"Pełen profesjonalizm i fachowa obsługa. Warsztat godny polecenia!",
skoda_fan, Skoda Octavia
"Zepsuta przekładnia kierownicza, szybka diagnoza i bardzo szybka naprawa. Ci ludzie są naprawdę godni polecenia. ",
Mariusz, Renault Clio II
"Mój dotychczasowy mechanik nie potrafił zdiagnozować usterki-samochód nie odpalał.
Szukając w Bytomiu elektromechanika trafiłam do tego warsztatu i był to strzał w 10.
P.Damian fachowo postawił trafną diagnozę i szybko wykonał naprawę(za 5 godz.wyjechałam już sprawnym samochodem).Koszta również adekwatne do usterki.
Warsztat godny...",
Danuśka, FORD FOCUS C-MAX
"W Auto Crew serwuję kilka samochodów, przeniosłam się z innego ZAUFANEGO warsztatu, ponieważ szukałam czegoś bliżej i nie żałuje. Miła obsługa, fachowość i rzetelność oraz krótki czas naprawy i to wszystko za przystępną cenę. Szczerze polecam ",
Daria69, Toyota, Opel, WV, Audi
"katalog firm pełen profesjonalizm",
katalog firm
"Super szybka i profesjonalna obsługa wymiana potrzebnych części (sami zamówili w normalnej cenie) pojechali na przegląd jednym słowem kompleksowi profesjonaliści polecam w 100%",
Tequilla, Ford/Transit
"Umówiłam się do warsztatu na serwis olejowy, usługa została wykonana szybko i w milej atmosferze. Polecam.",
Urszula, Mercedes-Benz W 164
"Same piątki zna się na rzeczy! Usługa przebiegła fachowo i sprawnie zdiagnozowany i naprawiony blad",
Kamil, Opel
"Zdecydowanie godny polecenia warsztat. Oprócz rzetelnie wykonanej naprawy, można tu zawsze liczyć na fachowe doradztwo. Do tego według mojej opinii bardzo przystępne ceny",
Andrzej , Chevrolet
"Pełen profesjonalizm, usluga wykonana na czas
Cena adekaatna do wykonanej pracy oby więcej takich warsztatów
Pozdrawiam cały zespó. obym szybko nie musial przy przyjeżdżać :D",
Daniel, Volkswagen golf 4 1.9 tdi
"Szybko, solidnie, rzetelnie. Sympatyczna i profesjonalna obsługa oraz szybka diagnoza usterki.
Polecam ten warsztat.
",
Kuba, Ford FIesta
Planowanie głowicy to zabieg, który nie jest wykonywany z byle powodu. Polega na wygładzeniu powierzchni styku głowicy z blokiem silnika. Głowica może ulec deformacji w skutek przegrzania lub pęknięcia. Szlifowanie jej powierzchni jest konieczne za każdym razem, gdy zostaje ona oddzielona od bloku. Wtedy też należy wymienić uszczelkę na nową. Jedynie szczelne połączenie zapobiega wyciekom oleju, płynu chłodzącego i spadkowi kompresji w cylindach.
Regeneracja głowicy w postaci planowania jest jednym z etapów popularnej wymiany uszczelki pod głowicą i mieści się w kwocie 150 - 350 zł. Głowice mogą podlegać także naprawie oraz wymianie znajdujących się w niej elementów, a wtedy cena znacznie rośnie przekraczając 1000 zł.
Planowaniem głowic zajmują się specjalne przedsiębiorstwa obróbki metali. Warsztaty z reguły wysyłają głowicę do planowania, a ta jest gotowa do ponownego montażu w aucie nawet po kilku dniach. Termin tak naprawdę zależy od obłożenia danego warsztatu obrabiającego. O ile na samo planowanie mechanik nie ma bezpośredniego wpływu, bo zleca wykonanie usługi firmie zewnętrznej, to ma wpływ na poprawny montaż głowicy i późniejszą pracę silnika. Dlatego warto korzystać tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam . Czy moze mi ktos poleciec szlifiernie glowic w warminsko-mazurskim . Mam mercedesa Klasa B 2012 . Prawdopodobnie bo jeszcze nie zdjąlem glowicy jest wypalony zawor na cylindrze . Ale chcialbym wczesniej wiedziec gdzie moge spokojnie oddac zeby mi dobrze ja zrobili .Pozdrawiam Marek
Czy jest możliwe że sprawdzenie (przeswietlenie)glowicy nie daje 100% gwarancji ze nie jest pęknięta bo mechanik tak sądzi.nie wiem czy fuszere odstawili czy co
witam, czy w silniku 1.4 Daci MCV trzeba regulować zawory? Samochód jest bez instalacji LPG.
jestem na etapie wygłuszania wnętrza samochodu i chciałbym na czas pracy zdemontować moduł od poduszek powietrznych. Czy mogę to zrobić? Czy potem przestaną działać lub odwrotnie? wystarczy odpiąć akumulator? Proszę o wskazówki, pozdrawiam
Toyotę Yaris drugiej generacji produkowano w latach 2005 - 2011. W porównaniu do swojego poprzednika sylwetkę auta zmodernizowano, lecz pomimo to przypominała Toyotę I generacji. Pojazd...
Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...
Produkcję Toyota Corolla IX rozpoczęto w 2001 roku, a zakończono w 2009 roku. Samochód do swojego poprzednika nie był absolutnie podobny, ponieważ jego sylwetka została zaprojektowana na...
Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...