"Konkretnie , szybko i na temat. Miła obsługa, rzeczowe doradztwo. Serdecznie polecam !",
Czeez
"Na umówiony telefonicznie termin odstawiłem auto, do naprawy;zawieszenie i klima.
Po godzinie tel. z podaniem co jest do wymiany , przewidywany koszt i termin naprawy .
Po trzech godzinach odbiór auta nic nie podrożało,stare części do zwrotu,podano jakie nowe.Rzetelny i fachowy warsztat jest OK.",
syl, Honda Civic
Uczciwość to nie strategia biznesowa, to wybór. Można działać tak, by maksymalizować zysk, ale można też postawić na zasady i budować coś, co ma prawdziwą wartość – zaufanie. W Moto Mistrzu wierzymy, że klient wraca tam, gdzie czuje się...
"Warsztat nadal bardzo fachowy i przede wszystkim uczciwy, gorąco polecam",
Groszek, VW passat
"Dobry warsztat, rzeczowe podejście do klienta. Wyjechałem w delegacje a auto dałem żonie, by pojechała za mnie do naprawy - nie traktują kobiety jak idiotki blondynki, która się nie zna. Doradzają co należy wymienić, co może poczekać, minimalizują koszty. - POLECAM!",
Kuba443a, Opel Zafira A 2.0 DTI
"Wszystko super poza tym że kół nie dokręcają kluczem dynamometrycznego dowalają tylko pneumatem a to jest nieakceptowalne
",
Jaco, Kia Venga 1,4 2012
"Jak zwykle wszystko na plus, bardzo dobry kontakt z warsztatem. Diagnoza usterek jak i sama naprawa szybka i profesjonalna. Polecam. ",
Adrian, Fiat Punto Evo 1.4 77KM 2010
"Szybka i fachowa naprawa "tajemniczych" stukań z tylniej części auta. Informacja na bieżąco o kosztach jak i wykonanych pracach. Z czystym sercem mogę polecić ten warsztat, aż miło się jeździ teraz ;)",
Krzysztof, Opel Astra H GTC
"Samochód po zakupie więc kilka rzeczy trzeba było ogarnąć. Wymiana kompletu rozrządu, serwis olejowy, filtry, wszystkie klocki i tarcze, diagnoza wycieku oleju i naprawa - skuteczna! Miałem możliwość dopytać mechanika który bezpośrednio naprawiał samochód o szczegóły, dla mnie to bardzo ważne (mechanik Pan Mateusz - dziękuję za informacje pełen...",
Tomasz, Ford S-Max
"Wszystko sprawnie i szybko. Termin zarezerwowany na stronie. ",
Jack, Renault Scenic 2011
Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze samochodów hybrydowych marki Toyota – oferujemy profesjonalne naprawy silników, wymiany uszczelek pod głowicą oraz regenerację baterii hybrydowych. Drugą naszą specjalizacją są samochody marki...
"Samochód jest używany codziennie. Czujnik temperatury spalił się. W sobotę zostawiłem rano samochód i kilka godzin później odebrałem. Usterka została naprawiona. Jestem bardzo zadowolony z jakości usług.",
Aleksy, Renault Megane Scenic I
"Jako jeden z dziewięciu warsztatów, p. Lemieszko zainteresował się usterką oświetlenia w moim aucie. Nie było problemem z pozyskaniem potrzebnych podzespołów. Profesjonalizm i kultura obsługi to atuty tego Zakładu. Naprawdę polecam.",
Kazimierz, Volkswagen Transporter
"witam
polecam ten warsztat, mają wiedzę i wiedzą co robią
a i ceny są fajne",
adam, opel zafira
Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego, który znajduje się przy ulicy Głuskiej 3 w Lublinie! Oferujemy kompleksowe naprawy oraz przeglądy techniczne – zadbamy o Twój samochód z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem....
"Pełen profesionalizm, bardzo celna i szybka diagnoza. Auto naprawione w dobrej cenie. Polecam w 100%",
Marcin W, BMW e46
"Naprawa wykonana szybko i solidnie auto sprawuje się SUPER.",
Krzysztof Indyk, toyota corolla verso 1.8B 2008r. 129KM Półautomat
"Bardzo polecam, miła obsługa, szybki czas naprawy.",
Robert, hyundai i 30
"Świetna i sprawna naprawa samochodu w dobrej cenie. Bardzo miły właściciel i można z nim się normalnie dogadać. Uwinęli się z naprawą naprawdę bardzo szybko. Zostawiam 5 a dałbym zdecydowanie więcej",
Mirosław, Dacia Dooker
"Najlepszy warsztat w Lublinie, profesjonalni mechanicy, polecam.",
Michał, BMW
"Profesjonalna, szybka obsługa. I miła!!!!
Jestem klientką tego warsztatu od lat. Mam zaufanie do mechaników. I uważam, że to jest bardzo ważne. Wiem, że nikt nie będzie namawiał mnie na wymianę dodatkowo połowy silnika a diagnostyka zostanie przeprowadzona 'uczciwie'.",
ansa, yoyota yaris
"Bardzo szybko i sprawnie został wymieniony olej w moim samochodzie. Nie musiałam też długo czekać w kolejce do serwisu.",
Fighterka, Renault Scenic
"Serwisuje w tym warsztacie dwa samochody które używam. Warsztat ma dobre oprzyrządowanie i dobrych ludzi. Dbają o jakość. Są elastycznie. Potrafią się zmierzyć problemami gdzie inni wysiadają",
Paweł, Opel Astra ; Toyota
Tuleje wahaczy to gumowo-metalowe z reguły wymienne elementy zawieszenia, których trwałość określona jest na 10-15 tys. km. Jednak faktyczny przebieg zależy od środowiska w jakim używany jest pojazd. Podczas jazdy po dobrej jakości drogach, tuleje mogą wytrzymać nawet 30 tys. km. Na szczęście wymiana nie jest droga, nie licząc przypadków gdzie konieczna jest wymiana całego wahacza. Podręcznikowe objawy zużytych tulei wahaczy to stuki na nierównościach, utrudnione prowadzenie samochodu oraz wyczuwalne drgania.
Wymiana tulei wahacza to dla doświadczonego mechanika chleb powszedni. Cena może zależeć od typu zawieszenia w konkretnym pojeździe i ilości pracy jaka jest potrzeba w celu demontażu wahacza. Z reguły koszt samej usługi zawiera się w przedziale 50 - 150 zł. za stronę. Tuleje warto wymieniać parami z racji ich stosunkowo niskiej trwałości.
Wymiana tulei wahacza to jedna z podstawowych usług realizowanych w warsztacie, dlatego każdy polecany serwis samochodowy w Twojej okolicy powinien poradzić sobie z tym bez problemów. Przestrzegamy przed samodzielną wymianą tulei, ponieważ potrzebna jest do tego prasa hydrauliczna. Nowa tuleja musi zostać wprasowana w stary wahacz dokładnie i prawidłowo, a o obsunięcie na prasie nie trudno. Usługa nie jest droga, dlatego nie warto ryzykować.
Cena usługi wymiana tulei wahacza w Lublinie: od 105,00 PLN do 161,67 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Skrzypi przednie zawieszenie zwłaszcza przy pokonywaniu progów zwalniających. Co może być powodem?
Po skręcie w czasie jazdy zabuja klika razy całą karoserią i słychac jakby stuki delikatne .Po wyjściu na prosta dalej idzie autko bez kolebania i bez stukania. Wrażenie jakby tył tak sie zachowywał. Czy tak powinien zachowywać sie pojazd?
Tylne koła od pewnego czasu pochylały się dołem na zewnątrz -kupiłem wszystkie simendbloki wymieniłem ale nic się nie poprawiło,nie bardzo da się jechać-co zrobić można by problem zlikwidować?
Mazda 2 to japońskie auto osobowe klasy aut miejskich produkowane od 1996 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 4 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...
Mazda 6 to japońskie auto osobowe klasy średniej produkowane od 2002 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 3 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan, liftback...
Mazda 3 to japońskie auto osobowe klasy kompaktowej produkowane od 2003 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...
Honda CR-V to japońskie auto osobowe typu SUV klasy kompaktowej produkowane od 1995 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu...