"Mechanik super ale obsługa przez portal "Dobry Mechanik" beznajdziejna",
sss, Skoda OCTACIA 1,9 TDI 2004 wersja A
"Współpracujemy kilka lat z kilkoma autami. Zarówno dostawcze jak i osobówki. Chłopaki ogarnięci, wiedzą co robią. Na telefon, na czas. Ceny sympatyczne. Nigdy nie było problemów. Polecam",
Wojtek, VW/Peugeot/Opel
"Jestem bardzo zadowolona z tego warsztatu, wszystko przebiegło szybko i sprawnie, cena także nie była wygórowana. Polecam ",
Kamila, Volkswagen Polo
"Szybko , solidnie , tanio i na temat. Miła obsługa., w trakcie oczekiwania na wymianę opon kawa gratis",
V-star, Renault scenic 1,9 dti
"Wszystko w jak najlepszym porządku. Fachowo i profesjonalnie.",
Klient
"Sprawnie i fachowo, właściciel jest konkretny i zna się na robocie, naprawy wykonuje w krótkim czasie i za niewielką cenę. Od kilku lat tylko u niego naprawiam auto. ",
Przemo, Fiat punto II
"Warsztat oceniam pozytywnie. Miła obsługa , naprawa przebiegła bez problemu. Gazownik dobry , nawet widać po kolejkach do niego. Niski koszt naprawy. Zawsze dokładnie wytłumaczą co i dlaczego należy wymienić. Gorąco polecam .",
Stanisław
"Dobrzy mechanicy. Najpierw z usług korzystał ojciec a teraz ja dołączyłem. Solidna firma. Zdecydowanie polecam.",
MariuszRenaultMegane
"Spokojny, opanowany mechanik . Szybka naprawa usterki w aucie. Nawet oddaje stare części, które wymienił, co jest rzadkością :)",
Iwona, opel
"Bardzo solidny mechanik. Naprawiałam auto u tego pana i jak dotąd chodzi bez szwanku :)",
klient
"Bardzo dobry mechanik jak i lakiernik, korzystam z usług od lat,przede wszystkim auto zawsze na czas. Z czystym sumieniem polecam. ",
Ania, Ford Kuga
"Profesjonalna i tania naprawa. Bez problemów i poprawek. Na pewno odwiedzę znowu.",
Robert, Renault Megane 1,5 dCi
"Jedyny mechanik jakiego znam, który zna się naprawdę na mechanice. Uczciwy, Solidny, a do tego czas naprawy zajmuje mu bardzo niewiele, a koszt to suma, którą każdy może wydać. Jestem bardzo zadowolony z jego usług i podejścia do klienta.",
Stanisław, Alfa Romeo
Godziny otwarcia: Poniedziałek 00:00-23:55 Wtorek 00:00-23:55 Środa ...
Pompa wody w układzie chłodzącym ma za zadanie przetłaczać ciecz chłodzącą przez wszystkie elementy układu. Napędzana jest ona z paska rozrządu i stanowi wymienny element w silniku. Powinno się ją wymieniać przy okazji wymiany układu rozrządu. Zaniedbanie jej okresowej wymiany może doprowadzić do jej zatarcia, uszkodzeń bądź przeciekania. Każda z wymienionych usterek może doprowadzić do przegrzania silnika i jego poważnej awarii.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Uporczywy lecz drobny wyciek płynu chłodzącego z okolic pompy wody. Pytanie: czy jest możliwe wymienić/lub uszczelnić samą pompę wody bez konieczności robienia/rozbierania/wymiany całego rozrządu (pasek, napinacze, rolki itd) ?
Passat b5 fl, problem z "odpowietrzeniem" układu chłodzenia. Wstawiony nowy termostat, temp na liczniku 90 stopni, podczas postoju dmucha ciepłe powietrze z nawiewu ale podczas jazdy dmucha zimne. Po przetrzymaniu na obrotach podczas jazdy zaczyna przegrzerzewac silnik. Chłodnica cały czas...
Która jest lepsza INA, DOLTZ czy ZKF? Myślałem o ZKF ale tych Firm INA, DOLTZ nie znam. Prosze o rade.
Witam. Podczas upałów okolo 30stopni samochód (insignia 2010 kombi 160km automat) hamuje podczas jazdy, tzn gdy puszczam gaz automatycznie hamuje i gdy stoi na D również, zamiast jechac stoi. Nie dzieje sie to podczas nizszych temperatur oraz w zimie.
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...