"Najlepszy lakiernik na Mazowszu - może pomalować 1 element i nawet wprawne oko nie dojrzy różnicy pomiędzy resztą. Jestem bardzo zadowolony ",
Maciek , LEXUS
"Szybka diagnostyka i naprawa samochodu, miła i profesjonalna obsługa. Auto zastępcze gratis. Po naprawie samochód zwrócony czyściutki i zdezynfekowany.",
Ewa45
Warsztat istnieje od ponad 20 lat. Zajmujemy się obsługą samochodów wszystkich marek. Oferujemy pełną mechanikę pojazdową, serwis klimatyzacji oraz wulkanizację. Posiadamy również sklep z częściami samochodowymi. Każdą naprawę wykonujemy...
"Polecam, bardzo miła Pani na recepcji. Czas naprawy szybki, usługa bardzo dobrze wykonana. ",
Izabela
Otolińska 25, Otolińska 25, Płock
"Wszystko OK. Trochę drogo , ale rozumiem ze każdy musi zarobić",
Marta
ul. Dobrzykowska 6, Radziwie, Płock
"Mialem problem ze swoim VW w ogole nie odpalal samochód. Dostarczylem swoje auto do Pana Marcina. Diagnoza pompa wtryskowa do regenracji. Auto po nie dlugim czasie zostalo naprawione i wyregulowane bez zadnych poprawek. Pan Marcin sam dal gwarancje po naprawie i regencji pompy. Goraco polecam i szczerze zachecam Pana Marcina.",
Michał, Volkswagen Vento
Kilińskiego 12, Śródmieście, PŁOCK
"warsztat oceniam pozytywnie; miła obsługa, kontakt utrzymany, informacje o "niespodziankach" na bieżąco.
naprawa dotyczyła przedniego zawieszenia, oraz przypadkowo odkryte usterki konieczne do usunięcia na już",
Wojtek, Dodge
11 Listopada 6, Płock
"Polecam bardzo ten zakład. Przy każdej naprawie, mechanicy sprawdzają podstawowe elementy. Rozległe usterki ustalają telefonicznie, co robić, a czego nie robić, zawsze podają koszty naprawy. Czas wymiany ok, zgodnie z ustaleniami z klientem. Właściciel po każdej naprawie wyjaśnia co się stało, co trzeba wymienić, co ewentualnie za jakiś czas...",
Kamil, Ford Focus 1.8 tddi
DZIĘGIELEWO 3, GOZDOWO, PŁOCK
ZAPRASZAMY DO AUTO NAPRWA WARSZTATU MECHANIKI POJAZDOWEJ OFERUJEMY KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ SAMOCHODÓW ORAZ PRZYSTĘPNE CENY.OBSŁUGUJEMY MAŁE FLOTY FIRM. ZNAJDUJEMY SIĘ W DZIĘGIELEWIE między Sierpcem a Płockiem 5km od Starych Proboszczewic 7km od...
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak...
Audi A6 C6 to udoskonalona wersja swojego poprzednika. Model produkowano w latach 2004 – 2011. Przez ten czas samochód oferowany był z 10 silnikami benzynowymi od 2.0 TFSI do 5.2 V10 FSI...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
Generacja 8P to następca bardzo popularnego modelu Audi A3 8L, należącego do niższej klasy średniej w grupie premium. Kontynuacja udanego modelu w odświeżonej odsłonie rozpoczęła się w 2003...