"poznałem, do innego mechanika nie ma po co jechać !!!!
solidność z praktyką, wybiega z oczekiwaniami klienta !!!!, a takich mało !!!
POLECEM !!!!!",
marwol77
ZNAJDUJEMY SIĘ PRZY TRASIE 94 ul. BĘDZIŃSKA 24 TRASA Z BĘDZINA PRZEZ CZELADŹ DO BYTOMIA NA PRZECIWKO STACJI BENZYNOWEJ ORLEN.
"Wszystko prawidłowo, sprawnie i szybko. I cena ok. Nie ma się do czego przyczepić.",
WOB
"Najlepszy i najszybszy mechanik w Mieście!!! Profesjonalna obsługa i merytoryczne podejście do klienta",
Krzysztof
"Firma rzetelna. Miła i fachowa obsługa. Jestem bardzo zadowolony z naprawy mojego samochodu. Polecam.",
Marian, Audi Q5
"Dałabym więcej gwiazdek gdyby się dało - szybko, sprawnie, uczciwie, profesjonalnie. Wykonałam już sporo napraw i z każdej byłam zadowolona, dobry kontakt z mechanikiem i mega szybka możliwość odbioru auta.",
Wiktoria
"Jeden z bardzo niewielu mechaników z powołania. Bardzo rzetelny oraz dokładny w swojej pracy. Miły i służy radą.",
zadowolony klient
"Polecam wszystkim i dziękuję za miłą i szybką obsługę. ",
Adrian, Peugeot 307cc 2004r
"Wszystko byłoby idealnie gdyby nie jedna rzecz. Trochę za mało rozmowy z klientem o tym co zostało tak właściwie naprawione lub wymienione.
Po skończeniu napraw i wszelkich wymianach jak przyjchodzę do warsztatu odebrać samochód to dostaję tylko informację że wszystko zostało zrobione.
Żadnych informacji co trzeba było wymienić lub co trzeba...",
Kuba
"Pelen profesjonalizm i mila obsluga Pan Adrian wszystko dokladnie sprawdza, tlumaczy bardzo polecam ten warsztat",
Anita
"Nowy warsztat. Chłopaki niedawno zaczęli, ale znają się na robocie. Mają komputer. Nie walą ściemy. Znajomemu powiedzieli n diagnostyce co jest do zrobienia i bez kombinowania wysłali do innego warsztatu bo nie chcą tego robić (usterka dość poważna). Ja jak u nich byłem to szybko mi naprawili autko. Na pewno będę ich stałym klientem. Polecam",
denis
Tuleje wahaczy to gumowo-metalowe z reguły wymienne elementy zawieszenia, których trwałość określona jest na 10-15 tys. km. Jednak faktyczny przebieg zależy od środowiska w jakim używany jest pojazd. Podczas jazdy po dobrej jakości drogach, tuleje mogą wytrzymać nawet 30 tys. km. Na szczęście wymiana nie jest droga, nie licząc przypadków gdzie konieczna jest wymiana całego wahacza. Podręcznikowe objawy zużytych tulei wahaczy to stuki na nierównościach, utrudnione prowadzenie samochodu oraz wyczuwalne drgania.
Wymiana tulei wahacza to dla doświadczonego mechanika chleb powszedni. Cena może zależeć od typu zawieszenia w konkretnym pojeździe i ilości pracy jaka jest potrzeba w celu demontażu wahacza. Z reguły koszt samej usługi zawiera się w przedziale 50 - 150 zł. za stronę. Tuleje warto wymieniać parami z racji ich stosunkowo niskiej trwałości.
Wymiana tulei wahacza to jedna z podstawowych usług realizowanych w warsztacie, dlatego każdy polecany serwis samochodowy w Twojej okolicy powinien poradzić sobie z tym bez problemów. Przestrzegamy przed samodzielną wymianą tulei, ponieważ potrzebna jest do tego prasa hydrauliczna. Nowa tuleja musi zostać wprasowana w stary wahacz dokładnie i prawidłowo, a o obsunięcie na prasie nie trudno. Usługa nie jest droga, dlatego nie warto ryzykować.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Skrzypi przednie zawieszenie zwłaszcza przy pokonywaniu progów zwalniających. Co może być powodem?
Po skręcie w czasie jazdy zabuja klika razy całą karoserią i słychac jakby stuki delikatne .Po wyjściu na prosta dalej idzie autko bez kolebania i bez stukania. Wrażenie jakby tył tak sie zachowywał. Czy tak powinien zachowywać sie pojazd?
Tylne koła od pewnego czasu pochylały się dołem na zewnątrz -kupiłem wszystkie simendbloki wymieniłem ale nic się nie poprawiło,nie bardzo da się jechać-co zrobić można by problem zlikwidować?
Mazda 3 to japońskie auto osobowe klasy kompaktowej produkowane od 2003 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...
Mazda 6 to japońskie auto osobowe klasy średniej produkowane od 2002 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 3 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan, liftback...
Mazda 2 to japońskie auto osobowe klasy aut miejskich produkowane od 1996 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 4 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...
Honda CR-V to japońskie auto osobowe typu SUV klasy kompaktowej produkowane od 1995 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu...