"Szybko i precyzyjnie oraz miła obsługa.
Polecam.........",
Wiktor, Ford Mondeo
"Jestem bardzo zadowolony tak z usługi jak i z wyjaśnień i porad jakich mi udzielił Pan Sosnowski. Mogę tylko polecić.",
S. Giemza, Nissan Primera
"serwis na poziomie, czysto i miło w poczekalni. nie za drogo.",
valdes, vectra b
"VW Passat 1.9 TDI brak mocy w całym zakresie . Zadzwoniłem i praktycznie zaraz mogłem podjechać do warsztatu .Pan Małyska spokojnie wysłucha klienta , bierze komputer i sprawdza wszystko w milczeniu , następnie stawia diagnozę i wymienia część. W moim przypadku był to czujnik ciśnienia .Jest małomówny . Mówi tylko konkrety , nie zgaduje ,...",
N Z, Passat 1.9 TDI 130 Km
"Wyjatkowo uczciwy i dobry warsztat naprawiam i obluguje moje auta od 2 lat i kazda naprawa jest wykonana solidnie i tanio.Goraco polecam ten warsztat",
drfrankovich
"Jedyne co mogę napisać to same pochwały. Problem z moim autem DPF został usunięty w profesjonalny sposób, podejście do klienta na najwyższym poziomie, pełen profesjonalizm. Nadmienię że do tego warsztatu mam ok.100 km i to już mój drugi samochód zrobiony przez niech. Mimo takiej odległości na pewno do nich wrócę z miłą chęcią. Polecam z czystym...",
jan, Opel Captiva
Szeroko pojęta elektryka w samochodzie jest tak rozległym obszarem, że nie da się jej wycenić. Często naprawy elektryki to żmudne dochodzenie do źródła problemu, eliminacja kolejnych elementów, próby i testy. Dlatego naprawy elektryki często wyceniane są po wykonaniu usługi na podstawie poświęconego czasu. Sama roboczogodzina pracy elektryka jest wyżej ceniona niż mechanika, stąd stawki te mogą sięgać nawet 250 zł/h.
Ilość elektryki i elektroniki obecnej w nowoczesnych autach powoduje jednocześnie wzrost elementów mogących ulec awarii. Tym samym rozmiar tych usterek może być rozpatrywany poprzez małe przetarcia przewodów czy brak masy, aż do awarii zaawansowanych sterowników. Ingerując w elektrykę w nieprofesjoalny sposób można doprowadzić do jeszcze większych uszkodzeń, co w przypadku precyzyjnych urządzeń elektronicznych generuje ogromne koszty. Warto zatem kierować się jedynie do najbardziej sprawdzonych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
renault clio IV 2013R. 1,5 dci--skrzynka bezpiecznikowa w komorze silnika -co zabezpieczają bezpiecznik 40Ai 30A oraz co włącza przekaźnik G.CARTIER 20 240 077 12V 30A Pozdrawiam.
Błąd czujnik zablokowane/odblokowane przerwa w obwodzie/zwarcie W obwodzie do b+ jak to naprawić gdzie szukać??
Witam, mechanik zamontował w moim Peugeocie 407sw radio 2din ,stację multimedialna z androidem jednak po tym montażu przestały działać automatyczne włączanie świateł oraz automatyczne zamykanie auta. W nowym radiu są te funkcje ale nie idzie ich włączyć. Co zrobić ?
Witam mam problem z centralnym zamkiem w reno clio jest inna wtyczka do centralnego ma 5 kabli w wiązce a ja mam z poprzedniego zamka instalacje na 4 kable. Jak mam to połączyć
System ogrzewania szyb jest kluczowym elementem do bezpiecznego poruszania się samochodem w zimie. Jazda z zaparowaną lub zamrożoną szybą mocno ogranicza widoczność, znacznie podnosząc ryzyko...
Awaria świateł stop nie unieruchamia samochodu, jednak powoduje duże zagrożenie dla osób podróżujących i jadących za samochodem. Brak świateł może być spowodowany przepalonym bezpiecznikiem,...
Problemy z elektryką w samochodzie mogą pozbawić kierowcę udogodnień w postaci elektrycznych szyb czy radia, ale mogą tez uniemożliwić dalszą jazdę. Usterki elementów układu elektrycznego...
Światła przeciwmgielne czy dalekosiężne pomagają kierowcy widzieć więcej w sytuacji ograniczonej widoczności. Powodem ich niedziałania może być tak prozaiczna rzecz jak przepalony bezpiecznik,...