Dorabianie kluczy samochodowych Zabrze

Filtry Mapa

  • Kierowcy Polecają.
    MOTOER Warsztat samochodowy, sklep Zabrze / Ruda Śląska Zabrze

    "Już drugi raz oddałem samochód do tego warsztatu, obsługa profesjonalna po zdiagnozowaniu usterek konsultacja z klientem auto po naprawie zachowuje się rewelacyjnie. Polecam z czystym sumieniem. Naprawa dotyczyła braku mocy silnika oraz wymiany hamulców przednich.",
    Zen, Volkswagen Bora 1.9 tdi 130ps

    Zarezerwuj wizytę
  • Potrzebujesz pomocy przy wyborze warsztatu?

    Zadzwoń do nas i porozmawiaj z doradcą serwisowym który skieruje Cię do sprawdzonego mechanika.

    (22) 122 82 08

  • Kierowcy Polecają.
    SZCZUREK GARAGE

    Paderewskiego 25,  Kończyce,  Zabrze

    ******   5.5  (30+ opinii)

    "Przeprowadzono diagnozę. Telefonicznie uzgodniono zakres napraw oraz spodziewany łączny koszt. Naprawy zostały wykonane szybko i solidnie. Jestem bardzo zadowolony z tego warsztatu.",
    zdzich71, Fiat Stilo

  • "Wysokiej jakości naprawy, mechanik doświadczony, który może doradzić i pomóc w każdej sprawie, czysto i schludnie. Polecam",
    Tomasz

    Zarezerwuj wizytę
  • F.H.U Adax ADAM ZMARZŁY

    ul. Słoneczna 61,  Zabrze

    "Polecam firmę Adax.Usługa została wykonana bardzo solidnie i fachowo.Wymieniono licznik,skasowano błędy,zwiększono moc silnika.Ogólnie jestem bardzo zadowolony z uslugi.",
    Waldemar, Ford Galaxy

  • Elektro Serwis Mirosław Kuca

    Roosevelta 122,  Centrum,  Zabrze

    Diagnostyka komputerowa, elektronika, elektromechanika, naprawa sterowników i klimatyzacji samochodowych to nasza specjalność. Warsztat samochodowy.

  • "Naprawiałem, naprawiam i będę naprawiał swoje auta w tym warsztacie. Nie będę wspominał o miłej atmosferze jaka tam panuje bo dla klienta to mniej ważne, liczy się jakość i szybkość naprawy co jest dostarczane i jeszcze w rozsądnej cenie !!! Naprawiałem tam różne rzeczy już w dwóch samochodach i muszę powiedzieć że jestem zaskoczony...",
    Marcepan, Peugeot 307, Audi A4

  • Kierowcy Polecają.
    RAF-CAR

    Hagera 17, ,  Zabrze

    "Naprawa wykonana poprawnie. Czas naprawy wydłużył się znacznie względem przewidywanego z powodu trudności ze zdobyciem dodatkowych części. Właściciel warsztatu dołożył starań by zdobyć problematyczną część w rozsądnej cenie.",
    Adam, Mazda 3, 2003 r., 1.6 benzyna

  • Bal Pax Serwis Sławomir Baldy

    Tarnopolska 29,  Mikulczyce,  Zabrze

    "Robiłem jakiś czas temu w tym warsztacie BMW e60 (kwestia dotyczyła nagłośnienia i zmieniarki)), obiektywnie rzecz oceniając bez zastrzeżeń, do dzisiaj wszystko chodzi, dzisiaj dzwoniłem do warsztatu w innej kwestii, przez telefon uzyskałem bardzo profesjonalną i szczerą ocenę potrzeby, kosztów i problemów, które może wywołać innowacja na...",
    orzech, BMW e60

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Konieczność dorobienia kluczyka samochodowego może spotkać każdego. Często zdarza się, że sprzedawca auta używanego posiada do niego tylko jeden kluczyk. Dalsze użytkowanie samochodu z jednym kluczem jest dość ryzykowne, stąd kierowcy decydują się dorobić drugi na wzór tego pierwszego. Prawdziwe koszty i kłopoty zaczynają się, gdy ten jedyny kluczyk zostanie zgubiony.

Ile kosztuje dorobienie kluczyka samochodowego?

Sam zakup kluczyka i odpowiednie ukształtowanie grota nie stanowi większego problemu i kosztu. Cena wzrasta kiedy kluczyk trzeba zaprogramować i zsynchronizować z konkretnym samochodem. Wyróżnić można 3 typy kluczyków i wariantów dorabiania.

  1. kluczyk z grotem sztywnym, bez dodatkowej elektroniki - jest to najtańszy i najstarszy wariant, który sprawdzi się już w niewielu przypadkach. Dorobienie kluczyka z grotem sztywnym jest najtańsze i nie generuje kosztów związanych z programowaniem. Jeżeli auto wyposażone jest już w immobilizer, kwota nieco wzrośnie. Nadal jednak zamyka się widełkach 150 - 250 zł. 
  2. kluczyk "scyzoryk" z centralnym zamkiem - sam zakup takiego kluczyka jest już droższy, jednak główny koszt to programowanie układu antykradzieżowego i zamka centralnego. Koszt dorobienia takiego klucza to ok. 350 - 800 zł.
  3. karta elektroniczna dorabiana jako jedyny kluczyk - to najdroższa kombinacja. Karta z racji swojego zaawansowania elektronicznego bywa bardzo droga, a samo dorobienie kluczyka pod samochód bez wzorca stanowi wyzwanie. Potrzebny do tego może być kod PIN konieczny do uzyskania od producenta auta, oczywiście za opłatą. Dorobienie takiego kluczyka może kosztować ponad 1000 zł.

Gdzie dorobić kluczyk do samochodu w Zabrzu?

Dorobić kluczyk do auta można w każdym dedykowanym do tego punkcie, który również dorabia klucze do domów i zajmuje się innymi tego typu zabezpieczeniami. Istotne jest, aby punk posiadał odpowiedni skaner i komputer do programowania konkretnego kluczyka. Nie każda firma jest w stanie dorobić każdy klucz samochodowy. Polecamy korzystać ze sprawdzonych miejsc, które gwarantują szybki zwrot gotowego kluczyka. Czasami trzeba na miejscu zostawić samochód, dlatego czas wykonania usługi odgrywa tu kluczową rolę.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Peugeot 206 2001: Wymiana uszkodzonej stacyjki

Proszę o informację.Muszę wymienić stacyjkę .Mam nową z dwoma kluczykami. Czy wystarczy zamienić groty by dotychczasowe kluczyki spełniały swoją funkcje ? / immo pilot drzwi /

Odpowiedzi (1)

Audi A6 2010rok 2.7disel: Stacyjka auta

Witam ,mam pytanie wiem ze "nawaliła" mi cewka stacyjki ,teraz pytanie czy muszę wymienić wszystkie zamki od drzwi też?,Bo nowa cewka nowe klucze A zamykanie i otwieranie auta też jest przy kluczyku

Odpowiedzi (1)

Alfa Romeo Mito 2011: scyzoryk Alfa Mito

Witam mam kluczyk scyzoryk do Alfa Romeo Mito ale kluczyk jest juz bardzo mocno zużyty chciałbym mieć nowy jest możliwość dorobienia/zamiany na nowy ?

Odpowiedzi (1)

Opel astra j 2016: zgubiony kluczyk zapasowy

zgubiłem zapasowy kluczyk do auta. jak je zabezpieczyć?

Odpowiedzi (1)

Nasze porady

Toyota Auris I - Cena wymiany rozrządu

Toyota Auris I - Cena wymiany rozrządu

 Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...

więcej

Zatrzaśnięte auto - co robić?

Zatrzaśnięte auto - co robić?

Śpieszysz się do pracy lub na spotkanie i niestety, w wyniku chwilowej nieuwagi, kluczyki zostają zatrzaśnięte wewnątrz samochodu. Zapasowych nie masz, a na wzywanie pomocy brakuje ci czasu. Poza...

więcej

Toyota Rav4 II - Cena wymiany rozrządu

Toyota Rav4 II - Cena wymiany rozrządu

 Druga generacja Toyoty Rav4 ukazała się pierwszy raz w 2000 roku. Samochód w porównaniu do wcześniejszej generacji lekko się powiększył, a jego sylwetka została odświeżona. W 2004 roku auto...

więcej

Toyota Avensis II - Cena wymiany rozrządu

Toyota Avensis II - Cena wymiany rozrządu

 Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...

więcej