"Wymiana oleju i 2 filtrów 200 zł. Samochód zostawiony popołudniu jednego dnia, odebrany następnego dnia rano. Do sprawdzenia była dodatkowo klimatyzacja i jak się okazało kompresor jest do wymiany. Informacją podana przez telefon razem z szacunkowym kosztem. Części zamówione na jutro, więc na pewno będzie kolejny wpis. Póki co wszystko na plus.",
Mime, Nissan Note E11
Kraska 32 / Poznańska, Łomża
" Dzięki przychylnej postawie pracowników biura obsługi klienta i mechaników udało się dokonać wymiany dwóch tulejek w kołysce silnika.Wystąpiły bowiem trudności w zakupie tulejek (miejscowe hurtownie z częściami samochodowymi nie miały ich na stanie), jak i wykręcenie śrub mocujących kołyskę silnika okazało się skomplikowane, wymagało dużo...",
Jerzy, Nissan Tiida
al. Legionów 141g, Łomża
"Warsztat bardzo w porządku, świetny elektryk który znalazł usterkę w kilka minut i szybko usunął problem, nie to co peklaki i pseudo elektrycy- magicy. Polecam ten serwis, ceny też bardzo rozsądne, obsługa na wysokim poziomie.",
Mariusz z Piszu, Seat Altea
"Wymiana oleju i 2 filtrów 200 zł. Samochód zostawiony popołudniu jednego dnia, odebrany następnego dnia rano. Do sprawdzenia była dodatkowo klimatyzacja i jak się okazało kompresor jest do wymiany. Informacją podana przez telefon razem z szacunkowym kosztem. Części zamówione na jutro, więc na pewno będzie kolejny wpis. Póki co wszystko na plus.",
Mime, Nissan Note E11
Kraska 32 / Poznańska, Łomża
" Dzięki przychylnej postawie pracowników biura obsługi klienta i mechaników udało się dokonać wymiany dwóch tulejek w kołysce silnika.Wystąpiły bowiem trudności w zakupie tulejek (miejscowe hurtownie z częściami samochodowymi nie miały ich na stanie), jak i wykręcenie śrub mocujących kołyskę silnika okazało się skomplikowane, wymagało dużo...",
Jerzy, Nissan Tiida
al. Legionów 141g, Łomża
"Warsztat bardzo w porządku, świetny elektryk który znalazł usterkę w kilka minut i szybko usunął problem, nie to co peklaki i pseudo elektrycy- magicy. Polecam ten serwis, ceny też bardzo rozsądne, obsługa na wysokim poziomie.",
Mariusz z Piszu, Seat Altea
Zastanawiasz się nad wizytą u specjalisty od automatycznych skrzyń biegów? Jakakolwiek nieprawidłowa praca ASB to znak, że warto odwiedzić serwis skrzyń biegów. Zaniedbania mogą prowadzić do bardzo drogich napraw, podczas gdy wczesne wykrycie usterki nie musi być wcale drogie. Typowymi objawami wskazującymi na konieczność odwiedzenia serwisu to wyciek oleju ze skrzyni biegów, ślizganie się sprzęgieł, zapach spalenizny, zapalona kontrolka silnika czy trudności i szarpanie podczas zmiany biegów.
Cena naprawy automatycznej skrzyni biegów jest trudna do określenia z racji mnogości usterek, jakie mogą wystąpić. Niestety nie jest to tani element i nawet niewielkie naprawy w ASB zaczynają się od kilkuset złotych. Czasami ekonomiczniej może być sprzedać samochód, niż naprawiać poważnie uszkodzoną skrzynię biegów. Można się jeszcze pokusić o regenerację skrzyni biegów, jednak ocenę należy zostawić specjaliście. Zdarza się, że nieprawidłowa praca mija po wymianie oleju, lub wymagana jest jedynie ponowna adaptacja automatycznej skrzyni biegów.
Automatyczna skrzynia biegów jako mechanizm bardzo zaawansowany, precyzyjny i drogi powinien być serwisowany tylko przez najlepiej wyszkodzolnych specjalistów. W przypadku napraw kosztujących tysiące złotych nie ma miejsca na pomyłki. Nawet prostą usługę jak wymiana oleju w ASB powinno się zlecić tylko profejsonalnemu serwisowi skrzyń biegów.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam, problem dotyczy auta Jeep cherokee 2015,diesel, 170 KM i automat. Od pewnego czasu przy prędkości od 100km/h zapala się Check, i komunikat "Konieczny serwis przekładni biegów" Mogę dalej jechać lecz kiedy zwolnię do 30, 40 hm/h żeby potem się rozpędzić auto się dusi i potrzebuje np. 1 km...
Witam, mam mercedesa c200 kompressor 2001 rok 2.0 benzyna. Pojawił się problem ze skrzynia biegów. Jest tylko wsteczny i jedynka. Nie zmiania na wyższe biegi. Co może byc przyczyna ??
Witam wycofalam z garazu i do przodu juz nie pojechalo silnik kreci do tylu jedzie ale w przód juz nie co to moze byc? 2 tygodnie temu byl wymieniany olej w skrzyni i samochód jezdzil do dzisiaj do tylu jedzie ale do przodu juz nie.
Witam, problem polega na tym., ze dosyc czesta choc nie zawsze podczas zmiany biegu z 2 na 3 cos "haczy" , czyli jakby na chwile blokuje wejscie na 3 bieg. Zauważyłem ze rzadziej to sie dzieje jezeli obroty na 2 biegu sa w okolicach 3 tysięcy. Jeżeli natomiast obroty sa w granicach 2-2,5,...
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
To chyba jeden z najbardziej kontrowersyjnych tematów dyskusji wśród kierowców. Zarówno w Polsce, jak i za granicą nie brakuje zwolenników jednej i drugiej przekładni. Która jest więc lepsza?...
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...