CLIFM SERVICE
Racjonalizatorów 51, Miechowice, Bytom
Racjonalizatorów 51, Miechowice, Bytom
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
Zapraszamy do naszego warsztatu samochodowego
znajdziesz nasze dane kontakowe przez wyszukiwarke internetową
wpisz Clifm Servis Bytom
Obsługujemy pojazdy osobowe i dostawcze oraz pojazdy specjalnego przeznaczenia offroad
Oferujemy usługi w zakresie
- Naprawy silników benzynowych bieżąca obsługa, diagnostyka,
remap, tuning jednostki R4,R5, V6, V8, VR6, Boxer.
- Naprawy silników diesla VP37, VP44, PD, CR bieżącą obsługa ,
diagnostyka, remap, tuning. R4, R5, V6, V8, V10
- Regeneracja wtrysków Common Rail
- Sprzedaż nowych i regenerownych TURBO SPRĘŻĄREK
- Diagnostyka i regeneracja układów wtryskowych silników diesla i
benzynowych
- Diagnostyka i regeneracja turbosprężarek spalinowych i kompresor
- Diagnostyka komputerowa sterowników ECU, ABS ESP,
AIRBAG oraz inne - wszystkie systemy
- Elektronika -Naprawa sterowników silnika ECU, ABS, Turbo,
sterowników skrzyń automatycznych i pół automatycznych
- Elektronika - Naprawa liczników samochodowych grupy
VW/AUDI
- Korekta przebiegu licznika wszystkie marki włącznie ze
współpracującymi sterownikami i modułami odczytu.
- Elektryka naprawa i regeneracja alternatorów i rozruszników.
- Naprawa i regeneracja elektrycznych ukł. wspomagania układu kierowniczego FIAT, OPEL, RENAULT i inne
- Naprawa i regeneracja zawieszeń samochodowych modyfikacja
zawieszeń (z zastosowaniem poliuretanu)
- Geometra zawieszenia pojazdu pełna obsługa pojazdów z
napędem na jedna oś jak i 4x4 posiadamy jedno z najnowszych
urządzeń firmy HUNTER
- Serwis klimatyzacji czynnik R134a bieżącą konserwacja i serwis
naprawa i wymiana sprężarek AC
- Skrzynie biegów manualnie i automatyczne naprawa i serwis
- Serwis ukł. przeniesienia napędu sprzęgła standartowe, XTEND
koła zamachowe dwumasowe LUK SACHS nowe i regenerowane
- Wykonujemy wyspecjalizowane naprawy silników FSI TSI TFSI
grupy VW
- Wykonujemy wyspecjalizowane naprawy silników diesla 1.9TDI , 2.0TDI, V6 2.5TDI, V6 3.0TDI, V6 3.3TDI
- Serwis filtrów czastek stałych DPF i FAP, regeneracja w trybie serwisowym, usuwanie - wymiana filtrów czastek stałych.
Nasza wieloletnia praktyka i doświadczenie nabyte przy obsłudze N, A grupowych samochodów rajdowych jak i również wykształcenie poszerzane cyklem szkoleń oraz czynny udział w rozwoju rynku motoryzacyjnego, znajomość nowoczesnych technologii stosowanych w silnikach spalinowych umiejętność ich diagnozowania i poprawne przeprowadzenie wymaganych czynności serwisowych z użyciem niezbędnych specjalistycznych narzędzi, gwarantują fachową poradę i obsługę Twojego samochodu.
Samochody to Nasza pasja, dzieła sztuki techniki i tak je traktujemy.
Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 16:30
sobota w godz. od --- do ---
Zapraszamy Serdecznie
Pojazd: scenik 2 1.9 dti
Ten warsztat zawstydzi nie jeden serwis autyrozowany ,obsluga super wszystko wytlumacza jak sie nalezy robota mechanikow wzorowa.Nareszcie j... Rozwiń
Pojazd: vw sharan
Było miło do czasu.Jakoś usługi wykonanej dobra i szybka.Zakończenie spotkania z mechanikiem mniej dyplomatyczne (Mam następnym razem szukać... Rozwiń
Zdecydowanie powinien Pan szukać pomocy albo w bardzo tanich warsztatach, które nie wiem, co oferują myślę, że cenę a nie usługę, ale zostawiam to bez komenti lub wręcz w kogoś, kto pracuje za darmo. Skoro wymieniamy wentylowane tarcze hamulce z przodu w Sharanie i koszt usługi wymiany tarcz ham. z klockami wraz z konserwacja zacisków hamulcowych do tego tarcze hamulcowe klasy Premium wraz klocki - tarcze ham. o niższej jakości zwyczajnie nie wytrzymują obciążenia termicznego w autach o takiej masie i się odkształcają przy pracy, co skutkuje drganiami na kierownicy. Reasumując wszystko miało kosztować 660zł ( 2szt tarcze wentylowane przód + klocki hamulcowe przód +konserwacja zacisków + wymiana tarcz z klockami) a Pan przychodzi i porostu niesmacznie narzeka na cenne, wręcz jęczy, ja naprawdę nie miałem ochoty słuchać bezpodstawnych narzekań i wdawać się w jałową dyskusję ani w danej chwili ani w przyszłości (szkoda mi czasu na takie rzeczy, czas ten zdecydowanie wolę poświecić dobremu klientowi). Powiedziałem proszę zapłacić za materiał tzn. użyte części w cenie hurtowej mojego zakupu nasza prace ma Pan w prezencie i proszę szukać tańszego warsztatu, który sprzedaje cenne, bo my sprzedajemy usługi a nie ceny! W efekcie zapłacił Pan tylko 400zł i napisał neutralna, co rozumiem wynika z dalszego niezadowolenia. Jest naprawdę wielu klientów, którzy czekają w kolejce i chcą kupić usługę a nie cenę, chętnie uiszczają zapłatę za naprawę swojego samochodu i nasza pracę przy tym będąc zadowolonymi z jakości obsługi i zastosowanych części tak więc szanujmy się wzajemnie i marnujmy naszego czasu. Pozdrawiam serdecznie Clifm Serwis Bytom
Pojazd: Fiat Punto 1.2 2001
Witam wszystkich ;) Warsztat jak najbardziej godzien polecenia, panowie znają się na robocie, krótki czas oczekiwania, bardzo dobre podejści... Rozwiń
Pojazd: Renault Thalia 2007
Niewielki warsztat ,naprawa samochodu w błyskawicznym tempie ,dobrzy fachowcy,fajna obsługa a co najważniejsze niska cena jak za taką usługę... Rozwiń
Pojazd: Mercedes CLK
Opierając się na komentarzach, autko oddane do warsztatu w celu rozeznania koniecznych wymian w zawieszeniu oraz w silniku. Diagnoza potwier... Rozwiń
Pełen profesjonalizm, szybko, sprawnie i w normalnej cenie. Szczerze p... Rozwiń