URLOP - od 2024-05-02 do 2024-05-02

Laureat Złotych Kluczy Warsztat polecany przez innych kierowców.

Warsztat samochodowy AUTO MIŚ

Warsztat Godny Zaufania

Bandurskiego 36, Niebuszewo , 71-685 Szczecin

****** 5.5 (406 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Warsztat samochodowy AUTO MIŚ

O warsztacie

Bandurskiego 36, Niebuszewo, 71-685, Szczecin

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Jesteśmy na rynku od 2007 roku. Zajmujemy się naprawami mechaniki, elektroniki i elektryki. Programujemy kluczyki samochodowe, naprawiamy sterowniki skrzyń biegów, wykręcamy zapieczone świece żarowe, regenerujemy wtryskiwacze, a także czyścimy silniki z nagaru w układzie dolotowym. Dysponujemy profesjonalnymi narzędziami do serwisu klimatyzacji oraz ustawiania geometrii zawieszenia w technologii 3D.

Zapewniamy indywidualne podejście do każdego przypadku oraz skuteczność w działaniu. Nasze doświadczenie i profesjonalne narzędzia pozwalają nam zapewnić kompetentną i rzetelną obsługę, a jednocześnie zaproponować bardzo konkurencyjne ceny. Wszystko dla zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa jazdy i maksymalnego komfortu użytkowania auta.

 

Istnieje możliwość wynajęcia auta zastępczego na czas naprawy.

 

 

 

Więcej

Cennik

Geometria i zbieżność (ustawienie kół)

400,00 PLN
Diagnostyka komputerowa

Usługa zawiera:
- podpięcie komputera diagnostycznego
- odczytanie błędów
- wstępna interpretacja błędów przez mechanika

250,00 PLN
Diagnostyka usterki

Usługa zawiera:
- warsztat diagnozuje zgłoszoną usterkę i
- wycenia naprawę

250,00 PLN
Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R134a według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

300,00 PLN
Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R1234yf według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

350,00 PLN
Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji
- napełnienie układu azotem lub innym gazem z barwnikiem
- szukanie źródła nieszczelności

350,00 PLN
Wymiana filtra kabinowego

Usługa zawiera:
- kontrolę stopnia zużycia filtra kabinowego
- dobór odpowiedniego filtra kabinowego
- oczyszczenie miejsca montażowego filtra kabinowego
- wymianę filtra i ponowny montaż elementów*
- kontrolę poprawności działania nowego filtra kabinowego

* Cena filtra kabinowego nie jest wliczona w usługę i podlega ustaleniu z obsługującym warsztatem.

100,00 PLN
Test akumulatora

Usługa zawiera:
- sprawdzenie poziomu naładowania akumulatora
- kontrolę sprawności akumulatora

1 PLN
Wymiana płynu hamulcowego wraz z płynem

Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego

W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.

350,00 PLN
Przegląd przed wyjazdem

- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (płynu hamulcowego, chłodniczego oraz wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie stanu akumulatora
W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

250,00 PLN
Przegląd okresowy duży

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtrów powietrza, paliwa (w dieslach) i kabinowego
- sprawdzenie czy auto nie ma wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- sprawdzenie poziomu oraz stopnia zużycia płynu hamulcowego i chłodniczego
- kontrola elementów układu hamulcowego
- sprawdzenie ciśnienia w oponach z jego uzupełnieniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Przegląd okresowy mały

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtra kabinowego
- sprawdzenie płynów eksploatacyjnych pod kątem poziomu i wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Wymiana akumulatora

Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego

 
Wymiana cewki zapłonowej

Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu

 
Wymiana klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana oleju wraz z filtrem oleju

Usługa zawiera:
- wymianę starego oleju silnikowego na nowy
- demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego

 
Wymiana świec zapłonowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec

 
Wymiana świec żarowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

 
Czyszczenie wymontowanego filtra cząstek stałych w piecu

od 500
Dorobienie kluczyka/karty

od 300
Klimatyzacja - odgrzybianie

od 80
Klimatyzacja - ozonowanie

od 80
Polerowanie reflektorów

Regeneracja lamp cena za komplet

od 250
Promocyjny przegląd

W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

od 99
Regeneracja alternatora

od 250
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF FAP

od 150
Regulacja geometrii kół przód +tył

od 250
Sprawdzenie wtryskiwaczy common rail na stole probierczym

od 100
Usunięcie AdBlue

od 750
Usunięcie crash daty ze sterownika airbag

od 250
Usunięcie filtra cząstek stałych DPF FAP

od 500
Wymiana koła dwumasowego

od 500

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (406)

Dodaj opinię
5.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 406 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Neutralny

    W aucie miał być wymieniony płyn chłodniczy i hamulcowy. Cena na stronie to 150 zł za każdy. Po wymianie, na fakturze, cena urosła do 200, czyli 400 za całą usługę. Miś poinformował, że układ chłodniczy został również sprawdzony pod kątem wycieków i, że jest szczelny. Dzień później, gdy dolewałem płynu do spryskiwaczy, okazało się, że płynu chłodniczego jest za mało o prawie litr.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękuję za opinię i jednocześnie przepraszam za niedogodności jakich Pan mógł doświadczyć po wykonaniu usługi przez mój warsztat.
    Faktycznie zgłaszał Pan niski poziom płynu chłodniczego w następstwie jego wymiany co było spowodowane jak podejrzewam poduszką powietrzną w układzie chłodzenia. Zaproponowałem wizytę w dogodnym dla Pana terminie na nieodpłatne uzupełnienie jego stanu. Z oferty tej Pan nie skorzystał.
    Odnośnie ceny za usługę to została ona ustalona przed rozpoczęciem pracy.

    Skoda Fabia NJ3 1.2 TSI, 2016

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Koszt napraw kosmiczny gdzie w rolę wchodziło naprawienie w połączeniu jednej wizyty kilka zadań. Naprawa oświetlenia pojazdu niekompletna, przewody hamulcowe tył nowe zamontowane w taki sposób, że ocierały o blachy podwozia, grozi przetarciem. Policzone podłączenie do komputera diagnostycznego gdzie nie przyjechałem tylko na diagnozę błędów, mylna interpretacja zabiegu podłączenie do komputera. Na plus tylko poprawna diagnoza błędu esp, wymieniona została pompa abs na używaną, cena takiej na allegro około 400 złotych, tu 800! Po zabiegach wymiany końcówek kierowniczych została wykonana zbieżność kół oczywiście policzona lecz przy jeździe na wprost kierownica była skręcona w lewo, zbieżność już wykonana ponownie w innym warsztacie.. Po wszystkich zabiegach naprawczych zastałem przeciętą skórę podłokietnika. Kolejny minus to brak komunikacji telefonicznej z warsztatem, głuche połączenia wielokrotnie powtarzane. Nie chcę wystawiać negatywnej zupełnie opinii, lecz pozytywnej absolutnie NIE


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Neutralny

    To co miało zostać zrobione czyli elektryka (niedziałające światła, kierunkowskazy itp.).
    Dodatkowo miał zostać wymieniony moduł zespolony w kierownicy i został wymieniony, ale cena za tą część to jakiś żart... Warsztat oczywiście informuje, że nie pozwala na to aby klient dostarczył swoje części, ale naprawdę 200 zł a 600 zł za część to jest przesada...
    Dodatkowo po naprawie w.w rzeczy, przestało działać automatyczne otwieranie kluczykiem oraz wyświetlacz godziny, daty itp... Oczywiście zgłosiłam to podczas odbierania samochodu i dostałam informację, żebym podjechała i ponownie zostawiła auto aby zniwelować te usterki, ale już zrezygnowałam. Oczywiście to moja decyzja więc doceniam chęci naprawy ze strony warsztatu.
    Niestety nie mogę wystawić pozytywnej oceny tylko neutralną ze względu na to ile Panowie sobie liczą za usługi... jest to zdecydowanie za dużo.


    Peugeot 206 SW 1.2 MR'02 X-Line, rocznik 2003

  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Na początku zacytuję odpowiedź właściciela na wpis odesłanego z kwitkiem klienta:

    "oczywiście nieakceptowalne jest to, że mechanik wygania klienta z warsztatu z powodu zbyt trudnego zadania"

    A teraz opiszę, jak dziś przebiegła moja krótka wizyta w tym warsztacie...

    Od jakiegoś czasu zmagam się z problemem z układem recyrkulacji spalin w moim oplu. Zachęcony niemal wyłącznie pozytywnymi opiniami z tej strony, postanowiłem wybrać się do warsztatu, aby bezpośrednio na miejscu omówić ten problem i możliwość jego diagnozy. Zastałem tam właściciela wraz ze starszym mechanikiem (prawdopodobnie jego ojcem) naprawiających właśnie jakiegoś volkswagena. Opisałem właścicielowi naturę problemu, moje dotychczasowe działania i ustalenia, po czym w odpowiedzi usłyszałem od niego zdawkowe stwierdzenie, że nie podejmą się tego zadania, bo - tu cytuję - "będziemy panu szukać nieszczelności w dolocie przez tydzień, a zarobek z tego żaden". Następnie właściciel skierował mnie do warsztatu Grzesik, "bo tam robią ople".

    Panie Michale - być może diagnoza dolotu w moim samochodzie byłaby niewdzięczna, ale to od tego najpilniejszego problemu - zachęcony bardzo pozytywnymi opiniami o Panu - zamierzałem rozpocząć swoją dłuższą przygodę z Pana warsztatem. W dalszej perspektywie planowałem całą masę bardziej standardowych czynności: wymianę tłumików, przegubów, sporej liczby elementów zawieszenia i ew. wycinkę DPF-a. Rzekomo trudną i pracochłonną diagnozę problemów z dolotem odbiłby Pan sobie z nawiązką, a ja z przyjemnością zapłaciłbym Panu za dobrze wykonaną usługę. Wszystkie te naprawy wykonam w innym warsztacie i na pewno nie będzie to warsztat, który Pan mi polecił. Nie wiem, być może w związku z tym, że szczegółowo opisałem Panu problem z samochodem, wziął mnie Pan za tzw. trudnego i upierdliwego klienta. Jeśli tak było, to pozostaje mi tylko wyrazić nadzieję, że Pańskie diagnozy w dziedzinie mechaniki (oczywiście tylko te, których się Pan podejmuje) są trafniejsze niż ocena mojej osoby.

    Kierując się samymi emocjami, wystawiłbym ocenę negatywną, ale byłoby to niesprawiedliwe z mojej strony, bo przecież w tym serwisie oceniamy fachowość samej diagnozy i naprawy, a tej załoga warsztatu się nie podjęła :). Niestety, jakieś gwiazdki muszę wystawić, żeby ta opinia została opublikowana. Osobną kwestią pozostaje natomiast potraktowanie mnie jako potencjalnego klienta, które nie miało nic wspólnego z całą masą pozytywnych opinii na tym forum, za to jako żywo przypomina sytuację przytoczoną tu niedawno przez właściciela renault espace.

    Całą sytuację pozostawiam do oceny użytkownikom. Jeśli zaś ktoś ma zamiar przebijać się przez zakorkowane centrum do warsztatu, aby porozmawiać z jego właścicielem na temat problemu z autem, to sugeruję uprzedni kontakt telefoniczny. Może się przecież okazać, że jechać nie warto, bo właściciel - wbrew temu, co sam pisze w komentarzach i na swojej stronie - nie będzie mieć czasu albo ochoty na zajęcie się naszym problemem.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Faktycznie miała miejsce dzisiaj ta rozmowa i właściwie wszystko bardzo szczegółowo Pan opisał dzisiejszą wizytę, która miała miejsce po godzinie 17-stej czyli po godzinach pracy warsztatu co jest w tym przypadku niezwykle istotne. Ja również jestem człowiekiem, nie tylko mechanikiem i mam swoje życie prywatne, w tym szczególnym przypadku po zakończeniu dnia pracy chciałem jechać jak najszybciej do swojego dwu-tygodniowego synka, który na mnie czeka w domu, codziennie z różnych powodów pracuję o wiele dłużej i dzisiaj cieszyłem się, że skończę o normalnej porze. Być może faktycznie jeszcze bardziej powinienem popracować nad kontaktem z klientami i niewykluczone, że poczuł się Pan urażony moją niechęcią ale nie będę oszukiwał - nie miałem ochoty już dzisiaj z nikim rozmawiać, koniec pracy to koniec pracy.

    Natomiast poruszył Pan tutaj jedną bardzo mądrą, często bagatelizowaną kwestię - kontakt telefoniczny, zawsze lepiej jest zadzwonić i po krótce przedstawić swój problem telefonicznie oraz umówić się na wizytę na konkretny termin aby uniknąć rozczarowania. Nie wiem czy jest to tylko tylko moje zdanie jako mechanika czy dotyczy to całej branży ale nie ma nic bardziej irytującego niż dziesięciu klientów podjeżdżających na rozmowę z marszu w ciągu dnia gdzie cały warsztat pracuje w pocie czoła aby zdążyć z naprawą auta, które ma wyjechać o ustalonym wcześniej z klientem terminie. Oczywiście każdy klient jest najważniejszy i każdemu najlepiej poświęcić jak najwięcej czasu, rzucić wszystko i zagłębić się w meandry problemów jego auta bo jak nie to będzie niezadowolony. Zajmę się takimi klientami to niezadowolony jest klient którego auto wisi na podnośniku dwa dni bo nie ma komu robić bo oczywiście trzeba diagnozować klienta "Panie ja tylko 5 minut panu zajmę".

    Na koniec chciałem autora tego wpisu zapewnić, iż moim zamiarem nie było sprawienie Panu przykrości, jeżeli poczuł się Pan niedoceniony i odrzuciła Pana moja niechęć do rozmowy lub zdenerwował się Pan na mnie na to, że musiał Pan stać w korku to szczerze przepraszam.

    z19dth

Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Zadzwoń Umów wizytę
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat