Bolesława Chrobrego 5, Koźle, Kędzierzyn-Koźle
"Jeden z najlepszych mechaników w Kędzierzynie-Koźlu i w ogóle mechanik a nie jak większość wymiennik części metodą chybił trafił, a my tylko bulimy za niepotrzebnie wymienione części w tym serwisie tego nie ma. Więc naprawdę można u nich dużo zaoszczędzić, a to dla tego ze goście tam maja pojęcie i są uczciwi,a podejście do całej usługi naprawy...",
Damian, Opel Insignia 2.0 D
Koszykowa 23, Pogorzelec, Kędzierzyn-Koźle
Warsztat czynny ; Poniedziałek - Piątek od 7:00 do 16:00 Sobota Zamknięte Mechanika Pojazdowa, Dynamiczna Wymiana Oleju w Automatycznych Skrzyniach Biegów , Geometria Kół , Serwis Klimatyzacji , Wynajem Samochodów...
Brzoza Jarosław Warsztat Samochodowy
Piastowska 62 a, Kędzierzyn-Koźle
"Witam Trafiłam do zakładu P Jarka a wielu mechaników już przerobiłam Jeżdziłam bez łożysk niby z powody wymiany opon tak mi chuczało nie będę wymieniac gdyż miałam inne poważne usterki których nikt nie potrafił trafnie zdiagnozować Panie Jarku samochodzik naprawiony rewelacyjnie jestem zachwycona będziemy z mężem Pana klientami Pozdrawiam...",
bozena
Conti & Zbylek Mechanika, Diagnostyka, Klimatyzacja,
Dworska 4a, Łąki Kozielskie, Kędzierzyn-Koźle
Dojazd od ul. Wolności Godziny pracy 9 - 22 Zapraszamy!! W naszej ofercie: Serwis ogumienia, wyważanie kół motocyklowych, Naprawa i regulacja Motocykli, Diagnooza układów wtryskowych, Serwis klimatyzacji, nabijanie, sprawdzanie...
"polecam tego mechanika szybka usługa i bardzo dobra",
piotr, mazda 6
Portowa 45a, Kędzierzyn-Koźle
"Polecam serdecznie . Szybko , sprawnie i niedrogo . Profesjonalne podejście do klienta .",
MEMO, WW Touran
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dzień dobry, Honda CRV III 2.2 i-DTEC 2010 r. automatyczna skrzynia biegów przebieg 190 000. Szukam pomocy gdyż w 6 warsztatach w tym serwis Hondy nie jest w stanie pomóc w usunięciu usterki. Problem polega na drganiu pod autem w zakresie prędkości pomiędzy 60 a 80 km/h. Po osiągnięciu...
Ford Mondeo mk3 2.0 tdci 2005 r Przebieg 288 tys. Od pewnego czasu zauważyłem delikatny opór przy kręceniu kierownicą w prawo (w lewo jest płynnie). Jest to jakby rysa na gładkiej powierzchni którą trzeba pokonać by kontynuować skręt. Powrót kierownicy jest raczej płyny chociaż nie raz zdarza...
Mialem ten sam problem clio III 1.2 2007r spalil sie wylacznik wycieraczek przestaly dzialac spryski i klimatyzacja przyczyna? Zapchany odplyw na podszybiu, silnik wycieraczek kompal sie w wodzie caly byl zalany robilo zwarcie i skopcilo przekaznik 12V50A pod kierownica ten ktory ma cykac po...
Witam. Pacjent to Passat b6 2009 disel. Mianowicie gdy zgasze silnik nie moge go odpalic za pierwszym razem tzn odpala i gasnie..dopiero odpala za 3 moze 4 razem. pomozcie nie jestem z Gdanska i nie mam pojecia gdzie sie z tym udac
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...