Zakład Naprawy Pojazdów Ganzen Michał Ilczewski
ul. Złota 2, Skaryszew, Radom
"Bardzo dobry warsztat, naprawa hamulców, przekładni kierowniczej, klimatyzacja, obsługa z rozrządem.",
BMW, BMW
"W DNAuto rozwiązano mój problem z układem hamulcowym, wymieniono klocki hamulcowe, sprawdzono stan akumulatora, dokonano diagnostyki komputerowej auta. Wszystko to w uczciwej cenie i w rozsądnym czasie. Jestem zadowolony i polecam. Na duży plus oceniam poziom obsługi klienta i gotowość do udzielenia wszelkich informacji na temat wykonanej usługi.",
Michał, Peugeot 308sw 1,6 ehdi 2013 start/stop
Tire2Life - Hurtownia opon, Mechanika, Wulkanizacja
ul. Słowackiego 147, Radom
"Byłam na wymianie opon, polecam, przemiła i profesjonalna obsługa.",
J.K, Peugeot 3008
Warszawska 83, Osiedle Akademickie, Radom
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych w zakresie mechaniki pojazdowej, wulkanizacji i serwisu klimatyzacji. Wykonujemy naprawy główne i bieżące. Specjalizujemy się w autach amerykańskich, zabytkowych i nietypowych. Każdy klient otrzymuje...
Zakład Naprawy Pojazdów Ganzen Michał Ilczewski
ul. Złota 2, Skaryszew, Radom
"Bardzo dobry warsztat, naprawa hamulców, przekładni kierowniczej, klimatyzacja, obsługa z rozrządem.",
BMW, BMW
"W DNAuto rozwiązano mój problem z układem hamulcowym, wymieniono klocki hamulcowe, sprawdzono stan akumulatora, dokonano diagnostyki komputerowej auta. Wszystko to w uczciwej cenie i w rozsądnym czasie. Jestem zadowolony i polecam. Na duży plus oceniam poziom obsługi klienta i gotowość do udzielenia wszelkich informacji na temat wykonanej usługi.",
Michał, Peugeot 308sw 1,6 ehdi 2013 start/stop
Tire2Life - Hurtownia opon, Mechanika, Wulkanizacja
ul. Słowackiego 147, Radom
"Byłam na wymianie opon, polecam, przemiła i profesjonalna obsługa.",
J.K, Peugeot 3008
Warszawska 83, Osiedle Akademickie, Radom
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych w zakresie mechaniki pojazdowej, wulkanizacji i serwisu klimatyzacji. Wykonujemy naprawy główne i bieżące. Specjalizujemy się w autach amerykańskich, zabytkowych i nietypowych. Każdy klient otrzymuje...
Do mycia silnika zmuszają kierowcę głównie względy estetyczne. Silnik sam w sobie jest tak szczelnym urządzeniem, że zanieczyszczenia zewnętrzne nie mają na niego wpływu. Można też umyć silnik w trosce o miłą pracę mechanika, któremu zdecydowanie lepiej będzie się pracowało przy czystej jednostce napędowej. Przy niektórych naprawach mycie silnika jest wręcz konieczne, ponieważ brud mógłby dostać się do wnętrza jednostki i poważnie ją uszkodzić. Umyty silnik także lepiej prezentuje się podczas sprzedaży auta.
Rozróżnić można mycie silnika od góry (pod maską) oraz od dołu (na podnośniku). Patrząc z perspektywy budowy silnika, zanieczyszczenia na dole mogą być dużo silniejsze z racji wycieków spod uszczelek znajdujących się w połowie silnika. Z drugiej strony na dole nie ma zaawansowanej elektroniki, a głównie metalowa miska i obudowy, które łatwiej potraktować szczotką i silnymi środkami czyszczącymi. Mycie silnika od góry oznacza demontaż plastikowych osłon i uważne mycie lekkim ciśnieniem, bez zalewania elektroniki. Oddając auto na usługę mycia silnika trzeba nastawić się na wydatek rzędu 100-200 zł.
Opcji mycia silnika jest kilka. Pierwsza i niepolecana to myjnie bezdotykowe i lanca z wysokim ciśnieniem. To prosty przepis na połamanie plastików, zalanie elektroniki i urwanie delikatnych elementów silnym strumieniem wody. Druga możliwość, to zakup zestawu kosmetyków i żmudna samodzielna praca, polegająca na wprowadzaniu preparatu we wszystkie zakamarki i czyszczeniu pędzelkiem. Wykonanie tych czynności można zlecić serwisowi świadczącemu usługi mycia silnika, płacąc niewiele więcej niż za same preparaty w przypadku mycia samodzielnego. Przy okazji zyskujemy czas i gwarancję braku problemów np. poprzez nieumiejętne zalanie elektroniki. Mycie komory silnika można zrealizować na myjniach typu Karcher, lub w typowych warsztatach samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mąż umył mi silnik w ten upał, otwarta była maska w dzień przez kolejne trzy dni ( akumulator był odłączony podczas mycia ) niestety nie odpala. co się mogło stać?
Mam chłodnicę mocno zalepioną rozbitymi robakami. Pytanie mam takie, jak mogę ją umyć na zewnątrz? Karcherem? Czy ciśnienie jej nie uszkodzi? Jest delikatna? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry. Chciałbym umyć silnik, tylko nie bardzo wiem jak. Czy myjka ciśnieniowa nie spowoduje jakiejś awarii elektryki? Jak najlepiej umyć silnik? Proszę o rady
Ktm sxf 2007 250 problem z odpalaniem, po przelaczeniu z ssania gasnie, nie trzyma równych obrotów przy zmniejszeniu obrotów strzela z tlumika, szybko się nagrzewa
Fiat Punto II to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modelów samochodów klasy miejskiej. W drugiej wersji Punto znacznie podkreślono kształty nadwozia, lecz większość mechanizmów auto...
Fiat Panda to auto klasy aut najmniejszych segmentu A, które jest produkowane od 1980 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi...
Fiat 500 II to auto klasy aut miejskich segmentu A, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i kabriolet. Głównymi...
Produkowana w latach 2006 - 2012 Toyota Rav4 III znacznie odróżniła się od swojej wcześniejszej wersji. Przede wszystkim zwiększono rozmiar pojazdu, a sylwetkę unowocześniono. Konstrukcja...