Radzyńska 4, Łuków
"Wykonana diagnostyka komputerowa, świecił się "check engine" i auto było w trybie awaryjnym. Komputer wykazał nieprawidłowości ciśnienia turbiny. Po otwarciu maski, Panowie od razu znaleźli pęknięty wężyk i wymienili go na nowy.
szybka weryfikacja i bezproblemowe usunięcie usterki, wcześniej konsultacja co do kosztów, profesjonalny warsztat,...",
Powichrowski, BMW X5 E70 2012r
Gołaszyn 12A, Łuków
"Jedyny zakład z którego wyjeżdżam w pełni zadowolony. Od wielu lat prowadzam tam auta i jak do tej pory nie miałem sytuacji, że coś nie zostało sprawdzone czy niedokończone. Jedyny mankament to czas oczekiwania, no ale jak ktoś jest dobry, to roboty ma full...
Szczerze polecam :)",
Andrzej, Lexus GS300
Zakład Elektromechaniki Pojazdowej Roman Duda
Ul. Farfak 27, Łuków
"Warsztat godny plecenia. Naprawiam tam swoje auta i do tej pory nie miałem żadnych problemów. Polecam tą firmę swoim znajomym i też są zadowoleni. Fakt na naprawę auta trzeba czasem poczekać w kolejce, ale jak ktoś jest dobry to warto poczekać.",
Gimbus, Bmw E60
Dąbie 157a, Łuków
"Jestem bardzo zadowolona z obsługi, profesjonalizm w pełnym zakresie, mam starego dobrego diesla toyota 2,0 autko przestało przyspieszać po dodaniu gazu, po odwiedzeniu wielu warsztatów w Lublinie i rożnych diagnozach, że brudny bak więc czyszczenie baku, że zawór paliwa do wymiany, że wtryski do regeneracji-co jest koszmarnym wydatkiem i...",
asystema, Toyota Corolla
Radzyńska 4, Łuków
"Wykonana diagnostyka komputerowa, świecił się "check engine" i auto było w trybie awaryjnym. Komputer wykazał nieprawidłowości ciśnienia turbiny. Po otwarciu maski, Panowie od razu znaleźli pęknięty wężyk i wymienili go na nowy.
szybka weryfikacja i bezproblemowe usunięcie usterki, wcześniej konsultacja co do kosztów, profesjonalny warsztat,...",
Powichrowski, BMW X5 E70 2012r
Gołaszyn 12A, Łuków
"Jedyny zakład z którego wyjeżdżam w pełni zadowolony. Od wielu lat prowadzam tam auta i jak do tej pory nie miałem sytuacji, że coś nie zostało sprawdzone czy niedokończone. Jedyny mankament to czas oczekiwania, no ale jak ktoś jest dobry, to roboty ma full...
Szczerze polecam :)",
Andrzej, Lexus GS300
Zakład Elektromechaniki Pojazdowej Roman Duda
Ul. Farfak 27, Łuków
"Warsztat godny plecenia. Naprawiam tam swoje auta i do tej pory nie miałem żadnych problemów. Polecam tą firmę swoim znajomym i też są zadowoleni. Fakt na naprawę auta trzeba czasem poczekać w kolejce, ale jak ktoś jest dobry to warto poczekać.",
Gimbus, Bmw E60
Dąbie 157a, Łuków
"Jestem bardzo zadowolona z obsługi, profesjonalizm w pełnym zakresie, mam starego dobrego diesla toyota 2,0 autko przestało przyspieszać po dodaniu gazu, po odwiedzeniu wielu warsztatów w Lublinie i rożnych diagnozach, że brudny bak więc czyszczenie baku, że zawór paliwa do wymiany, że wtryski do regeneracji-co jest koszmarnym wydatkiem i...",
asystema, Toyota Corolla
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
Ford Mondeo to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 1992 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu liftback, kombi i sedan. Głównymi...
Przy coraz większych upałach klimatyzacji w samochodach to absolutna konieczność. Ta przydaje się również w trakcie zimy czy jesienią, aby skutecznie pozbyć się zaparowanych szyb. Jak serwisować...