"Bardzo dobry mechanik. Jak zawsze szybko, tanio a przede wszystkim solidnie wykonuje swoja prace. Godny zaufania specjalista. Goraco polecam.",
Malwina, Bmw
"Dobra i miła obsługa, bez zbędnego "cwaniakowanie" jak to bywa gdzie indziej, podobała mi sie terminowość wykonania naprawy. Polecam",
Paweł, Ford Mondeo
"Bardzo dobry kontakt, telefony z wyjaśnieniem naprawy i kosztami, warsztat czysty i zadbany.",
Mateusz, Hyundai i30 1.4l 2009
"Samochód naprawiono szybko i fachowo, nie tylko usterki zgłoszone przeze mnie, ale również parę innych rzeczy. Bardzo dobry kontakt. Polecam warsztat.",
Robert, Kia Cee'd 1.6 CRDi 90KM kombi 2011 r.
"Mechanik dobrze i szybko wykonuje swoją prace a przede wszystkim tanio zna się na rzeczy ",
długi, BMW E39 530
Firma Autolekar funkcjonuje jako Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów, serwis samochodowy, sklep z częściami motoryzacyjnymi oraz jedyny w regionie radomskim dystrybutor oryginalnych części do marki BMW. Współpracujemy z wieloma hurtowniami...
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych w zakresie mechaniki pojazdowej, wulkanizacji i serwisu klimatyzacji. Wykonujemy naprawy główne i bieżące. Specjalizujemy się w autach amerykańskich, zabytkowych i nietypowych. Każdy klient otrzymuje...
Słabe zabezpieczenie antykorozyjne stali stosowanych przez niektórych producentów samochodów zmusza użytkownika do podjęcia dodatkowych działań. Jedną z metod przedłużenia żywotności auta jest konserwacja samochodu, a dokładniej jego podwozia. Zabezpieczyć można karoserię, progi, krawędzie drzwi, czy nawet ruchome elementy zawieszenia.
Cena konserwacji podwozia zawiera się w przedziale 400 - 1300 zł. Kwota ta może się różnić w zależności od oferowanego przez zakład pakietu. Generalnie na proces konserwacji podwozia składa się jego dokładne mycie, następnie po osuszeniu nałożenie 2mm warstwy ochronnej, a także dodatkowe zabezpieczenie warstwą wosku profili zamkniętych progów, czy podłóżnic.
Aby konserwacja przyniosła żądany efekt, musi zostać przeprowadzona w odpowiedniej kolejności. Poza procesami przed i po nałożeniu warstwy ochronnej, bardzo istotna jest także dokładność. Woda i brud w krótkim czasie znajdzie jakąkolwiek lukę w zabezpieczeniu i utleni blachę od wewnątrz. Dlatego zaleca się wykonywanie konserwacji podwozia tylko w sprawdzonych warsztatach.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Znalazłem korozje w tylnej części podwozia Honda UFO. Jak najlepiej zabezpieczyć aby dalej nie korodowało.
SUBARU LEGACY KOMBI BH5 WERSJA III Mam problem odnosnie korozji calego podwozia samochodu niestety poprzedni wlasciciel na skorodowane elementy podwozia spryskal srodkami antykorozyjnymi Wymagane jest na chwile obecna wyciagniecia calego tylnego zawieszenia i zrobienie prawdopodobnie napraw...
Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.
Zakupilam samochod w komisie po przejechaniu 30km oswiecila sie kontrolka check engine w vw polo 1.2 benzyna. Zaczął kopcic na niebiesko i czuc drgania.
Ford Fiesta to auto klasy miejskiej segmentu B, które było produkowane od 1976 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 8 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i van. Głównymi...
Generacja C5 produkowana była w latach 1997 - 2005, a w 2001 roku A6 przeszło delikatny facelifting. Audi A6 C5 to auto wyższej klasy średniej, które jest większym i bardziej prestiżowym...
Trzecią generacje Forda Mondeo zaczęto produkować w 1999 roku. W porównaniu do niezwykle krągłego Forda Mondeo Mk2, nowa generacja nabrała kwadratowych kształtów. Do wyboru klienci mieli 11...
Ford Fiesta Mk6 to mniejszy odpowiednik Forda Focusa. Jest też do niego w kilku miejscach podobny. W europie produkowany był w latach 2001-2008, a w takich miejscach jak RPA czy Brazylia...