"Szybko, trafnie, przystępnie cenowo, możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego.",
Tomas, Volvo
"Jestem stałym klientem serwisu od około 5 lat, zawsze jest miła i profesjonalna obsługa. Jest fachowa i szybka diagnostyka i naprawa pojazdu. Nigdy się nie zawiodłem, naprawdę polecam.
Jeśli obecnie ktoś nie serwisuje tam auta, niech nie zamieszcza nieprawdziwych informacji. Pozdrawiam",
rafal.koper, Opel Astra
"Polecam bardzo ten zakład. Przy każdej naprawie, mechanicy sprawdzają podstawowe elementy. Rozległe usterki ustalają telefonicznie, co robić, a czego nie robić, zawsze podają koszty naprawy. Czas wymiany ok, zgodnie z ustaleniami z klientem. Właściciel po każdej naprawie wyjaśnia co się stało, co trzeba wymienić, co ewentualnie za jakiś czas...",
Kamil, Ford Focus 1.8 tddi
"nie trzeba duzo pisac trzeba tu przyjechac polecam kakretnie sprawnie i tanio pełen profesionalizm GORĄCO POLECM",
audi q7, audi q7
"Korzystam z usług tego warsztatu i jestem zadowolony z szybkości i fachowości świadczonych usług.",
Zdzisław
Do mycia silnika zmuszają kierowcę głównie względy estetyczne. Silnik sam w sobie jest tak szczelnym urządzeniem, że zanieczyszczenia zewnętrzne nie mają na niego wpływu. Można też umyć silnik w trosce o miłą pracę mechanika, któremu zdecydowanie lepiej będzie się pracowało przy czystej jednostce napędowej. Przy niektórych naprawach mycie silnika jest wręcz konieczne, ponieważ brud mógłby dostać się do wnętrza jednostki i poważnie ją uszkodzić. Umyty silnik także lepiej prezentuje się podczas sprzedaży auta.
Rozróżnić można mycie silnika od góry (pod maską) oraz od dołu (na podnośniku). Patrząc z perspektywy budowy silnika, zanieczyszczenia na dole mogą być dużo silniejsze z racji wycieków spod uszczelek znajdujących się w połowie silnika. Z drugiej strony na dole nie ma zaawansowanej elektroniki, a głównie metalowa miska i obudowy, które łatwiej potraktować szczotką i silnymi środkami czyszczącymi. Mycie silnika od góry oznacza demontaż plastikowych osłon i uważne mycie lekkim ciśnieniem, bez zalewania elektroniki. Oddając auto na usługę mycia silnika trzeba nastawić się na wydatek rzędu 100-200 zł.
Opcji mycia silnika jest kilka. Pierwsza i niepolecana to myjnie bezdotykowe i lanca z wysokim ciśnieniem. To prosty przepis na połamanie plastików, zalanie elektroniki i urwanie delikatnych elementów silnym strumieniem wody. Druga możliwość, to zakup zestawu kosmetyków i żmudna samodzielna praca, polegająca na wprowadzaniu preparatu we wszystkie zakamarki i czyszczeniu pędzelkiem. Wykonanie tych czynności można zlecić serwisowi świadczącemu usługi mycia silnika, płacąc niewiele więcej niż za same preparaty w przypadku mycia samodzielnego. Przy okazji zyskujemy czas i gwarancję braku problemów np. poprzez nieumiejętne zalanie elektroniki. Mycie komory silnika można zrealizować na myjniach typu Karcher, lub w typowych warsztatach samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mąż umył mi silnik w ten upał, otwarta była maska w dzień przez kolejne trzy dni ( akumulator był odłączony podczas mycia ) niestety nie odpala. co się mogło stać?
Mam chłodnicę mocno zalepioną rozbitymi robakami. Pytanie mam takie, jak mogę ją umyć na zewnątrz? Karcherem? Czy ciśnienie jej nie uszkodzi? Jest delikatna? Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
Dzień dobry. Chciałbym umyć silnik, tylko nie bardzo wiem jak. Czy myjka ciśnieniowa nie spowoduje jakiejś awarii elektryki? Jak najlepiej umyć silnik? Proszę o rady
Witam mam problem ze skrzynią biegów ,wszystkie biegi wchodzą z wyraźnym oporem,bardzo rzadko udaje się wrzucić bieg bez ,,przychaczenia" nieraz dosłownie czuję jak zębatki w skrzyni trą o siebie.Ostatnio coraz częściej się zdarza że bieg pierwszy lub wsteczny nie wchodzi za pierwszym razem i...
Jakie są objawy zużycia amortyzatorów? Jak wydłużyć ich żywotność? Czym grozi jazda autem, w którym są one skrajnie wyeksploatowane? Ile kosztuje wymiana amortyzatorów w największych...
Przy coraz większych upałach klimatyzacji w samochodach to absolutna konieczność. Ta przydaje się również w trakcie zimy czy jesienią, aby skutecznie pozbyć się zaparowanych szyb. Jak serwisować...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...
Choroba lokomocyjna powoduje, że podróż samochodem zamienia się w koszmar i znacznie się wydłuża. Na czym polega? Co wywołuje jej objawy, a co im zapobiega? Podpowiadamy jak jej skutecznie...