"Fantastyczny mały warsztat, miła obsługa i chłopaki znają się na rzeczy polecam każdemu. ",
Jakub, Renault
"Obsługa sprawna i wykonana w oka mgnieniu. Pracownicy rzetelnie podeszli do tematu, a hamulec ręczny działa niezawodnie.
Gorąco polecam",
ENDRJU, Ford Focus
"Opinia o tym warsztacie jak najbardziej pozytywna :-). Wyjechałem z rodziną na wakacje i auto zepsuło się 70 km przed celem. Assistance zadziałał. Warsztat z polecenia, samochód odstawiony o 10 na serwis, a odebrany tego samego dnia o 15. Ceny też przystępne. Polecam ich jak najbardziej.",
Maciek, Peugeot 206
"malowali mi auto...jestemm zadowolony...dobrze wykonna robota..auto odebrałem czyste,umyte i wysprzątane-pachnące.Fajny szef i jedgo pracownik polecam z czystym sumieniem",
motoryzacja
Pełen zakres mechaniki, wulkanizacja oraz klimatyzacja. Zapraszamy Serdecznie!
"Polecam. Jestem zadowolony z jakości obsługi, komunikacji w trakcie naprawy, wyjaśnienia przyczyny usterki i wykonania usługi kompleksowo. Naprawy i wymiany płynów, filtrów wykonane rzeczowo i konkretnie na markowych produktach. ",
Sebastian, Audi A6 C6, Audi A6 C6, Audi A3, VW T4, Mercedes V
"Wymiana napinacza i paska przebiegła w 100% prawidłowo bez żadnych zastrzeżeń. Miła i profesjonalna obsługa przez fachowców i fachowe doradztwo.",
Matek, Opel Zafira
"Ogólnie polecam. Usługa wykonana profesjonalnie od przyjęcia do wykonania usługi.",
Waldemar, Kia Carens 2 diesel,140km crdi, 2007 rok
"Najlepszy mechanik w Kołobrzegu.
Naprawiam u Pana Wojtka dwa auta, za każdym razem szybka i trafna diagnoza, bardzo solidna naprawa i świetne podejście do klienta.
Zdecydowanie polecam każdemu tego mechanika.
",
Adam , Audi A6 C6, BMW E39
"Szybko, sprawnie, tanio. Autko naprawione, śmiga bez problemu. Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Pozdrawiam i do zobaczenia.",
Alicja11, VW SHARAN
"Bardzo szybka i sprawna naprawa mechnicza. Polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!",
Krzysztof-Poznań
"witam i polecam warsztat ale nie zgadzam sie do opini '''draiwera''' widocznie zazdrosci im sprytu i wiedzy bo co MI wiadomo rzeczy niemozliwe zalatwiaja od reki a cuda zajmuja im troche czasu.Paragonu nie daja bo nie maja kasy fiskalnej ale na zyczenie klienta wystawiaja rachunek.",
e30, bmw
Serdecznie zapraszam do kontaktu
"WITAM NAPRAWIAM AUTA W TYM WARSZTACIE OD WIELU LAT A MAMY ICH W FIRMIE SPORO MOJ SYN JEST ROWNIEZ DOBRYM MECHANIKIEM I ON KONTROLUJE PRACE WYKONANE W WARSZTACIE PANA CAREWICZA I NIGDY Z NICZYM NIE BYLO PROBLEMU WIEC ODNOSZAC SIE DO OPINI PANA "DARIUSZA" CHYBA SIE TROCHE ZAGALOPOWAŁ Z TA OPINIA
W DZISIEJSZYCH CZASACH LUDZIE KTORZY OSZUKUJA...",
FIRMA KOLOBRZEG, mercedes audi vw opel
"Polecam. Dobry konkretny mechanik. Ma wiedzę i praktykę. Widać że stara się pomóc a nie naciągnąć. Potrzebuje na to czasu bo robi kilka aut na raz ale to akurat nie jest wadą lecz stylem pracy. Spokojnie można tam oddać auto do naprawy. Przynajmniej jak mówi ze zrobi to zrobi i nie ściemnia. Cenowo też jest ok. ",
Pit, Vw
"Bardzo dobry mechanik. Naprawił wszystko sprawnie i szybko. Jedna uwaga: właściciel nie wystawia rachunków.
",
Radosław Drożdżewski, Ford Focus mk1
"Pełen pozytyw z wykonanej usługi. Auto trafiło od mechanika, który nie potrafił zdiagnozować usterki. Na początku przeprowadzono szczegółowy wywiad, następnie informowano o znalezionej usterce oraz o ewentualnych kosztach i szybko mogłem cieszyć się sprawnym autkiem. Rzetelna firma - na pewno tu wrócę.",
Citroen C4, Citroen
Od 20 lat zajmuję się naprawą samochodów francuskich Citroen Peugeot
Autoryzowany serwis wielomarkowy, Naprawa samochodów Sprzedaż części i akcesoriów
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...