"Pełen profesjonalizm.Na wszystko papiery wydają.Cena jak wszędzie. Miła obsługa i pomocna.Polecam na pewno tama wrócę szkoda że każdy warsztat nie może być na takim poziomie.",
andkus, Opel Corsa
"Solidny,nie drogi,duża wiedza z zakresu mechaniki,nie naciąga mogę śmiało go wszystkim polecić ",
SAVO, Opel
ZNAJDUJEMY SIĘ PRZY TRASIE 94 ul. BĘDZIŃSKA 24 TRASA Z BĘDZINA PRZEZ CZELADŹ DO BYTOMIA NA PRZECIWKO STACJI BENZYNOWEJ ORLEN.
"Wszystko prawidłowo, sprawnie i szybko. I cena ok. Nie ma się do czego przyczepić.",
WOB
"Najlepszy warsztat w okolicy. Naprawa skrzyni biegów gdyż nie było wsteczne i 1 oraz 2. Polecam wszystkim którzy szukają warsztatu. Profesjonalna obsługa i nie zdzieraja.",
Mateusz , Opel Astra II 1.7 dti 75 koni
"Firma rzetelna. Miła i fachowa obsługa. Jestem bardzo zadowolony z naprawy mojego samochodu. Polecam.",
Marian, Audi Q5
"Szybko i profesjonalnie .To się nazywa serwis.
Dziękuję za pomoc i zaangażowanie w problem z moim samochodem. Auto jeździ cicho o dynamicznie.Więcej takich warsztatów.",
Anna, Citroen c5
"Warsztat jak najbardziej godny polecenia.Szybka i trafna diagnoza.Koszty naprawy adekwatne do usługi,która została wykonana bardzo fachowo.Polecam !",
stały klient, Citroen Xsara
"Dziwią mnie wpisy dotyczące jakoby braku kultury obsługi.Normalni ludzie,można chwilkę pogadac,wyjaśnią (laikowi) w czym rzecz,nie obiecują cudów na wyrost i jeśli jest możliwośc to naprawią.Nie "naciągnęli"mnie na części tylko naprawili uszkodzony przełącznik czyli dla mnie wydatek 3 lub 4 razy mniejszy i zrobili to w dniu zgłoszenia.Polecam.",
glinpaw, Smart
"Nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. Są uczciwi i skrupulatni, chętnie doradzą klientowi, pomogą, wesprą.
Bardzo przekonująca jest tutaj obsługa. Panowie są doświadczonymi specjalistami w dziedzinie motoryzacji i chętnie wykonują swoją pracę.
Pasja i chęć, to kluczowa kwestia w tej branży.",
Wiktor Raniak
"Pelen profesjonalizm i mila obsluga Pan Adrian wszystko dokladnie sprawdza, tlumaczy bardzo polecam ten warsztat",
Anita
"Zdecydowanie Polecam.
2 kompetentnych panów, przyjechałem do wymiany z czujnikiem a zwrócili mi uwagę na przetarty przewód paliwowy.
Ku mojemu zdziwieniu zrobili wszystko na miejscu.
I w cale nie tak drogo :)",
z4jk4, Scenic 1
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Bardzo często wiele osób w okresie letnim lub też wiosennym decyduje się na wyjazd w celu odpoczynku. Warto pamiętać, iż taka weekendowa podróż niesie za sobą konieczność zabrania również do...
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...