"Kilkakrotnie korzystałem z ich usług i wszystko ok. Fakt że nie były to poważne usterki.",
Rolem, Ford
"Dziękuję bardzo za wykonaną robotę mobilny serwis tak powinien działać",
Klaudiusz , Audi
"Auto szarpało i nie chciało jechać powyżej 30km/h. Nie mogłem pojechać w teren. Przyjęto mnie bardzo miło i pomimo iż za pomocą komputera nie udało się szybko ustalić usterki zajęto się moim autem i szybko usunięto usterkę, oraz wskazano mi co w przyszłości można poprawić w aucie.
Dziękuję za szybkość i fachowość usługi!",
Bartek, Toyota Yaris
"Najlepszy warsztat w Łomży! Naprawiam tam 3 auta zawsze jesteśmy zadowoleni z usługi, Pan Marcin Bardzo pomocny, zawsze wytłumaczy i doradzi. ",
Dominika, hyundai ix35
"Diagnostyka układu kierowniczego po wykonanym diagnostyce chłopaki stwierdzili że maglownica jest do wymiany bo z nie leci pokazali mi o co chodzi załatwili regeneracja niczym nie musiałem się martwić",
Robert, Audi ab8
"Bardzo udana naprawa, nikt w mieście nie potrafił poprawnie ustawić mi czujnika TPS, RobCar Warsztat z Łomży wykonał to szybko, precyzyjnie i z wysoką wiedzą mechaniczną. POLECAM!",
Przemysław, Mazda 6
"Miła obsługa, bezbłędna diagnoza, części od ręki, przystępne ceny. ",
gość, VW Passat
"Jak największy pozytyw wiele lat serwisuje samochody i zawsze jestem zadowolony Wielki pozytyw dla właściciela który warsztat non stop się rozwija a to co najważniejsze sam najlepiej zna się w swoim fachu. ",
taki tam
"Firma godna polecenia, szybki przyjazd na miejsce, pełen profesjonalizm, dziękuję i pozdrawiam",
Tomasz B., Seat leon
Układ kierowniczy jest mechanizmem pozwalającym kierowcy utrzymywać stały kierunek jazdy, lub zmieniać go zgodnie z jego wolą. Układ kierowniczy składa się z mechanizmu zwrotniczego: zwrotnica, dźwignia zwrotnicy, drążek poprzeczny, oraz mechanizmu kierowania: koło kierownicy, wał i kolumna kierownicy, przekładnia kierownicza, drążek podłużny oraz ramie zwrotnicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
W czasie jazdy przeskok kierownicy w lewo, minimalnie. Kolo kier. idzie na lewa strone, nie wraca i nie obraca sie w kolo. Pojazd nie skreca. Porusza sie prosto. Jaka przyczyna. Skret kola wyczuwalny i slychac stukot. Uklad szczelny.
Dzień dobry Przy mocnym hamowaniu pojawiają się drgania kolumny kierowniczej. Na co zwrócić uwagę ? Pozdrawiam
Witam. Mam opla vectre c 2006 w ostatnim czasie wymienione kompleksowo hamulce i zawieszenie przód tył. Problem to ściąganie auta w prawa stronę. Przed wymianami nie było to tak odczuwalne jak teraz. Geometria wykonana i wychodzi poprawnie. Opony wymienilem na zimowe ale problem pozostał. Nie...
Witam jestem posiadaczem auta Land Rover Freelander I. Auto posiada silnik 1.8 Turbo (Benzyna+gaz). Od pewnego czasu podczas pełnego obrotu kierownica (360stopni) czuć "strzelanie" pod siedzeniem pasażera i także jest odczuwalne w nogach siedząc z tylu na środku.
Skoda Citigo to najmniejsz model produkowany przez czeskiego producenta. Jego produkcja rozpoczęła się w 2011 roku i trwa do dziś. Tym samym jest on bezpośrednim konkurentem w swojej klasie...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
Wibracje i drżenie samochodu podczas skręcania jest ściśle powiązane z układem kierowniczym i układem zawieszenia. Za generowanie drgań może odpowiadać niski poziom płynu hydraulicznego w...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...