Zaks Firma Handlowo-Usługowa Mieczysław Kuczerajter
Oleska 34, Steblów, Lubliniec
Małyska Mirosław Warsztat Samochodowy
Skłodowskiej-Curie 59, Dziuba, Lubliniec
"Bardzo solidna Firma, chetnie polecam, nie bedziecie zalowac",
Christine Gerber, Toyota/Prius
Oleska 135, Steblów, Lubliniec
M.C.Skłodowskiej 91, Dziuba, Lubliniec
Częstochowska 93 i 95, Kopce, Lubliniec
Cebulskiego 9, Centrum, Lubliniec
"Praktycznie nigdy nie piszę opinii ale tym razem muszę naprawdę pochwalić, profesjonalne podejście oraz ogromna wiedza spowodowała, że znów jeżdżę moją BMom z bananem na twarzy. Wszystko starannie i tak jak powinno być, gwarancja, faktura, specyfika naprawy. Polecam wszystkim którzy mają problemy ze skrzynią lub innymi usterkami, Pan Jarek...",
Ernest, BMW e60 535d
Euromaster BUNAR serwisy: Olesno/Lubliniec
Klonowa 42, Olesno, Lubliniec
"Bardzo pozytywnie szybko sprawnie nic tylko polecić dalej
pozdrawiam",
lukas, bmw 520
Stacja kontroli pojazdów - mechanik pojazdowa
Główna 36, Wierzbie, Lubliniec
"Gorąco polecam ten warsztat:)
Świetne, pełne profesjonalizmu miejsce. Pracownicy rzetelnie i fachowo podchodzą do swoich obowiązków. Sprawnie i szybko naprawiono mój samochód a ponadto służono mi kompetentną radą i pomocą.
Przy okazji, podczas naprawy auta można napić się tam pysznej kawy:)
Od tej pory naprawiam swój samochód tylko w...",
Iza, Ford fiesta
Powstańców Śląskich 54, Lubliniec
"Specjalista od DPF bez dwóch zdań !!! Miałem problem, który został profesjonalnie usunięty. Fachowa diagnoza i podejście do klienta wiele mówi o warsztacie ,sama naprawa przebiegła szybko i sprawnie. Wcześniej kilka wizyt w innych warsztatach i problem wciąż powracał. Dziękuję i pozdrawiam ",
paweł, Ford Mondeo MKIV
Zaks Firma Handlowo-Usługowa Mieczysław Kuczerajter
Oleska 34, Steblów, Lubliniec
Małyska Mirosław Warsztat Samochodowy
Skłodowskiej-Curie 59, Dziuba, Lubliniec
"Bardzo solidna Firma, chetnie polecam, nie bedziecie zalowac",
Christine Gerber, Toyota/Prius
Oleska 135, Steblów, Lubliniec
M.C.Skłodowskiej 91, Dziuba, Lubliniec
Częstochowska 93 i 95, Kopce, Lubliniec
Cebulskiego 9, Centrum, Lubliniec
"Praktycznie nigdy nie piszę opinii ale tym razem muszę naprawdę pochwalić, profesjonalne podejście oraz ogromna wiedza spowodowała, że znów jeżdżę moją BMom z bananem na twarzy. Wszystko starannie i tak jak powinno być, gwarancja, faktura, specyfika naprawy. Polecam wszystkim którzy mają problemy ze skrzynią lub innymi usterkami, Pan Jarek...",
Ernest, BMW e60 535d
Euromaster BUNAR serwisy: Olesno/Lubliniec
Klonowa 42, Olesno, Lubliniec
"Bardzo pozytywnie szybko sprawnie nic tylko polecić dalej
pozdrawiam",
lukas, bmw 520
Stacja kontroli pojazdów - mechanik pojazdowa
Główna 36, Wierzbie, Lubliniec
"Gorąco polecam ten warsztat:)
Świetne, pełne profesjonalizmu miejsce. Pracownicy rzetelnie i fachowo podchodzą do swoich obowiązków. Sprawnie i szybko naprawiono mój samochód a ponadto służono mi kompetentną radą i pomocą.
Przy okazji, podczas naprawy auta można napić się tam pysznej kawy:)
Od tej pory naprawiam swój samochód tylko w...",
Iza, Ford fiesta
Powstańców Śląskich 54, Lubliniec
"Specjalista od DPF bez dwóch zdań !!! Miałem problem, który został profesjonalnie usunięty. Fachowa diagnoza i podejście do klienta wiele mówi o warsztacie ,sama naprawa przebiegła szybko i sprawnie. Wcześniej kilka wizyt w innych warsztatach i problem wciąż powracał. Dziękuję i pozdrawiam ",
paweł, Ford Mondeo MKIV
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...