"Witam,pacjentem był mój FIAT DUCATO 2,3 multijet w którym był problem z wykręceniem świec żarowych .Pan Mieczysłam sam zajął się osobiście z tą usterką i bardzo szybko sobie poradził z tymi świecami a w mojej okolicy pseudo mechanicy wymyślali różne historie z wymianą głowicy itp,itd,co jeden warsztat to był "lepszy"Dobry kontakt, dobra...",
marek, FIAT DUCATO 2,3 multijet
Gołaszyn 12A, Łuków
"Jedyny zakład z którego wyjeżdżam w pełni zadowolony. Od wielu lat prowadzam tam auta i jak do tej pory nie miałem sytuacji, że coś nie zostało sprawdzone czy niedokończone. Jedyny mankament to czas oczekiwania, no ale jak ktoś jest dobry, to roboty ma full...
Szczerze polecam :)",
Andrzej, Lexus GS300
Zakład Elektromechaniki Pojazdowej Roman Duda
Ul. Farfak 27, Łuków
"Miałem awarię w trasię dodam że nie jestem miejscowy. Awaria powtarzała się cyklicznie raz na jakiś czas nie chciał odpalić. Zadzwoniłem do Pana Romana Dudy bo miałem awarię akurat w Łukowie ktoś mi dał numer i po godzinie miałem już fachowca na miejscu. Pół godziny roboty i auto odpala. Jeżdzę już kilka tygodni bez problemu. Szkoda że u mnie...",
Szymon, Fiat
Dąbie 157a, Łuków
"Pierwszy raz skorzystałem z tego serwisu i jestem bardzo zadowolony. Profesjonalizm na każdym kroku, . Panowie bardzo szybko zlokalizowali usterkę w moim aucie i całkowicie ją usuneli. Naprawy wykonują profesjonalnie i błyskawicznie. Sympatyczna i miła obsługa. Można im zaufać. Gorąco polecam ten zakład.",
Skoda, Skoda Octavia 2.0 tdi 2010r
"Witam,pacjentem był mój FIAT DUCATO 2,3 multijet w którym był problem z wykręceniem świec żarowych .Pan Mieczysłam sam zajął się osobiście z tą usterką i bardzo szybko sobie poradził z tymi świecami a w mojej okolicy pseudo mechanicy wymyślali różne historie z wymianą głowicy itp,itd,co jeden warsztat to był "lepszy"Dobry kontakt, dobra...",
marek, FIAT DUCATO 2,3 multijet
Gołaszyn 12A, Łuków
"Jedyny zakład z którego wyjeżdżam w pełni zadowolony. Od wielu lat prowadzam tam auta i jak do tej pory nie miałem sytuacji, że coś nie zostało sprawdzone czy niedokończone. Jedyny mankament to czas oczekiwania, no ale jak ktoś jest dobry, to roboty ma full...
Szczerze polecam :)",
Andrzej, Lexus GS300
Zakład Elektromechaniki Pojazdowej Roman Duda
Ul. Farfak 27, Łuków
"Miałem awarię w trasię dodam że nie jestem miejscowy. Awaria powtarzała się cyklicznie raz na jakiś czas nie chciał odpalić. Zadzwoniłem do Pana Romana Dudy bo miałem awarię akurat w Łukowie ktoś mi dał numer i po godzinie miałem już fachowca na miejscu. Pół godziny roboty i auto odpala. Jeżdzę już kilka tygodni bez problemu. Szkoda że u mnie...",
Szymon, Fiat
Dąbie 157a, Łuków
"Pierwszy raz skorzystałem z tego serwisu i jestem bardzo zadowolony. Profesjonalizm na każdym kroku, . Panowie bardzo szybko zlokalizowali usterkę w moim aucie i całkowicie ją usuneli. Naprawy wykonują profesjonalnie i błyskawicznie. Sympatyczna i miła obsługa. Można im zaufać. Gorąco polecam ten zakład.",
Skoda, Skoda Octavia 2.0 tdi 2010r
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...