"Odnośnie poprzedniego komentarza.Głupoty opowiadasz.Pan Tadeusz jak coś robi to robi dobrze.Na pewno nie wtłoczył ci za dużo czynnika.Sam przestrzega przed taką sytuacją.Czy byłeś powtórnie aby rozwiązać problem-chyba nie bo na pewno nie odszedłbyś z kwitkiem.Totalna bzdura,chyba że konkurencja.",
Ewa, Honda Civic
"Przyjechałam z Niemiec na wesele chciałam szybko wymienić opony . Zadzwoniłam Pan z piątku zamówił model który mnie interesuje i już w poniedziałek rano byłam na wymianie , na miejscu okazało się że nie mam klocków i zostały wymienione od ręki bez żadnego problemu . Panowie bardzo mili i sympatyczni jak najbardziej polecam zakład i usługi bo...",
Martyna , Audi A4 b8
"Rzetelna, uczciwa i profesjonalna ocena problemu z autem - CHECK ENGINE. Błąd skasowany i czekam na dalszy bieg wydarzeń. Na tą chwilę naprawdę polecam tego kompetentnego, kulturalnego i rzeczowego specjalistę.",
Maciej, SAAB 9-5
" Byłem dwa razy w sierpniu w serwisie Autoforte z bolączkami mojego Hyundai i z obu tych wizyt jestem bardzo zadowolony - „ może trochę mniej z rachunku wystawionego mi za pierwszą wizytę ” - aczkolwiek ogólnie w tej stacji wszystko jest w porządku, a szczególnie jest miła i fachowa obsługa ze strony Pani Magdaleny K. ",
Piotr, HYUNDAI SANTA FE 2
Słabe zabezpieczenie antykorozyjne stali stosowanych przez niektórych producentów samochodów zmusza użytkownika do podjęcia dodatkowych działań. Jedną z metod przedłużenia żywotności auta jest konserwacja samochodu, a dokładniej jego podwozia. Zabezpieczyć można karoserię, progi, krawędzie drzwi, czy nawet ruchome elementy zawieszenia.
Cena konserwacji podwozia zawiera się w przedziale 400 - 1300 zł. Kwota ta może się różnić w zależności od oferowanego przez zakład pakietu. Generalnie na proces konserwacji podwozia składa się jego dokładne mycie, następnie po osuszeniu nałożenie 2mm warstwy ochronnej, a także dodatkowe zabezpieczenie warstwą wosku profili zamkniętych progów, czy podłóżnic.
Aby konserwacja przyniosła żądany efekt, musi zostać przeprowadzona w odpowiedniej kolejności. Poza procesami przed i po nałożeniu warstwy ochronnej, bardzo istotna jest także dokładność. Woda i brud w krótkim czasie znajdzie jakąkolwiek lukę w zabezpieczeniu i utleni blachę od wewnątrz. Dlatego zaleca się wykonywanie konserwacji podwozia tylko w sprawdzonych warsztatach.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Znalazłem korozje w tylnej części podwozia Honda UFO. Jak najlepiej zabezpieczyć aby dalej nie korodowało.
SUBARU LEGACY KOMBI BH5 WERSJA III Mam problem odnosnie korozji calego podwozia samochodu niestety poprzedni wlasciciel na skorodowane elementy podwozia spryskal srodkami antykorozyjnymi Wymagane jest na chwile obecna wyciagniecia calego tylnego zawieszenia i zrobienie prawdopodobnie napraw...
Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.
Audi q7 4L 2009 3,0 tdi Zawieszenie pneumatyczne podnosi i opuszcza ale z jednej strony jest niżej z drugiej wyżej na każdym poziomie. Co może być przyczyną usterki?
Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....
Produkcję Skoda Fabia I rozpoczęto w 1999 roku, a zakończono w 2008. Pojazd zastąpił przestarzały model Felicia. Skoda dostępna była w trzech wariantach: hatchback, kombi oraz sedan. W 2004...
Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...
Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....