CopiFlex Mechanik Blacharz Lakiernik LPG STAG
Wola Łącka 55, Płock
Terminy aktualizowane automatycznie
"Polecam, pełna profeska! Panowie znają się na swoim fachu.",
Art1, Hummer H2
Auto Serwis DRAJKOWSKI, Auto Klima, Mechanika Samochodowa
Otolińska 25, Otolińska 25, Płock
"Wymiana oleju , filtrów i przegląd klimatyzacji. Wszystko fachowo i profesjonalnie. Panowie zwrócili mi uwagę na problem z tylnym amortyzatorem. Umiwiłem się na kolejną wizytę. Polecam",
Maciej, Fiat Punto
11 Listopada 6, Płock
"Polecam bardzo ten zakład. Przy każdej naprawie, mechanicy sprawdzają podstawowe elementy. Rozległe usterki ustalają telefonicznie, co robić, a czego nie robić, zawsze podają koszty naprawy. Czas wymiany ok, zgodnie z ustaleniami z klientem. Właściciel po każdej naprawie wyjaśnia co się stało, co trzeba wymienić, co ewentualnie za jakiś czas...",
Kamil, Ford Focus 1.8 tddi
"Jestem stałym klientem serwisu od około 5 lat, zawsze jest miła i profesjonalna obsługa. Jest fachowa i szybka diagnostyka i naprawa pojazdu. Nigdy się nie zawiodłem, naprawdę polecam.
Jeśli obecnie ktoś nie serwisuje tam auta, niech nie zamieszcza nieprawdziwych informacji. Pozdrawiam",
rafal.koper, Opel Astra
Wyszogrodzka 103, PŁOCK
"Bardzo dobra jakość obsługi, przystępne ceny,polecam.
",
Nikol, Volvo
CopiFlex Mechanik Blacharz Lakiernik LPG STAG
Wola Łącka 55, Płock
Terminy aktualizowane automatycznie
"Polecam, pełna profeska! Panowie znają się na swoim fachu.",
Art1, Hummer H2
Auto Serwis DRAJKOWSKI, Auto Klima, Mechanika Samochodowa
Otolińska 25, Otolińska 25, Płock
"Wymiana oleju , filtrów i przegląd klimatyzacji. Wszystko fachowo i profesjonalnie. Panowie zwrócili mi uwagę na problem z tylnym amortyzatorem. Umiwiłem się na kolejną wizytę. Polecam",
Maciej, Fiat Punto
11 Listopada 6, Płock
"Polecam bardzo ten zakład. Przy każdej naprawie, mechanicy sprawdzają podstawowe elementy. Rozległe usterki ustalają telefonicznie, co robić, a czego nie robić, zawsze podają koszty naprawy. Czas wymiany ok, zgodnie z ustaleniami z klientem. Właściciel po każdej naprawie wyjaśnia co się stało, co trzeba wymienić, co ewentualnie za jakiś czas...",
Kamil, Ford Focus 1.8 tddi
"Jestem stałym klientem serwisu od około 5 lat, zawsze jest miła i profesjonalna obsługa. Jest fachowa i szybka diagnostyka i naprawa pojazdu. Nigdy się nie zawiodłem, naprawdę polecam.
Jeśli obecnie ktoś nie serwisuje tam auta, niech nie zamieszcza nieprawdziwych informacji. Pozdrawiam",
rafal.koper, Opel Astra
Wyszogrodzka 103, PŁOCK
"Bardzo dobra jakość obsługi, przystępne ceny,polecam.
",
Nikol, Volvo
Do mycia silnika zmuszają kierowcę głównie względy estetyczne. Silnik sam w sobie jest tak szczelnym urządzeniem, że zanieczyszczenia zewnętrzne nie mają na niego wpływu. Można też umyć silnik w trosce o miłą pracę mechanika, któremu zdecydowanie lepiej będzie się pracowało przy czystej jednostce napędowej. Przy niektórych naprawach mycie silnika jest wręcz konieczne, ponieważ brud mógłby dostać się do wnętrza jednostki i poważnie ją uszkodzić. Umyty silnik także lepiej prezentuje się podczas sprzedaży auta.
Rozróżnić można mycie silnika od góry (pod maską) oraz od dołu (na podnośniku). Patrząc z perspektywy budowy silnika, zanieczyszczenia na dole mogą być dużo silniejsze z racji wycieków spod uszczelek znajdujących się w połowie silnika. Z drugiej strony na dole nie ma zaawansowanej elektroniki, a głównie metalowa miska i obudowy, które łatwiej potraktować szczotką i silnymi środkami czyszczącymi. Mycie silnika od góry oznacza demontaż plastikowych osłon i uważne mycie lekkim ciśnieniem, bez zalewania elektroniki. Oddając auto na usługę mycia silnika trzeba nastawić się na wydatek rzędu 100-200 zł.
Opcji mycia silnika jest kilka. Pierwsza i niepolecana to myjnie bezdotykowe i lanca z wysokim ciśnieniem. To prosty przepis na połamanie plastików, zalanie elektroniki i urwanie delikatnych elementów silnym strumieniem wody. Druga możliwość, to zakup zestawu kosmetyków i żmudna samodzielna praca, polegająca na wprowadzaniu preparatu we wszystkie zakamarki i czyszczeniu pędzelkiem. Wykonanie tych czynności można zlecić serwisowi świadczącemu usługi mycia silnika, płacąc niewiele więcej niż za same preparaty w przypadku mycia samodzielnego. Przy okazji zyskujemy czas i gwarancję braku problemów np. poprzez nieumiejętne zalanie elektroniki. Mycie komory silnika można zrealizować na myjniach typu Karcher, lub w typowych warsztatach samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mąż umył mi silnik w ten upał, otwarta była maska w dzień przez kolejne trzy dni ( akumulator był odłączony podczas mycia ) niestety nie odpala. co się mogło stać?
Mam chłodnicę mocno zalepioną rozbitymi robakami. Pytanie mam takie, jak mogę ją umyć na zewnątrz? Karcherem? Czy ciśnienie jej nie uszkodzi? Jest delikatna? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry. Chciałbym umyć silnik, tylko nie bardzo wiem jak. Czy myjka ciśnieniowa nie spowoduje jakiejś awarii elektryki? Jak najlepiej umyć silnik? Proszę o rady
Jak tylko temperatura się podniosła, właczyłem klimatyzacje i ustawiłem nadmuch na LO. Efektu brak, tak jak bym nie włączył klimatyzacji. W zimie odpalałem klimatyzację, a przed zimą wymieniany był czynnik i ozonowanie z czyszczeniem.
Nissan Qashqai to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2006 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu crossover. Głównymi...
Renault Clio to auto klasy miejskiej segmentu B, które produkowane jest od 1990 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanych w nadwoziu hatchback, sedan i kombi. Głównymi...
Dacia Duster I to crossover, którego produkcja rozpoczęła się w roku 2010 i trwa do dzisiaj. W 2017 roku pojawiła się II generacja samochodu, która nieznacznie zmieniła jego wygląd. Pojazd...
Mazda 2 otrzymała w 2008r. tytuł World Car of the Year. Mazda 2 II należy do segmentu B i była produkowana od 2007 do 2014. Model został stworzony dzięki współpracy z Fordem w stylu auta...