"Z czystym sumieniem polecam ten serwis. Chlopaki znają się na robocie, i nie ma usterki której by się nie podjeli i z którą by sobie nie poradzili. Najlepsi fachowcy w mieście. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów. ",
Mariusz
"Szybka diagnostyka i naprawa samochodu, miła i profesjonalna obsługa. Auto zastępcze gratis. Po naprawie samochód zwrócony czyściutki i zdezynfekowany.",
Ewa45
"Po odwiedzeniu kilku warsztatów w okolicy zostawiłem samochód u chłopaków,stwierdziłem ze to będzie dobry wybór . Nie myliłem się od razu rozpoznali co się dzieje w aucie i wzięli się do roboty bez zbędnego gadania w porównaniu do innych warsztatów samochodowych.
Do naprawy było :
-regeneracja turbiny
-uszczelnienie...",
Łukasz, Citroen C4 Picasso
ZAPRASZAMY DO AUTO NAPRWA WARSZTATU MECHANIKI POJAZDOWEJ OFERUJEMY KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ SAMOCHODÓW ORAZ PRZYSTĘPNE CENY.OBSŁUGUJEMY MAŁE FLOTY FIRM. ZNAJDUJEMY SIĘ W DZIĘGIELEWIE między Sierpcem a Płockiem 5km od Starych Proboszczewic 7km od...
Resor piórowy to element zawieszenia wymyślony w XIX wieku. Z początku używany do wozu konnego, obecnie stosowany w pojazdach dostawczych i Pick-upach. Montowany na tylnej osi pojazdu, pozwala na stosunkowo duże załadowanie przestrzeni bagażowej. Niestety zawieszenie z resorów piórowych znacząco pogarsza komfort jazdy i prowadzenie pojazdu.
Czy jeżeli pali się kontrolka poduszek powietrznych (np. po poruszaniu wtyczki pod fotelem itp), nawet jeżeli jest wszystko podpięte, to poduszka nie zadziała w trakcie wypadku?
Muszę kupić piastę z łożyskami do wymiany. Firmę SKF znam z widzenia, ale znalazłem jeszcze do Skody piastę firmy FAG. Którą z nich polecacie, jak to jest z tym FAGiem? Dziękuję za informacje.
Pali się kontrolka Check Engine i wzrosło spalanie do ok 10 litrów/100km. Samochód poza tym jedzie normalnie. Podpięcie komputera pokazało błąd “zbyt uboga mieszanka paliwa”. Błąd po skasowaniu pojawia się na nowo kilka dni później.
Peugeot 407 to samochód osobowy klasy średniej. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2004 roku. Auto zdobyło w błyskawicznym tempie bardzo silną pozycję na rynku. W porównaniu do wcześniejszej...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...