AutoExpress Kulik
Przemysłowa 3, Paruszowiec, Rybnik
Przemysłowa 3, Paruszowiec, Rybnik
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
Dlaczego warto wybrać właśnie nasz warsztat ??
Zapraszamy do naszego serwisu "AutoExpress Kulik" mieszącego się w Rybniku , przy ulicy Przemysłowej 3 ( na skrzyżowaniu Mikołowskiej z Przemysłową kieruj się w stronę Rybnik Piaski, za około 250m znajdujemy się po prawej stronie na terenie byłej Huty Silesia - naprzeciw PURMO). Dysponujemy halą o wielkości prawie 500m2 co daje nam możliwość pracy przy kilku samochodach jednocześnie.
Serwis samochodowy "AutoExpress Kulik" to miejsce w którym bez obaw będziesz mógł zostawić swój samochód w rękach najlepiej wykwalifikowanych mechaników i zlecić jego przegląd oraz usunięcie awarii. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i staramy się by każdy wyjechał od nas w pełni usatysfakcjonowany.
Specjalizujemy się w wielu markach samochodów bazując na najwyżej jakości częściach.
W razie potrzeby dla zadowolenia naszych klientów na czas naprawy oferujemy samochód zastępczy.
Nasz serwis jest jednym z najczęściej wyszukiwanych i najwyżej ocenianych warsztatów w Rybniku.
Najprawdopodobniej najlepszy serwis w mieście !
Pojazd: Honda Accord 7 type S
Witam , samochód który zakupiłem nie dawno został profesjonalnie sprawdzony i dokładnie mi powiedziano i pokazano które rzeczy będą do ... Rozwiń
Pojazd: Skoda SuperB / Peugeot rożne / Citroen
Serwisuje już kilka lat rożnego rodzaju auta. Zawsze szybka obsługa i trafna diagnoza. Polecam
Pojazd: Vw touran
Nie ma lepszego miejsca ,kotew w tak profesjonalny sposób zajmie się Twoim autem . Jeżdżę do tego mechanika już kilka lat z różnymi samochod... Rozwiń
Pojazd: mistsybiszi colt 1.1 2009
W dniu 14.07.2021 byłem umówiony na sprawdzenie szczelności klimatyzacji i jej nabicie. Po usłudze okazało się, że zostałem także policzony ... Rozwiń
Pojazd: Skoda
Warsztat ten w ciągu czterech lat wymieniał nam TRZY RAZY kompletny rozrząd, pomimo nieadekwatnego przebiegu i wskazań producentów. Żaden z ... Rozwiń
Pani Elżbieto i Panie Eugeniuszu, jest nam niezmiernie przykro, że potraktowali Państwo nasze wieloletnie zaangażowanie w to żeby Państwa Skoda Octavia była zawsze gotowa do długich podróży, które Państwo tak uwielbiają. Dziwi nas bardzo, że sugerują Państwo,że nasze usługi nie są transparentne. Za każdym razem były Państwu okazywane wymienione części, przed każdą wymianą byli Państwo informowani o kosztach i usługach, które musieliśmy wykonać, a na końcu dostawali Państwo dokument na, którym widniały wszystkie pozycje usług i części wraz z kodami, by mieli Państwo możliwość zweryfikowania ceny. 0d 2018 roku odwiedzali nas Państwo 11-krotnie, nie liczę lat wcześniejszych w których było nam dane świadczyć dla Państwa usługi i zawsze podchodziliśmy do waszego samochodu w pełni profesjonalnie, a do Państwa z wielką sympatią. Wymianę rozrządu z Państwem konsultowaliśmy, jeżeli na tym etapie mieli Państwo wątpliwości co do naszej transparentności mogli się Państwo skonsultować z rzeczoznawcą samochodowym co jest praktyką bardzo częstą i jeżeli wiemy, że klient nie jest zorientowany w świecie motoryzacyjnym takie rozwiązanie proponujemy by mógł oprzeć swoją decyzję o informacje z dodatkowego źródła. W Państwa przypadku kierowaliśmy się tylko i wyłącznie dobrem Państwa samochodu, ponieważ każde uszkodzenie związane z układem rozrządu niesie za sobą poważne konsekwencje i bardzo duże koszty. W każdym układzie są elementy, które ulegają wymianie(pasek, rolki, pompa wody) są też takie, które jej nie podlegają np. koła zębate. Więc jeśli uszkodzeniu ulega element, którego się nie wymienia podczas standardowej usługi wymiany rozrządu, zasadnym po wymianie uszkodzonego elementu, który bezpośrednio współpracuje z rozrządem jest wymiana również samego rozrządu, szczególnie mając na uwadze ilość przejechanych kilometrów jak również czas od ostatniej wymiany rozrządu czyli ponad 37 tyś kilometrów i 4 lata. Podsumowując jest nam bardzo przykro, że w związku z brakiem wiedzy źle Państwo ocenili naszą pracę. Również nie mamy sobie nic do zarzucenia jeżeli chodzi o transparentność usług bo to Państwo podejmowali decyzje i wszystkie czynności były z Państwem konsultowane. Jak zawsze dalej są Państwo mile u nas widziani i mam nadzieję, że ta odpowiedź zmieni również Państwa pogląd na sprawę naprawy Państwa Skody. Pozdrawiam, Robert
Świetny serwis, bardzo szybkie terminy i czas naprawy, a jednocześnie ... Rozwiń