Wymiana paska rozrządu Szczecin

Dzielnica Filtry Mapa

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »

Gdzie w Szczecinie najszybciej wymienisz pasek rozrządu?

W Szczecinie najszybciej wymienisz pasek rozrządu w serwisach ANMAR - Centrum Diagnostyki i Mechaniki Samochodowej, Garaż warsztat samochodowy, MOTOEXPRESSO

W której dzielnicy Szczecina wymienisz pasek rozrządu?

Dzielnice Szczecina, w której wymienisz pasek rozrządu to Gumieńce, Pomorzany i Prawobrzeże. Wolny termin znajdziesz także w Pogodno.

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu w Szczecinie?

Wymiana paska rozrządu w Szczecinie to koszt od 205 do 663 zł. Różnica w cenie usługi wynika ze skomplikowania budowy oraz dostępu do układu rozrządu. Doliczyć musisz jeszcze części zamienne, których ilość i wybrany producent wpłynie na cenę całkowitą. Zestaw rozrządu kupisz w kwocie od 150 do nawet 1500 zł.

Co ile kilometrów wymieniać pasek rozrządu według mechaników w Szczecinie?

Wymiana paska rozrządu przypada na każde pokonane 60-120 tys. km. lub 5 lat. Dokładne zalecenia znajdziesz w materiałach producenta Twojego samochodu. Mechanicy w Szczecinie zalecają także profilaktyczną wymianę rozrządu po zakupie auta używanego oraz skrócenie częstotliwości wymiany o 20-30% dla samochodów używanych głównie w mieście. Zerwanie paska grozi bardzo kosztowną naprawą silnika.

Czy trzeba wymienić pasek rozrządu razem z pompą wody? - Mechanicy w Szczecinie radzą

Według mechaników w Szczecinie nie trzeba wymieniać pompy wody razem z paskiem rozrządu, ale warto. Z ekonomicznego punktu widzenia bardziej opłaca się dopłacić 50-150 zł do nowej pompy wody, gdy auto stoi rozebrane. Taka sama wymiana pompy w innym terminie będzie droższa z uwagi na czas ponownego rozbierania auta. Stara pompa może ulec zatarciu i doprowadzić do zerwania paska rozrządu. Taka awaria w trakcie pracy silnika prowadzi najczęściej do naprawy wartej kilka tysięcy złotych.

Wymiana paska rozrządu w Szczecinie - ile trwa?

Wymiana paska rozrządu w Szczecinie trwa od 2 do nawet kilkunastu godzin. Wpływ na to ma usytuowanie silnika, i skomplikowanie układu rozrządu. W niektórych autach konieczne jest rozebranie przodu auta (zderzaka, reflektorów, chłodnicy, podłużnicy itd.) w celu dostania się do paska rozrządu, a to znacząco wydłuża czas wymiany.

Cena usługi wymiana paska rozrządu w Szczecinie: od 173,33 PLN do 683,33 PLN

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Skoda octavia II Tour 2012r 1.6 mpi 8zaworów silnik bse: Wymiana rozrządu

Chciałbym samodzielnie wymienić rozrząd po 135tyś km. Jakie rady ?

Odpowiedzi (1)

Mazda 6 disel 2006: Co ile wymiana rozrządu w Mazda 6

Co ile wymienią się rozrząd, wymieniałem przy 150 tyś teraz mam 22500 tyś ?

Odpowiedzi (1)

Opel Corsa D 1.4 16V 2011r: Rozrząd Opel Corsa A14XER

Witam. Wymiana popychacza hydraulicznego. Gdzie znaleźć momenty dokręcania śrub pokryw wałków rozrządu i śruby głównej kół rozrządu. Jaki rozmiar klucza do śrub głównych kół rozrządu?

Odpowiedzi (2)

Volvo c30 1.6 Diesel 80kW 2008: Urwany pasek rozrządu

Dzień dobry mam volvo c 30 1.6 diesel 80 kw z 2008 roku rozpadł mi się pasek rozrządu podczas jazdy czy to są silniki bezkolizyjne czy można zacząć szukać drugi silnik?

Odpowiedzi (4)

Nasze porady

Seat Arona - Cena wymiany rozrządu

Seat Arona - Cena wymiany rozrządu

Seat Arona to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 2017 roku. Do dnia dzisiejszego powstała 1 generacja modelu, produkowanego w nadwoziu crossover. Głównymi konkurentami...

więcej

Fiat Sedici - Cena wymiany rozrządu

Fiat Sedici - Cena wymiany rozrządu

Fiat Sedici to auto klasy aut miejskich segmentu B, które było produkowane od 2005 do 2014 roku. Do dnia dzisiejszego powstała 1 generacja modelu, produkowanego w nadwoziu crossover. Głównymi...

więcej

Seat Ateca - Cena wymiany rozrządu

Seat Ateca - Cena wymiany rozrządu

Seat Ateca to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2016 roku. Do dnia dzisiejszego powstała 1 generacja modelu, produkowanego w nadwoziu SUV. Głównymi konkurentami modelu...

więcej

Fiat Croma II - Cena wymiany rozrządu

Fiat Croma II - Cena wymiany rozrządu

Fiat Croma II to auto klasy średniej segmentu D, które było produkowane od 2005 do 2011 roku. Pierwsza generacja była produkowana od 1985 do 1996 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje...

więcej