"Jestem zadowolony z naprawy mojego auta. Wreszcie przestał wydawać dźwięki tydudu tru du tudu.",
Dzidek, Audi a6
"Po przybyciu na umówioną za pośrednictwem tej strony wizytę, okazało się, że wcale nie ma mnie w systemie...Musiałam czekać 30 minut na pierwszy wolny termin...I całe szczęście, że taki był, inaczej odjechalabym z kwitkiem. Tak więc do synchronizacji system on-line z tym co dzieje się realnie w Serwisie.",
ILA, Peugeot 2008 1.6 2017
"Bardzo dobrzy mechanicy ,fakt specjalizuja sie w citroenach i renault ,ale potrafia zrobic wszystkie samochody. Serwisuje u Nich samochod od trzech lat i nie mam zastrzezen . Polecam",
Kogut, vw passat
DSK electronic Kamil Kokosza [tylko ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA]
ul. Starokrakowska 115a, Jeżowa Wola, Radom
"Usługa wykonana sprawnie, DPF usunięty, auto śmiga jak nowe, obsługa w poczekalni bardzo miła, wypiłem pyszną kawkę, używam auto od kilku miesięcy i nie ma kłopotu, gwarancja na 24 m-ce, cena przystępna.
Polecam :)",
Krzysiek, Opel Astra H 1.7 diesel
"Najlepszy warsztat w Radomiu, profesjonalna obsługa i korzystne ceny polecam",
Łukasz
"Wszystko szybko sprawnie. Mechanik godny zaufania i polecenia. Niska cena. Polecam. ",
gosc, saab
"Serdecznie polecam, wszystko zdalnie zrobione i solidnie. Bardzo miły kontakt. Dziękuje serdecznie",
Ola, Opel mokka
"żetelni fachowcy, znający się na mechanice. Usługa wykonana poprawnie plus ciekawe uwagi na temat ekploatacji. Polecam.",
balmondo, volvo v50
"wszystko super porządnie, główny mechanik jak najbardziej profesjonalnie podchodzi do napraw. polecam.",
Andzrej, vw passat b5
"Trafiłem do tego serwisu z polecenia i od dwóch lat jestem tu stałym klientem. Największą zaletą są warunki, w jakich naprawiane są auta. Do tego dochodzi profesjonalizm, terminowość i fachowe podejście do wykonywanych usług. Polecam!! ",
radek, vw passat
"MECHANIK SUPER AUTO ZDIAGNOZOWAL W 40 MINUT CZEGO INNI MECHANICY NIE MOGLI ZROBIC BYLEM W 6 WARSZTATACH TYLKO TEN MECHANIK ZNALAZL USTERKE I NAPRAWIL AUTO POLECAM BARDZO TEGO FACHOWCA",
JUSTYNA
Czynność ta dotyczy tylko właścicieli samochodów koncernu PSA, czyli samochodów francuskich marki Citroen, czy Peugeot. Silniki HDI wyposażone są w mokre filtry cząstek stałych FAP, gdzie do paliwa dodawany jest automatycznie dodatek Eolys. W zależności od pojemności zbiornika, należy go uzupełniać co kilkadziesiąt, lub nawet co 120 tyś km.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam posiadam Forda Mondeo mk4 2010r 2.2 TDCi auto posiada DPF.Moje pytanie jest następujące koleżanka ma FAPa i powiedziała mi że co jakiś czas musi go uzupełniać bo jest to dodatek, który miesza się z paliwem.Czy w moim Mondeo też jest taki zbiornik i ten płyn który należy uzupełnić. Bo od...
Jaki dodatek do oleju napedowego fap ,Peugeot 308sw 92km 2010?
Witam, mam kilka pytań odnośnie filtra cząstek stałych w silniku 1,6TDCI firmy PSV. Jak często trzeba dolewać tam płyn do filtra? Czy płyn EOLYS DPX 42 będzie odpowiedni? Słyszałem, że sam w sobie płyn jest strasznie drogi. Przy okazji, gdzie znajduje się zbiorniczek z tym płynem?
Pytanie odnośnie filtra FAP. Skąd będę wiedział, że należy dolać płynu Eolys? I czy każdy zwykły warsztat może mi go uzupełnić? Co jeżeli nie uzupełnię płynu?
Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....
Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....
Produkcję Skoda Fabia I rozpoczęto w 1999 roku, a zakończono w 2008. Pojazd zastąpił przestarzały model Felicia. Skoda dostępna była w trzech wariantach: hatchback, kombi oraz sedan. W 2004...
Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...