"Jedyny zakład z którego wyjeżdżam w pełni zadowolony. Od wielu lat prowadzam tam auta i jak do tej pory nie miałem sytuacji, że coś nie zostało sprawdzone czy niedokończone. Jedyny mankament to czas oczekiwania, no ale jak ktoś jest dobry, to roboty ma full...
Szczerze polecam :)",
Andrzej, Lexus GS300
"Polecam zakład naprawy
Szybko, solidnie,tanio",
jarek, opel omega b
"POLECAM. Szybko,miło ,tanio. Zmienilam mechanika i jestem zaskoczona ze da sie szybko naprawic auto bez zbednego oczekiwania na czesci. ",
anna
"Polecam warsztat. Ekspresowa wymiana kół w miłym towarzystwie. ",
Xyz, Hyundai Santa Fe 2006
"cieszę się że są tak profesjonalni mechanicy doskonale zaślepili mi EGR i wprowadzili zmiany w komputerze samochodu. W końcu samochód fajnie chodzi i ma dobry zryw. Wiem że to nie jest prosta bajka bo trzech mechaników odmówiło mi wykonania tej usługi. Jednak tutaj doskonale znają się na samochodach i wiedzą jak sobie radzić z takimi tematami ! ",
Kacper Kowalski
"Naprawa wykonana solidnie i jestem zadowolony z usługi. Jeżeli problem z elektryką to tylko do Pana Dudy.",
Krzysiek, Mercedes Sprinter
"Wspaniali ludzie, bardzo uprzejmi, mili i sympatyczni.
W drodze powrotnej z Zamościa do Łomży samochód odmówił posłuszeństwa, zgasł 15km przed Łukowem. Zaczeliśmy dzwonić i szukać pomocy, jedynie Autoserwis Domański w Łukowie wyraził zgodę na z holowanie nas do siebie w sobotnie popołudnie. Nie łatwo było stwierdzić przyczynę awarii, a szanse...",
Łomża, Audi A4 2.5TDI
"Dziękuje za szybką i fachową pomoc. Zmieniałem w tym warsztacie uszczelkę pod głowicą kilka miesięcy temu. Silnik pracuje bezproblemowo, jestem bardzo zadowolony.
Polecam wszystkim. ",
Marek, Mitsubishi Outlander
"Jakby było więcej takich warsztatów to autoryzowani zdziercy by nie mieli co robić.
Czysto fachowo i miła atmosfera.",
gm19, Ford
"Bardzo dobry mechanik! Szczery i przede wszyskim uczciwy. Polecam",
Klientka, Opel Astra
Naprawa samochodów ciężarowych oraz naczep z dojazdem do klijenta.
Naprawy silnikow wymiana silnikow skrzyn sprzegla rozrzadu naprawy ukladu hamulcowego zawieszen diagnostyka komputerowa
"Jestem bardzo zadowolona z obsługi, profesjonalizm w pełnym zakresie, mam starego dobrego diesla toyota 2,0 autko przestało przyspieszać po dodaniu gazu, po odwiedzeniu wielu warsztatów w Lublinie i rożnych diagnozach, że brudny bak więc czyszczenie baku, że zawór paliwa do wymiany, że wtryski do regeneracji-co jest koszmarnym wydatkiem i...",
asystema, Toyota Corolla
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Cena usługi wymiana uszczelki pod głowicą: od 483,33 PLN do 1.566,67 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...