POWRÓT

Warsztat należy do programu Zaufany Warsztat. WARSZTAT SAMOCHODOWY AUTO MIŚ

BEZPŁATNIE UMÓW WIZYTĘ 24h/7

Wizytę zgłosisz w 2 minuty, otrzymasz potwierdzenie telefoniczne i SMS.


POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

Wszystkie Pozytywne (105)

  • AUTOR: DATA: 2015-06-22 19:44

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    Na początku zacytuję odpowiedź właściciela na wpis odesłanego z kwitkiem klienta:

    "oczywiście nieakceptowalne jest to, że mechanik wygania klienta z warsztatu z powodu zbyt trudnego zadania"

    A teraz opiszę, jak dziś przebiegła moja krótka wizyta w tym warsztacie...

    Od jakiegoś czasu zmagam się z problemem z układem recyrkulacji spalin w moim oplu. Zachęcony niemal wyłącznie pozytywnymi opiniami z tej strony, postanowiłem wybrać się do warsztatu, aby bezpośrednio na miejscu omówić ten problem i możliwość jego diagnozy. Zastałem tam właściciela wraz ze starszym mechanikiem (prawdopodobnie jego ojcem) naprawiających właśnie jakiegoś volkswagena. Opisałem właścicielowi naturę problemu, moje dotychczasowe działania i ustalenia, po czym w odpowiedzi usłyszałem od niego zdawkowe stwierdzenie, że nie podejmą się tego zadania, bo - tu cytuję - "będziemy panu szukać nieszczelności w dolocie przez tydzień, a zarobek z tego żaden". Następnie właściciel skierował mnie do warsztatu Grzesik, "bo tam robią ople".

    Panie Michale - być może diagnoza dolotu w moim samochodzie byłaby niewdzięczna, ale to od tego najpilniejszego problemu - zachęcony bardzo pozytywnymi opiniami o Panu - zamierzałem rozpocząć swoją dłuższą przygodę z Pana warsztatem. W dalszej perspektywie planowałem całą masę bardziej standardowych czynności: wymianę tłumików, przegubów, sporej liczby elementów zawieszenia i ew. wycinkę DPF-a. Rzekomo trudną i pracochłonną diagnozę problemów z dolotem odbiłby Pan sobie z nawiązką, a ja z przyjemnością zapłaciłbym Panu za dobrze wykonaną usługę. Wszystkie te naprawy wykonam w innym warsztacie i na pewno nie będzie to warsztat, który Pan mi polecił. Nie wiem, być może w związku z tym, że szczegółowo opisałem Panu problem z samochodem, wziął mnie Pan za tzw. trudnego i upierdliwego klienta. Jeśli tak było, to pozostaje mi tylko wyrazić nadzieję, że Pańskie diagnozy w dziedzinie mechaniki (oczywiście tylko te, których się Pan podejmuje) są trafniejsze niż ocena mojej osoby.

    Kierując się samymi emocjami, wystawiłbym ocenę negatywną, ale byłoby to niesprawiedliwe z mojej strony, bo przecież w tym serwisie oceniamy fachowość samej diagnozy i naprawy, a tej załoga warsztatu się nie podjęła :). Niestety, jakieś gwiazdki muszę wystawić, żeby ta opinia została opublikowana. Osobną kwestią pozostaje natomiast potraktowanie mnie jako potencjalnego klienta, które nie miało nic wspólnego z całą masą pozytywnych opinii na tym forum, za to jako żywo przypomina sytuację przytoczoną tu niedawno przez właściciela renault espace.

    Całą sytuację pozostawiam do oceny użytkownikom. Jeśli zaś ktoś ma zamiar przebijać się przez zakorkowane centrum do warsztatu, aby porozmawiać z jego właścicielem na temat problemu z autem, to sugeruję uprzedni kontakt telefoniczny. Może się przecież okazać, że jechać nie warto, bo właściciel - wbrew temu, co sam pisze w komentarzach i na swojej stronie - nie będzie mieć czasu albo ochoty na zajęcie się naszym problemem.


    Marka/model samochodu:
    z19dth

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Faktycznie miała miejsce dzisiaj ta rozmowa i właściwie wszystko bardzo szczegółowo Pan opisał dzisiejszą wizytę, która miała miejsce po godzinie 17-stej czyli po godzinach pracy warsztatu co jest w tym przypadku niezwykle istotne. Ja również jestem człowiekiem, nie tylko mechanikiem i mam swoje życie prywatne, w tym szczególnym przypadku po zakończeniu dnia pracy chciałem jechać jak najszybciej do swojego dwu-tygodniowego synka, który na mnie czeka w domu, codziennie z różnych powodów pracuję o wiele dłużej i dzisiaj cieszyłem się, że skończę o normalnej porze. Być może faktycznie jeszcze bardziej powinienem popracować nad kontaktem z klientami i niewykluczone, że poczuł się Pan urażony moją niechęcią ale nie będę oszukiwał - nie miałem ochoty już dzisiaj z nikim rozmawiać, koniec pracy to koniec pracy.

    Natomiast poruszył Pan tutaj jedną bardzo mądrą, często bagatelizowaną kwestię - kontakt telefoniczny, zawsze lepiej jest zadzwonić i po krótce przedstawić swój problem telefonicznie oraz umówić się na wizytę na konkretny termin aby uniknąć rozczarowania. Nie wiem czy jest to tylko tylko moje zdanie jako mechanika czy dotyczy to całej branży ale nie ma nic bardziej irytującego niż dziesięciu klientów podjeżdżających na rozmowę z marszu w ciągu dnia gdzie cały warsztat pracuje w pocie czoła aby zdążyć z naprawą auta, które ma wyjechać o ustalonym wcześniej z klientem terminie. Oczywiście każdy klient jest najważniejszy i każdemu najlepiej poświęcić jak najwięcej czasu, rzucić wszystko i zagłębić się w meandry problemów jego auta bo jak nie to będzie niezadowolony. Zajmę się takimi klientami to niezadowolony jest klient którego auto wisi na podnośniku dwa dni bo nie ma komu robić bo oczywiście trzeba diagnozować klienta "Panie ja tylko 5 minut panu zajmę".

    Na koniec chciałem autora tego wpisu zapewnić, iż moim zamiarem nie było sprawienie Panu przykrości, jeżeli poczuł się Pan niedoceniony i odrzuciła Pana moja niechęć do rozmowy lub zdenerwował się Pan na mnie na to, że musiał Pan stać w korku to szczerze przepraszam.

  • AUTOR: DATA: 2015-03-04 12:31

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny - Komentarz unieważniony: 2015-04-09 13:02

    byłem aby zapytać o wykręcenie urwanej świecy żarowej i niestety dowiedziałem się,że moje auto nie nadaje sie do naprawy w tym warsztacie bo jak powiedział pan z którym rozmawiałem "za dużo grzebaniny" To ja się pytam po co ogłaszają sie że naprawiają każde auto i nie ma problemu z wykręceniem urwanej świecy w każdym aucie.Jestem zniesmaczony tym warsztatem i raczej nie polece ich nikomu.Nie wiem jak wykonują inne naprawy i jakie mają podejście do innych klientów wiec moja opinia jest neutralna z przewagą negatywnej.Paweł


    Marka/model samochodu:
    renault espace III

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam,
    Bardzo mi przykro, że poczuł się Pan urażony ale wydaje mi się, że rozmawiał Pan z mechanikiem ponieważ ja dowiaduję się o całej zaistniałej sytuacji z tego portalu.
    Faktycznie w Renault Espace do świec żarowych jest paskudny dostęp, a w przypadku urwanej świecy sytuacja wygląda jeszcze gorzej niż beznadziejnie, jednakże oczywiście nieakceptowalne jest to, że mechanik wygania klienta z warsztatu z powodu zbyt trudnego zadania.
    Jeszcze raz przepraszam za zaistniałą sytuację, na przyszłość proszę prosić o rozmowę z właścicielem a w przypadku mojej nieobecności (tak jak było w tym przypadku) prosić o numer telefonu (531-06-09-02).

DODAJ OPINIĘ

- możliwość płatności kartą

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00
Sobota od 09:00 do 14:00
WARSZTAT SAMOCHODOWY AUTO MIŚ

Nasz warsztat samochodowy istnieje na rynku szczecińskim od 2007 roku. Naszą specjalizacją jest szeroko pojęta mechanika samochodowa oraz kompleksowe naprawy aut osobowych różnych marek.

Klientom gwarantujemy bardzo atrakcyjne ceny na usługi mechaniki samochodowej, kompetentną i profesjonalną obsługę, indywidualne podejście do każdego przypadku oraz skuteczność w działaniu. Wszystko to dla zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa jazdy i maksymalnego komfortu użytkowania auta. 

 

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Usługa Cena  
Czyszczenie wymontowanego filtra cząstek stałych w piecu

od 500 PLN REZERWUJ
Diagnostyka komputerowa silnika

od 100 PLN REZERWUJ
Dorobienie kluczyka/karty

od 300 PLN REZERWUJ
Geometria kół

od 100 PLN REZERWUJ
Konserwacja podwozia

od 650 PLN REZERWUJ
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF FAP

od 150 PLN REZERWUJ
Serwis klimatyzacji

od 100 PLN REZERWUJ
Serwis klimatyzacji z odgrzybianiem

od 150 PLN REZERWUJ
Sprawdzenie wtryskiwaczy common rail na stole probierczym

od 50 PLN REZERWUJ
Usunięcie filtra cząstek stałych DPF FAP

od 500 PLN REZERWUJ
Wymiana klocków hamulcowych

od 60 PLN REZERWUJ
Wymiana klocków i tarcz hamulcowych

od 150 PLN REZERWUJ
Wymiana koła dwumasowego

od 500 PLN REZERWUJ
Wymiana oleju

od 30 PLN REZERWUJ
Wymiana rozrządu

od 300 PLN REZERWUJ
Wymiana sprzęgła

od 400 PLN REZERWUJ
Wymiana tłumika

od 60 PLN REZERWUJ

WYZNACZ TRASĘ

Udzielamy gwarancji na wszystkie usługi wykonane w naszym warsztacie.

Ponadto wszystkie części zakupione przez nas posiadają gwarancję producenta na 12 lub 24 miesiące.

 
WYKONYWANE USŁUGI
ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.