Crazygarage Serwis Motocyklowy
ul. Gospodarcza 1, Tatary, Lublin
Szyjduk Piotr Serwis Motocyklowy Crazy Garage oferuje Państwu atrakcyjne naprawy motocyklowe na terenie Lublina i okolicy. Nasza oferta w głównej mierze dotyczy serwisu i sprzedaży motocykli Kawasaki oraz innych marek. Dodatkowo...
www.autogratis.pl, Węglin, Lublin
Szeroki zakres informacji na temat zakładów mechanicznych na terenie województwa. Posiadamy pod sobą sprawdzonych fachowców z każdej dziedziny. Chcesz wiedzieć więcej - odwiedź nas!
Mariomotors - serwis samochodowo-motocyklowy
Rapackiego 14, Czechów Północny, Lublin
W 2008 roku zdecydowaliśmy się na komercjalizację naszych usług. Weszliśmy na lubelski rynek ze świadomością doskonałej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb. Obecnie serwisujemy szeroki wachlarz marek samochodów, a także motocykli....
Łęczyńska 56B, Śródmieście, Lublin
"Regulacja BLOS-a praktycznie od ręki,żaden gazownik w Lublinie nie chciał się podjąć wyzwania mimo tego,że wymieniony był zestaw naprawczy i chodziło mi tylko o regulację żeby samochód palił i chodził normalnie.Każdy odsyłał z kwitkiem,że to za dużo zabawy.W tym warsztacie przyjęto mnie praktycznie od ręki,zostawiłem samochód i poszedłem do...",
Zadowolony Paseratti, Passat B3
Startowa, Bronowice, Lublin
Zapraszam do kontaktu
Abramowicka 223, Lublin
"Z pełnym zaufaniem zawsze zostawiam swoje samochody. Polecam",
Korwex, X5 X1
AUTOLUX SP Z O.O. OPEL CHEVROLET SAAB KAWASAKI
TURYSTYCZNA 17, Kalinowszczyzna, LUBLIN
Dożynkowa 11K, Czechów Północny, Lublin
Serdecznie zapraszamy
Crazygarage Serwis Motocyklowy
ul. Gospodarcza 1, Tatary, Lublin
Szyjduk Piotr Serwis Motocyklowy Crazy Garage oferuje Państwu atrakcyjne naprawy motocyklowe na terenie Lublina i okolicy. Nasza oferta w głównej mierze dotyczy serwisu i sprzedaży motocykli Kawasaki oraz innych marek. Dodatkowo...
www.autogratis.pl, Węglin, Lublin
Szeroki zakres informacji na temat zakładów mechanicznych na terenie województwa. Posiadamy pod sobą sprawdzonych fachowców z każdej dziedziny. Chcesz wiedzieć więcej - odwiedź nas!
Mariomotors - serwis samochodowo-motocyklowy
Rapackiego 14, Czechów Północny, Lublin
W 2008 roku zdecydowaliśmy się na komercjalizację naszych usług. Weszliśmy na lubelski rynek ze świadomością doskonałej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb. Obecnie serwisujemy szeroki wachlarz marek samochodów, a także motocykli....
Łęczyńska 56B, Śródmieście, Lublin
"Regulacja BLOS-a praktycznie od ręki,żaden gazownik w Lublinie nie chciał się podjąć wyzwania mimo tego,że wymieniony był zestaw naprawczy i chodziło mi tylko o regulację żeby samochód palił i chodził normalnie.Każdy odsyłał z kwitkiem,że to za dużo zabawy.W tym warsztacie przyjęto mnie praktycznie od ręki,zostawiłem samochód i poszedłem do...",
Zadowolony Paseratti, Passat B3
Startowa, Bronowice, Lublin
Zapraszam do kontaktu
Abramowicka 223, Lublin
"Z pełnym zaufaniem zawsze zostawiam swoje samochody. Polecam",
Korwex, X5 X1
AUTOLUX SP Z O.O. OPEL CHEVROLET SAAB KAWASAKI
TURYSTYCZNA 17, Kalinowszczyzna, LUBLIN
Dożynkowa 11K, Czechów Północny, Lublin
Serdecznie zapraszamy
Serwis motocykla obejmuje wymiany eksploatacyjne i naprawy. Jeżeli konieczna jest u Ciebie wymiana napędu, klocków i tarcz hamulcowych, oleju z filtrem czy świec zaplonowych, to koniecznie powinieneś umówić się do serwisu na wykonanie usługi. Jazda motocyklem naraża kierowcę na dużo większe niebezpieczeństwo w przypadku utraty kontroli nad pojazdem, stąd jego serwisowanie powinno zostać powierzone najlepszym mechanikom.
Serwis motocykla to pojęcie bardzo ogólne, na które składają się wymiany eksploatacyjne, a także naprawy. Motocykl posiada wiele układów działających tak samo jak w samochodzie, stąd mnogość usług możliwych do wykonania oraz ich różnorodna cena. W takiej sytuacji cenę danej usługi określa się mnożąc stawkę roboczogodziny przez czas potrzebny na wykonanie usługi. Roboczogodzina w serwisie motocyklowym, a także samochodowym potrafiącym naprawiać motocykle waha się w granicach 100 - 250 zł w zależności od nowoczesności, fachowości i prestiżu serwisu.
Znalezienie godnego serwisu motocyklowego jest znacznie trudniejsze niż w przypadku samochodu. Warsztatów dedykowanych motocyklom jest zdecydowanie mniej, a sam fach mechanika motocyklowego nie został jeszcze oficjalnie ustanowiony. Mechanicy motocyklowi to w większości samoucy, którzy są też mechanikami samochodowymi. Obecnie odbywa się coraz więcej szkoleń z zakresu mechaniki motocyklowej, stąd warto oddać jednoślad w sprawdzone miejsce. Tym bardziej, że ewentualna awaria w motocyklu niesie za sobą dużo poważniejsze konsekwencje niż ma to miejsce w 4 kołowym samochodzie.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mam problem z chińskim quadem 110. Na ssaniu działa wszystko jest dobrze ale jak przełączę gaźnik to od razu gaśnie. Gaźnik czyściłem a nawet zakładałem nowy ale dalej to samo.
witam posiadam skuter marki peugot elystar tsdi 50 wtrysk podczas jazdy zapala mi sie kontrolka z literą k i młoteczkiem żółta, na wolnych obrotach potrafi się zapalić i wtedy skuter gaśnie, co może być przyczyną? z góry dziękuję
Pytanie motocyklowe: Czy jest możliwe żeby przełożyć silnik z Suzuki GSX 1250f do Suzuki GSX 650f, taki posiadam a silnik się kończy...?
Kawasaki VN1500n na wtrysku 2005rok nie pali na jeden gar. Jeździłem na rezerwie i zaczął przerywać nie wchodzi na obroty. Czasem złapie . Wymienilem swiece. Podczas jazdy przerywa jakby złapał jak odpuszczę manetke.
Jakie są objawy zużycia amortyzatorów? Jak wydłużyć ich żywotność? Czym grozi jazda autem, w którym są one skrajnie wyeksploatowane? Ile kosztuje wymiana amortyzatorów w największych...
Przy coraz większych upałach klimatyzacji w samochodach to absolutna konieczność. Ta przydaje się również w trakcie zimy czy jesienią, aby skutecznie pozbyć się zaparowanych szyb. Jak serwisować...
Choroba lokomocyjna powoduje, że podróż samochodem zamienia się w koszmar i znacznie się wydłuża. Na czym polega? Co wywołuje jej objawy, a co im zapobiega? Podpowiadamy jak jej skutecznie...
Żywotność zawieszenia pneumatycznego przewidziana jest na 10 lat lub na przebieg około 200 000 km. Jednak długość eksploatacji jest w dużej mierze uzależniona od jakości dróg na jakich użytkowane...