"Bardzo fachowo oraz konkretnie, zostalem przyjęty od ręki i w ciągu 10 min poznałem przyczynę usterki. Naprawa wykonana za uczciwe pieniądze . Polecam jak najbardziej!!!",
Maciej
"Bodaj najlepsi specjaliści aut francuskich. Szczególnie Citroen i Peugeot. Oczywiście zajmuja się również innymi autami. Polecam. ",
Rafał L, Citroën c5 I
"Szybka diagnoza i działanie .Miły kontakt z obsługą oraz nie drogo . Polecam",
kazik, Toyota auris hybryda
"Gorąco polecam. Naprawdę solidne i rzetelne podejście do klienta. Szybko i niedrogo a przede wszystkim dobrze wszystkie naprawy zostają wykonane. ",
Katarzyna
"Polecam ten warsztat również w zakresie mechaniki , bardzo szybka realizacja i konkurencyjne ceny.",
pacha., Audi A6
"Polecono ten zakład przez'' pocztę pantoflowa'' .Instalacja LOVATO Smart pod maską super, nic nie widac.wlew pod klapką na benzynę .Przejechałem 7000km , wszystko ok.Polecam ",
rmf, audiA6 2,4
"Byłam na sprawdzeniu przed zakupem miło i konkretnie wyszczególnione plusy i minusy auta. Pozdrowienia dla Pana Henryka i Pana Przemyslawa",
Malgosia, Volvo
"fachowe podejscie, wiedza i dobrze wyposażony warsztat skutkuja bardzo dobra jakoscia wykonywanej uslugi. osobiscie jestem zadowolony z wykonanej usugi i mozliwosci warsztatu. ",
krzysztof
"Bardzo dobry warsztat, polecam. Wszystko sprawnie, rzeczowo oraz uczciwie. ",
Bea, Ford Kuga 2,0 TDCi 136 KM rok 2009
"wszystko super porządnie, główny mechanik jak najbardziej profesjonalnie podchodzi do napraw. polecam.",
Andzrej, vw passat b5
"Polecam ten warsztat. Pełen profesjonalizm. Fachowo i dokładnie wytłumaczono mi przyczynę i naprawę. Cena adekwatna do jakości usług.
",
Edyta, Volkswagen Passat
"Solidnie i tanio, POLECAM wszystkim! Zawsze trafna diagnoza i umiarkowane koszty naprawy. Naprawiane auta u tego mechanika to: renaul clio, peugot 307, daewo lanos, opel astra.",
Darek, Peugot 307
"W tym serwisie zostałem przyjęty od ręki.Pracownicy znali się na rzeczy.Moje volvo teraz chodzi jak powinno.Warto było przejechać trochę kilometrów",
Andrzej
Prowadzimy serwis klimatyzacji, wulkanizacje oraz mechanike.
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...