DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Płock

Euromaster AUTO TRONIC

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
5.09 (22 opinii)

Pasternakiewicza 8, Płock

Usługi (146)
O warsztacie
Opinie (22)
Marki

O warsztacie

„Auto-Tronic” powstał w 1998 roku, jako odpowiedź na potrzeby klientów, szukającego w Płocku profesjonalnego serwisu elektroniki samochodowej i diagnostyki. Z biegiem lat, rozszerzamy zakres świadczonych przez Auto-Tronic usług, nieustannie doskonalimy nasz sprzęt i personel. Naprawiamy wszystkie marki samochodów osobowych i dostawczych. Jako jedyni w Płocku posiadamy najnowszy dedykowany diagnoskop obsługujący wszystkie modele BMW i Mini! Posiadamy dedykowane testery dla większości marek występujących w Polsce. PROWADZIMY RÓWNIEŻ WYPOŻYCZALNIE SAMOCHODÓW! Prowadzimy pełen serwis elektroniki i mechaniki samochodowej. Pracujemy na najnowocześniejszym, dedykowanym sprzęcie. Common Rail, ABS, czy wymiana paska rozrządu - nam możesz zaufać

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
Pasternakiewicza 8,
09-400,
Płock
Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Dziś otwarte do 16:00
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
/ Karta
Polityka warsztatu
Polityka warsztatu
Warsztat nie naprawia na częściach klienta
Warsztat oferuje możliwość napraw na częściach dostarczonych przez klienta

Opinie o warsztacie (22)

5.09

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 22 opinii

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Jerzy Niedziałkowski
22.08.2025
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: SEAT Leon 1,9 TDI 2005

Ocena DobryMechanik.plWizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

Szybka i prawidłowa ocena awarii skrzyni biegów.Spuszczenie starego i brudnego oleju,napełnienie nowego oleju,

Jarek Walentynowicz
20.08.2025
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: BMW X6 N57 diesel 2010

Ocena DobryMechanik.plWizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

Zostawiłem auto na wymianę cewki elektrosprzęgła kompresora klimatyzacji. Pomimo prostej diagnozy sprawdzano to cały dzień i oznajmiono, że ... Rozwiń

Katarzyba
06.11.2024
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: BMW 320 2,0 benzyna 2017

Ocena DobryMechanik.plWizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

Bardzo rzeczowe podejście do naprawy. Kontakt przez cały okres naprawy. Właściciel bardzo sympatyczny, ceny przystępne. Polecam.

Witold
15.07.2020
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Honda CRV

Awaria oświetlenia została usunięta sprawnie, profesjonalnie podejście mechaników. Miła obsługa serwisu

Adam
20.06.2020
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Astra

Niestety ale po przeczytaniu opinii nie mogę powiedzieć że obsługa danego serwisu jest miła. Po wizycie w serwisie mogę powiedzieć że Panie ... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Szanowny kliencie, zapraszam do bezpośredniego kontaktu w celu omówienia Pańskich wątpliwości. Staramy się , aby Nasza kadra odbywała systematyczne szkolenia. Niestety na skutek epidemii, wszelkie szkolenia zostały odwołane, stąd może Nasz personel, który ma z Panem pierwszy kontakt nie umiał odpowiedzieć na wszystkie pytania. Podczas kolejnej Pańskiej wizyty przekierujemy Pana do kierownika serwisu, który omówi z Panem nurtujące Pana usterki w Pańskim aucie. Z poważaniem. Właściciel

Usługi wykonywane przez warsztat