"Trudne rzeczy robią od razu, na niemożliwe chwile się czeka. Takiego mechanika ze swiecą szukać! Nie oddam już auta w inne ręce!",
Oskar, BMW/e38 740i
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
"No właśnie, skąd negatywy? Są ludzie, którzy sami niewiele potrafią a innych są gotowi tylko negować. Poza tym Panowie, jakby nie było, to warsztat generalnie dla aut japońskich i niech tak pozostanie :) Ja nie mam żadnych problemów, serwisuję w Kodo dwa auta i ani razu nie spotkałem się z próbą naciągnięcia mnie na koszty. Jeżeli zakres...",
Rafaello72, Mazda 6, Toyota Yaris
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Citroen C4 Picasso 2007 r wyświetlają się komunikaty uszkodzony lewy tylny kierunkowskaz ,oraz lewy tylny stop a wszystko jest sprawne, sprawdzanie komputerowe nie wykazało żadnych błędów. Proszę o odpowiedź
Po wymianie zestawu startoweg czyli bsi+stacyjka+komputer silnika citroen C4 2009 auto nie odpala
Witam mam problem nie dzalaja wycieraczki i kierunki a zaczelo sie od tego ze przy zamykaniu auta przestaly migac kierunki co moze byc prosze o pomoc Citroen xsara picasso 1.6 16v 2002 r
W moim Citroenie C4 z 2005 r. (silnik 1.6 diesel) podczas włączania kierunkowskazy brak jest dźwięku, który powinien się pojawić . Tak samo jest kiedy pasy nie są zapięte, pozostawiony kluczyk w stacyjce, włączone światła, itp. Z tego co wiem za dźwięk odpowiada chyba mały głośnik w kierownicy....
Produkowany w latach 1999 - 2005 Leon I to model samochodu posiadający cechy sportowe. Umiejscowiony został w segmencie samochodów kompaktowych typu C. W ofercie znalazło się 12 silników...
Produkcja trzeciej generacji Seata Ibizy ruszyła w 2001 roku. Jest to samochód osobowy należący do segmentu B. Ibiza III uzyskała tytuł Samochodu Roku 2003, a dwa lata później przeszła...
Produkowany w latach 2007 - 2012 Fiat Bravo II to następca modelu Stilo. Auto wyglądem nawiązuje do Grande Punto oraz swojej pierwszej wersji. Do wyboru były 4 silniki benzynowe od 90KM do...
Seat Ibiza to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1984 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i sedan. Głównymi...