Test akumulatora Zabrze

WYSZUKAJ NA MAPIE

  • SZCZUREK GARAGE

    Zabrze   »   Paderewskiego 25   »   Kończyce

    OPINIE: 30+ ******

    ZADZWOŃ

    Poniedziałek - piątek: 8:00 - 17:00 Sobota: 8:00 - 13:00 Kontakt telefoniczny wyłącznie w godzinach pracy.   * mechanika * wulkanizacja * elektromechanika * klimatyzacja * geometria kół * pomoc drogowa ZAPRASZAMY...

  • MOTOER Warsztat samochodowy, sklep Zabrze

    Zabrze   »   Cmentarna 11   »   Zandka

    "Skomplikowana wymiana świec w Subaru okazała się w Motoer czynnością dość prostą i wykonaną profesjonalnie. Rewelacyjny kontakt z mechanikami i świetna znajomość branży to oczywiście duży plus. Dlaczego ten warsztat tak późno powstał ? Tyle nerwów u większości mechaników mogłyby nigdy nie powstać :-) POLECAM!",
    lukowski, Subaru Legacy

  • MOTO-TEST Ryszard Genge

    Zabrze   »   ul. Pułaskiego 3   »   centrum

  • Elektro Serwis Mirosław Kuca

    Zabrze   »   Niedziałkowskiego 54   »   Centrum

    OPINIE: 2 ******

    Diagnostyka komputerowa, elektronika, elektromechanika, naprawa sterowników i klimatyzacji samochodowych to nasza specjalność. Warsztat samochodowy.

  • VIVA (SERWIS) INWESTYCJE

    ZABRZE   »   PAWLICZKA 22A

    OPINIE: 4 ******

    "Naprawiałem, naprawiam i będę naprawiał swoje auta w tym warsztacie. Nie będę wspominał o miłej atmosferze jaka tam panuje bo dla klienta to mniej ważne, liczy się jakość i szybkość naprawy co jest dostarczane i jeszcze w rozsądnej cenie !!! Naprawiałem tam różne rzeczy już w dwóch samochodach i muszę powiedzieć że jestem zaskoczony...",
    Marcepan, Peugeot 307, Audi A4

  • F.H.U Adax ADAM ZMARZŁY

    Zabrze   »   ul. Słoneczna 61

    OPINIE: 0 ******

    Elektronika samochodowa godziny otwarcia od 9-17 .

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Nasze porady

Jak wykryć i naprawić usterkę dwumasowego koła zamachowego ?

Jak wykryć i naprawić usterkę dwumasowego koła zamachowego ?

Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...

więcej

Co zrobić, gdy akumulator się rozładuje?

Co zrobić, gdy akumulator się rozładuje?

  Jako, że sam silnik jest urządzeniem mechanicznym, to do działania potrzebuje jeszcze prądu. Najogólniej mówiąc, prąd z akumulatora potrzebny jest do napędzenia rozrusznika i zasilenia...

więcej

Jak korzystnie sprzedać auto?

Jak korzystnie sprzedać auto?

Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...

więcej

Ruszył konkurs TOTAL „Silniki mają duszę”

Ruszył konkurs TOTAL „Silniki mają duszę”

 Jesteś fanem motoryzacji i kochasz zabytkowe auta? W takim razie weź udział w konkursie „Silniki maja duszę”, który wystartował 12 maja na stronie teamtotalpro.pl. Nagrodą główną jest...

więcej

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

Citroen C5 I gen 2002: regeneracja silownika zawieszenia hydropneumatycznego

czy można regenerować cieknący siłownik zawieszenia hydropneumatycznego? Czy muszę kupić nowy?

Odpowiedzi (3)

Citroen C5 III gen 2.0 HDI 136: świst spod maski powyżej 60km/h

Witam. Gdy przyspieszam to od ok 60 km/h słysze świst spod maski. Poniżej tej prędkości silnik brzmi normalnie, a powyżej świszczy i to co raz bardziej im dłużej przyspieszam. Jest to powiązane z wciskaniem pedału, bo po puszczeniu go świst ustępuje. Na luzie wciskanie gazu nic nie zmienia. Mocy...

Odpowiedzi (5)

Citroen C5 2008 2.0 MK 3: wymiana łącznika stabilizatora

Chciałbym wymienić sobie łącznik stabilizatora w przydomowym kanale. Zawieszenie pneumatycznohydrauliczne. Pytanie do znawców Citroena, czy mogę go wymienić samemu, czy przy okazji ingeruje się jakoś w układ hydrauliczny i bez komputera się nie obejdzie?

Odpowiedzi (4)

Citroen C5 2009: niewidoczny wyciek z klimatyzacji

mam nieszczelny układ klimatyzacji. Czynnika ubywa, a mimo wpuszczenia do układu barwnika UV, mechanik nie może znaleźć wycieku. Czy pora rozbierać zderzak aby zobaczyć bardziej ukryte miejsca? Gdzie jeszcze może być wyciek skoro na przewodach pod maską nie widać?

Odpowiedzi (7)

ZAPYTAJ MECHANIKA

ZBYT DUŻO WARSZTATÓW?




Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz