"Świetny warsztat, pełen profesjonalizm, szybka i pomocna obsługa. Polecam",
Ania, BMW
"Opinię świadomie wpisuję z dużym opoźnieniem, gdyż auto od Marcina odebrałem 23.11.21 r. Przejechałem 1000 km i zgodnie z sugestią wymieniłem olej, a do dziś przejechałem kolejne ok. 2300 km. Wrażenia? Krótko i mam nadzieję, że nie zapeszę rewelacja. Do wszystkich mających problem z wypadaniem zapłonu w VTI i THP, mogę, tylko bazując na...",
Darek Warszawa, Citroen C4 Grand Picasso 1.6 VTI
"Bardzo fachowa obsługa,serwisuję pojazd w tym warsztacie już od kilku lat nigdy nie miałem żadnych problemów z moto ,polecam",
Klient, Yamaha Dragstar 1100
"Dogodne terminy, staranność szefa i pracowników, fachowa porada, przystępne ceny, rzetelne rozliczanie się za naprawy (wiem ile i za co płacę)",
Ala, Ford Focus i inne
"Bardzo sumiennie czysto iszybko wykonana usługa. Mogę polecić.",
Mariusz, Mercedes
"Sumienny niedrogi parę lat już korzystam z jego usług i jestem zadowolona .Nigdy nie próbował mnie naciągnąć na kasę mogę go z czystym sumieniem polecić innym ",
Helena
"Od lat naprawiam tu swój samochód oraz żony i zawsze naprawa wykonana jest bez zarzutów.
Przy okazji robiony jest przegląd samochodu pod względem innych usterek, które są zawsze konsultowane ze mną. Wszystkie wymienione części są zawsze okazywane a usterki wytłumaczone. Zawsze można także liczyć na poradę. Polecam.",
Zbyszek, Skoda Octavia
"Mechanicy szybko zlokalizowali problem i równie szybko naprawili. Usterka na szczęście nie była duża, a Pani w poczekalni zaproponowała kawę oraz mila rozmowę. Dzięki czemu czas szybko zlecial. Cena usługi tez mnie zaskoczyła była niska. Czyli jednym zdaniem tanio solidnie i bardzo Milo. Na pewno wrócę!",
Ruda
"Ja bym nigdzie indziej juz nie jeździł. Szybko dobrze i w dobrych pieniądzach. Zamiast zachwalac albo czytac głupie negatywy lepiej jechać i oddać auto do zrobienia. Nie zawiodą się państwo. ",
dryf, Lincoln
"szybka i sprawna naprawa mojego samochodu, profesjonalna obsługa, blisko centrum. Polecam!",
j.b, fiat
Zapraszamy do kontaktu z profesjonalnym serwisem samochodowym! Jesteśmy Partnerem sieci ProfiAuto, która zrzesza profesjonalne auto serwisy z całej Polski. Mamy duże doświadczenie w obsłudze samochodów osobowych, dostawczych i...
Silnik odpala z oporem, podczas rozruchu przygasają kontrolki, słychać samo cykanie bez reakcji silnika, lub rozrusznik pracuje jeszcze po uruchomieniu się silnika? To jego typowe objawy wskazujące na usterkę. Rozrusznik jest urządzeniem mechaniczno elektrycznym, które odpowiada za wprowadzenie wału korbowego w ruch i pracę tłoków za pomocą koła zamachowego. Potem rolę napędzania wału za pomocą tłoków przejmuje dostarczane i spalane w cylindrach paliwo. Jeżeli silnik nie reaguje na rozrusznik, awaryjną metodą uruchamiania jest odpalanie na tzw. pych. Nie jest to jednak zalecane z uwagi na ryzyko np. przestawienia lub uszkodzenia układu rozrządu.
Cena głównie zależy od elementów, które podlegają wymianie. Zużyciu mogły ulec szczotki węglowe, komutator wirnika, uzwojenie wirnika, łożyska i tuleje, mechanizm sprzęgający, sprzęgło jednokierunkowe czy włącznik elektromagnetyczny. Regeneracja rozrusznika może kosztować w przedziale 150 - 500 zł. Jest to jednak atrakcyjna cena w porównaniu z elementem nowym, a dobrze przeprowadzona regeneracja czyni rozrusznik jakościowo taki sam jak fabrycznie nowy.
Rozrusznik podobnie jak alternator naprawiany jest z reguły przez specjalizujących się w tym fachowców. Standardowy mechanik wymontowuje uszkodzony rozrusznik i oddaje do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji. Może się zdarzyć, że rozrusznik, który zostanie ponownie zamontowany w aucie nie będzie tym samym egzemplarzem, który został oddany. Czasami serwisy takie działają na zasadzie wymiany zużytego rozrusznika na taki sam ale już zregenerowany. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oczekiwania na naprawę, a części prawidłowo zregenerowane odpowiadają fabrycznej jakości. Aby nie spowodować dodatkowych uszkodzeń, warto zlecić wymianę rozrusznika w doświadczonym i polecanym serwisie samochodowym.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .
Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.
Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?
Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak należący do...
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...
Generacja B7 to ponowne odmłodzenie sprawdzonego modelu Audi A4. Produkcja rozpoczęła się w 2004 roku i trwała 4 lata. Samochód wyposażano w silniki benzynowe o pojemnościach od 1.6 102KM...