechało na usunięcie wad fabrycznych silnika(wymiana) oczywiście masa innych...",
Wojtek, Citroen C5 1,6 thp
"Pełen profesjonalizm polecam, komunikatywny właściciel. Naprawili klime w hondzie civic 1.4 1999 sprawnie szybko tanio polecam. ",
flatiron, honda Civic
"Od lat naprawiam tu swój samochód oraz żony i zawsze naprawa wykonana jest bez zarzutów.
Przy okazji robiony jest przegląd samochodu pod względem innych usterek, które są zawsze konsultowane ze mną. Wszystkie wymienione części są zawsze okazywane a usterki wytłumaczone. Zawsze można także liczyć na poradę. Polecam.",
Zbyszek, Skoda Octavia
Zapraszamy do naszego warsztatu. Jako jedni z nielicznych oferujemy usługę konserwacji podwozia. Gwarantujemy fachowe naprawy w rozsądnych cenach. Naprawiamy jak dla siebie i każdego klienta traktujemy indywidualne.
"Mechanicy szybko zlokalizowali problem i równie szybko naprawili. Usterka na szczęście nie była duża, a Pani w poczekalni zaproponowała kawę oraz mila rozmowę. Dzięki czemu czas szybko zlecial. Cena usługi tez mnie zaskoczyła była niska. Czyli jednym zdaniem tanio solidnie i bardzo Milo. Na pewno wrócę!",
Ruda
"INNE SERWISY NIE PORADZIŁY SOBIE Z USTERKĄ. CARZONA ZNALAZŁA PROBLEM CO PRAWDA PO 2 MIESIĄCACH .ALE KOSZT NAPRAWY WYNOSIŁ 650 ZŁ. DLA PORÓWNANIA DIAGNOZY I NAPRAWY NIESKUTECZNE U INNYCH MECHANIKÓW PRZEKROCZYŁY 2 TYS.",
RAFAŁ, CITROEN
"Mały prywatny zakładzik, ale godny polecenia. Korzystamy od lat i jesteśmy zadowoleni :)",
D_DIESEL
"Wszystko sprawnie i elegancko!Polecam ja korzystam od paru lat i jestem bardzo zadowolony!",
Dzedi, Audi
"VW Passat 1.9 TDI - naprawa pompowtrysku - na VAGu wyszło, że nie pracuje jeden pompowtrysk. Okazało się, że rozleciał się popychacz pompowtrysku i śruba regulacyjna. Adam wymienił tylko te części nie narażając mnie na wymianę całego pompowtrysku. Polecam tego kolesia bo nie naciąga na koszty. auto odebrałem dzień po odstawieniu.",
franek, VW Passat 1.9 TDI
"Nie wiem skąd taka negatywna opinia - ja jeżdżę do Jima już któryś rok i wszystko idzie bez problemu.
Przede wszystkim nie usłyszałem nigdy że czegoś nie zrobią.... A usterki czasami mam przedziwne.
Polecam, szybko, solidnie...",
cario14, Renault Trafic
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...
Produkcję Toyota Corolla IX rozpoczęto w 2001 roku, a zakończono w 2009 roku. Samochód do swojego poprzednika nie był absolutnie podobny, ponieważ jego sylwetka została zaprojektowana na...
Toyotę Yaris drugiej generacji produkowano w latach 2005 - 2011. W porównaniu do swojego poprzednika sylwetkę auta zmodernizowano, lecz pomimo to przypominała Toyotę I generacji. Pojazd...
Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...