"Parą miesięcy temu robiłem pierwszy w kraju przegląd rejestracyjny, uwinęli się bardzo szybko i gratis dostałem gaśnicę!",
Mazda, Mazda 6
"Bardzo dobry serwis. Panowie znają się na robocie i widać że wiedzą co robią. Rzetelnie i uczciwie podchodzą do tematu. Warsztat godny polecenia
",
Grzegorz, Saab
"Panowie od razu mówią na czym stoimy, jasno i klarownie wraz ze wszystkimi kosztami. Nie traktują klienta jak osoby, która nie ma kompletnie o niczym pojęcia, szanuję takie podejście.",
Emilka
Energetyków 39, Wrotków, Lublin
Auto-Remont-Lipert Krzysztof Lipert dział mechaniczny
ul. Janowska 62, Wrotków, Lublin
"Wszyscy w rodzinie są bardzo zadowoleni z serwisu. Dwa samochody marki Renault oraz Fiat Bravo w wersji sport. Standardy obsługi w ASO Fiata nie są nawet zbliżone poziomem do Auto-Remont-Lipert. Do tej pory nie zdarzyło się, żeby postawiona przez warsztat diagnoza nie była słuszna. Obsługa bardzo miła, wyjaśnia wszystko dokładnie, odpowiada...",
Dominika, Fiat Bravo
Jana Kasprowicza 118, Zadębie, Lublin
"Serwis samochodu p 4 latach , tj . olej , filtry i płyn hamulcowy , przy okazji mechanik znalazł mały wyciek - najpierw pokazał i zapytał czy likwidować . zero naciągania i niska cena . Drugi samochód też będę tam serwisował",
wojtas, Renault Clio
Kasprowicza 38, Zadębie, Lublin
"100% polecam. Od początku jestem z tym Właścicielem jescze kiedy zaczynał na ul. Związkowej. Będzie ze 20 lat z różnymi moimi samochodami.
Zakres napraw szeroki. Od zawieszenia, rozrządy i wszystko inne.
Jednym słowem: nie kuca przy ciężkich nawet tematach.
Dziś, dobry mechanik to jak cudowna żonka nie można się z nią rozstawać ;-). ...",
Saab 95 2.3t, Saab 95 2.3t
Abramowicka 5, Lublin
"Sprawnie i bez zastrzeżeń polecam warsztat samochodowy godny polecenia. ",
Piotr , Ford Focus
CSF Automatyczne Skrzynie Biegów
Wólka Abramowicka 33A, Dziesiąta, Lublin
Oferujemy profesjonalny serwis w zakresie naprawy skrzyni biegów . Zajmujemy się również regeneracją skrzyń biegów: manualnych, automatycznych, jak również półautomatycznych. Gwarantujemy wysoką jakość oraz indywidualne podejście do każdego...
Firlejowska 32k, Tatary, Lublin
"Rzetelny, sumienny i uczciwy fachowiec! Nie wielu takich ludzi zostało w tym fachu. Posiada ogromną wiedzę i jeszcze większe doświadczenie. W Lublinie korzystam tylko z jego usług i serdecznie wszystkim polecam.",
Przemek, Renault Scenic
"Parą miesięcy temu robiłem pierwszy w kraju przegląd rejestracyjny, uwinęli się bardzo szybko i gratis dostałem gaśnicę!",
Mazda, Mazda 6
"Bardzo dobry serwis. Panowie znają się na robocie i widać że wiedzą co robią. Rzetelnie i uczciwie podchodzą do tematu. Warsztat godny polecenia
",
Grzegorz, Saab
"Panowie od razu mówią na czym stoimy, jasno i klarownie wraz ze wszystkimi kosztami. Nie traktują klienta jak osoby, która nie ma kompletnie o niczym pojęcia, szanuję takie podejście.",
Emilka
Energetyków 39, Wrotków, Lublin
Auto-Remont-Lipert Krzysztof Lipert dział mechaniczny
ul. Janowska 62, Wrotków, Lublin
"Wszyscy w rodzinie są bardzo zadowoleni z serwisu. Dwa samochody marki Renault oraz Fiat Bravo w wersji sport. Standardy obsługi w ASO Fiata nie są nawet zbliżone poziomem do Auto-Remont-Lipert. Do tej pory nie zdarzyło się, żeby postawiona przez warsztat diagnoza nie była słuszna. Obsługa bardzo miła, wyjaśnia wszystko dokładnie, odpowiada...",
Dominika, Fiat Bravo
Jana Kasprowicza 118, Zadębie, Lublin
"Serwis samochodu p 4 latach , tj . olej , filtry i płyn hamulcowy , przy okazji mechanik znalazł mały wyciek - najpierw pokazał i zapytał czy likwidować . zero naciągania i niska cena . Drugi samochód też będę tam serwisował",
wojtas, Renault Clio
Kasprowicza 38, Zadębie, Lublin
"100% polecam. Od początku jestem z tym Właścicielem jescze kiedy zaczynał na ul. Związkowej. Będzie ze 20 lat z różnymi moimi samochodami.
Zakres napraw szeroki. Od zawieszenia, rozrządy i wszystko inne.
Jednym słowem: nie kuca przy ciężkich nawet tematach.
Dziś, dobry mechanik to jak cudowna żonka nie można się z nią rozstawać ;-). ...",
Saab 95 2.3t, Saab 95 2.3t
Abramowicka 5, Lublin
"Sprawnie i bez zastrzeżeń polecam warsztat samochodowy godny polecenia. ",
Piotr , Ford Focus
CSF Automatyczne Skrzynie Biegów
Wólka Abramowicka 33A, Dziesiąta, Lublin
Oferujemy profesjonalny serwis w zakresie naprawy skrzyni biegów . Zajmujemy się również regeneracją skrzyń biegów: manualnych, automatycznych, jak również półautomatycznych. Gwarantujemy wysoką jakość oraz indywidualne podejście do każdego...
Firlejowska 32k, Tatary, Lublin
"Rzetelny, sumienny i uczciwy fachowiec! Nie wielu takich ludzi zostało w tym fachu. Posiada ogromną wiedzę i jeszcze większe doświadczenie. W Lublinie korzystam tylko z jego usług i serdecznie wszystkim polecam.",
Przemek, Renault Scenic
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
Ford Mondeo to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 1992 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu liftback, kombi i sedan. Głównymi...
Przy coraz większych upałach klimatyzacji w samochodach to absolutna konieczność. Ta przydaje się również w trakcie zimy czy jesienią, aby skutecznie pozbyć się zaparowanych szyb. Jak serwisować...