"Wymiana opon szybko i sprawnie. Na plus miejsce do oczekiwania na realizację wybranej usługi.",
DS., Peugeot 508 HDi 2.0 140 km 2011
"Warsztat jak najbardziej godny polecenia.Szybka i trafna diagnoza.Koszty naprawy adekwatne do usługi,która została wykonana bardzo fachowo.Polecam !",
stały klient, Citroen Xsara
"Bardzo dobry fachowiec wszystko dokładnie solidnie Polecam ten warsztat w 100% ",
Adam, Opel astra
ZNAJDUJEMY SIĘ PRZY TRASIE 94 ul. BĘDZIŃSKA 24 TRASA Z BĘDZINA PRZEZ CZELADŹ DO BYTOMIA NA PRZECIWKO STACJI BENZYNOWEJ ORLEN.
"Solidny,nie drogi,duża wiedza z zakresu mechaniki,nie naciąga mogę śmiało go wszystkim polecić ",
SAVO, Opel
"Najlepszy i najszybszy mechanik w Mieście!!! Profesjonalna obsługa i merytoryczne podejście do klienta",
Krzysztof
"Dałabym więcej gwiazdek gdyby się dało - szybko, sprawnie, uczciwie, profesjonalnie. Wykonałam już sporo napraw i z każdej byłam zadowolona, dobry kontakt z mechanikiem i mega szybka możliwość odbioru auta.",
Wiktoria
"Firma rzetelna. Miła i fachowa obsługa. Jestem bardzo zadowolony z naprawy mojego samochodu. Polecam.",
Marian, Audi Q5
"Nie odbijał mi ręczny i to sprawiało, że nie jeździło mi się bezpiecznie.
W serwisie naciągnęli mi linkę i teraz wszytsko jest w porządku.
Zapłaciłem grosze.
POLECAM",
Patryk
"Pelen profesjonalizm i mila obsluga Pan Adrian wszystko dokladnie sprawdza, tlumaczy bardzo polecam ten warsztat",
Anita
"Nowy warsztat. Chłopaki niedawno zaczęli, ale znają się na robocie. Mają komputer. Nie walą ściemy. Znajomemu powiedzieli n diagnostyce co jest do zrobienia i bez kombinowania wysłali do innego warsztatu bo nie chcą tego robić (usterka dość poważna). Ja jak u nich byłem to szybko mi naprawili autko. Na pewno będę ich stałym klientem. Polecam",
denis
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Wita man problem dodge journey po wymianie sprzęgła brak wstecznego i skrzynia jest w trybie awaryjnym
Witam, zapomniałam wyłączyć światła w samochodzie. Samochód zostawiłam na około 24h na włączonych światłach... Obstawiam, ze akumulator całkowicie się rozładował bo nawet nie jestem w stanie otworzyć drzwi za pomocą pilota. Czy da się ten akumulator uratować?
Dzien dobry Mam instrukcje obslugi w ktorej jest napisane by dysze wolnych obrotow odkrecic na 11/4 a wysokie obroty na 13/8 , jak to przeliczyc na rzeczywiste obroty ..? Dziękuję
Cześć.FIAT PANDA 1.1 2004 benzyna. pierwsze odpalanie rano kręci nie zapala,po ponownej próbie zapali i zgaśnie i tak kilkanaście razy, gdy za pali to przez chwilę po dodaniu gazu się dusi jak by paliła na dwa cylindry, wymienione przewody do świec, świece, gdy jest ciepła pali bez problemów....
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...