"Jedyny zakład z którego wyjeżdżam w pełni zadowolony. Od wielu lat prowadzam tam auta i jak do tej pory nie miałem sytuacji, że coś nie zostało sprawdzone czy niedokończone. Jedyny mankament to czas oczekiwania, no ale jak ktoś jest dobry, to roboty ma full...
Szczerze polecam :)",
Andrzej, Lexus GS300
"Bardzo profesjonalny warsztat . Informują na biezaco o przebiegu prac wykonywanych przy samochodzie oraz doradzają co jeszcze warto wymienić. Szybko i sprawnie zdiagnozowali co dolega mojemu pojazdowi.
Naprawa, dokładna, jestem zadowolony.",
aknolog
"Serwis bardzo rzetelny - widać, że jest dla klienta, a nie klient dla niego. Mimo standardowego przeglądu przed zakupem poświęcił mi więcej czasu niż się spodziewałem - a przekraczanie oczekiwań klienta zawsze na plus :)",
Rafał, Peugeot Partner
"Jak sama nazwa mowi 'SERWIS' i w 100% zgadzam sie z tym okresleniem:)
Wymiana uszczelki pod glowica, rozrzad itd. Wszystko zrobione sprawnie w zadowalajacej cenie i profesjonalnie. Gorąco polecam!!!",
damian, VW Golf
Zawieszenie pneumatyczne jest drugą alternatywą dla zawieszenia tradycyjnego, zaraz po układzie hydrauliczno-pneumatycznym stosowanym m.in. w Citroenie. Zasada działania jest bardzo podobna, z tą różnicą, że czynnikiem roboczym jest tu sprężone powietrze, a nie płyn. Układ zawieszenia pneumatycznego pozwala na zachowanie stałego prześwitu pod samochodem, niezależnie od jego obciążenia, zapewniając wysoki komfort podróżowania.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam, MB S klasa 2008 diesel 3.0 zawieszenie pneumatyczne po dłuższym postoju opada w zasadzie lewa strona z tym że przednie koło bardzo. Czy to może być miech ?
Problem po wymianie amortyzarotów pneumatycznych lewy przód i prawy tył. Przy ustawieniu Low jest równo. Przy ustawieniu Hi lewa strona auta wyżej i ogólnie tył niżej.
Citroen C4 grand Picasso. 2007 r. Zawieszenie pneumatyczne z tyłu. Wymienione 2 poduszki i kompresor. Auto po nocy siedzi maksymalnie na dole. Co to może być. Bardziej usieka powietrze z lewej strony ( widać to gołym okiem bo siedzi niżej)
Umówem wizytę w serwisie wymiany opon w AUDI A8 bez czujników ciśnienia powietrza. Po wjechaniu do warsztatu podniesiono auto, wymieniono opony i opuszczono auto. Serwisant powiedział że trzeba podnieść zawieszenie bo jazda na tak obniżonym podwoziu jest niebezpieczna. Niestety komputer...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich...