"POLECAM. Szybko,miło ,tanio. Zmienilam mechanika i jestem zaskoczona ze da sie szybko naprawic auto bez zbednego oczekiwania na czesci. ",
anna
"Muszę pochwalić ten warsztat. Jako jedyny poradził sobie z usterką i zajęło im to 4 godziny a w innych warsztach stał po kilka dni. Rewelacja. Dziękuje i pozdrawiam.",
Dorota, Passat B6
"Super fachowa obsługa ,wykwaliikowani pracownicy.Polecam.",
nikos
"Pierwszy raz skorzystałem z tego serwisu i jestem bardzo zadowolony. Profesjonalizm na każdym kroku, . Panowie bardzo szybko zlokalizowali usterkę w moim aucie i całkowicie ją usuneli. Naprawy wykonują profesjonalnie i błyskawicznie. Sympatyczna i miła obsługa. Można im zaufać. Gorąco polecam ten zakład.",
Skoda, Skoda Octavia 2.0 tdi 2010r
Użytkowanie instalacji LPG związane jest z poniesieniem dwóch rodzajów kosztów. Pierwszy to zakup i montaż instalacji gazowej. W przypadku najpopularniejszych silników 4 cylindrowych trzeba liczyć się z wydatkiem rzędu 2 200 - 3 500 zł. Następnie użytkownika czeka regularny serwis i coroczne przeglądy instalacji. Taki przegląd z wymianą filtrów gazu to koszt ok. 100 - 200zł.
Raz w roku warto pojechać do polecanego gazownika w celu wykonania przeglądu szczelności i poprawnej pracy instalacji LPG. W zależności od pokonanego przebiegu wymianie podlega filtr fazy gazowej/lotnej (10-15 tys.km) i filtr fazy ciekłej (20-30 tys. km).
Sprawność instalacji LPG bezpośrednio wpływa na kondycję i stan silnika. Jakiekolwiek zaniedbania mogą doprowadzić do bardzo kosztownego remontu jednostki napędowej. Warto umawiać się na montaż i przeglądy instalacji gazowej jedynie do rekomendowanych serwisów LPG.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam mam pytanie odnośnie instalacji gazu w Audi a4b6 1.8t czy jest to dobry wybór ?
Od jakiegoś czasu zarówno na gazie jak i na benzynie po przejechaniu jakiś 100 km włącza mi się informacja Check Engine Soon i momentalnie przełącza mi się na benzynę. Byłem i w serwisie i u gazownika, nikt nic nie wie. Wymieniłem świece, cewkę, a problem dalej jest. Może ktoś coś doradzi ?
Witam. Mam Subaru outback 2004/2005 3.0 h6 z oryginalną instalacja LPG w fazie ciekłej icom. Od jakiegoś czasu mam wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylindrze. Głowice po remoncie. Świece i cewki sprawdzone a zapłony dalej lecą. Ma ktoś pomysl co może być przyczyną?
Witam, mam problem z holenderską instalacją LPG. Subaru Outback 2008, silnik 2,5 litra. Na benzynie działa bez zarzutu. Na gazie - jak już uda się przełaczyć - również. Problem jest w momencie przełączania z benzyny na gaz. Po nocy, na nie do końca rozgrzanym silniku nie da się w ogóle - silnik...
Powiedzenie jak dbasz, tak masz nie wzięło się z nikąd. Obecność instalacji LPG w samochodzie wiąże się z dodatkowymi przeglądami i serwisem o którym nie wolno zapomnieć. W tym artykule...
Wybór silnika przy zakupie auta, to bardzo trudny moment. W zależności od tego jaki wybierzesz, późniejsze dołożenie instalacji LPG może wpłynąć na jego żywoność. Co więcej, bezpośredni wtrysk...
Niektóre silniki wymagają stosowania lubryfikacji lub dotrysku benzyny podczas pracy na autogazie. Warto też wiedzieć, jaka generacja instalacji LPG pasuje do Twojego silnika. Z tego...
Zastanawiasz się jakie awarie mogą się pojawić podczas zasilania silnika LPG? W tym artykule opisujemy 20 najczęściej występujących awarii, które mogą być związane z instalacją LPG obecną w...