Fiat Uno
Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.
ul. Rolna 8, Kielce
Blachogum jest bardzo rzadki i spływa. Nie da się go grubo nałożyć.
Blachogum jest ok na ostatnią warstwę. Pod spód na łącznia i miejsca naprawiane najlepiej użyć masy poliuretanowej np z APP lub NOVOL.
Jako zasadniczy baranek najlepiej spisuje mi się preparat z firmy DINITROL 482. Jest to baranek którego można grubo nałożyć i nie pęka po czasie jak tanie baranki ciągle jest elastyczny. Tańszą alternatywą jest NOVOL GRAVIT 600. Na to możesz zastosować Blachogum później konserwacja profili zamkniętych i masz pewność że to wytrzyma długo. Jeżeli chcesz tylko odświeżyć poprzednią konserwację i nie ma rdzy na podłoże to wystarczy blachogum. Ale pamiętaj że za każdym razem konieczne jest wymycie dokładne podłogi i usunięcie luźnej rdzy i odpadającej starej konserwacji.
Fachowa renowacja skorodowanej karoserii to temat rzeka. Nie jest to takie proste a na pewno nie tanie. Tanio to można tylko pobrudzić na czarno a po zimie i tak wyjdzie ruda.
Domaniów 124, Domaniów
Blachogum nie ma sensu,sensowny baranek i po sprawie,polecam preparaty Noxudol a przed barankiem dokładnie oczyścić podwozie zagruntować miejsca skorodowane(podkład reaktywny,epoksydowy)można nałożyć bazę na wyschnięty podkład i na to baranek.
Grójecka, 59/63, Warszawa
Stara metoda baranek na wyczyszczoną powierzchnie
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.