"Bardzo polecamy ten serwis ! Pan Marcin Pawlak i Adrian Proszynski ",
Krzysiek, Volvo
"Bardzo polecam. Wysoka jakość, dobre chłopaki. Usługa wykonana fachowo",
Klient, [email protected]
"Brawo. Pełne zadowolenie. Z czystym sumieniem polecam ten warsztat. Na pewno wrócę.",
Wiśniewski
dodatkowe dane kontaktowe: Działa Serwisu tel: 24 2690009 mail: [email protected] Dział Części i Akcesoriów tel: 24 2690029 mail: [email protected] Dział Napraw Blacharsko-Lakierniczych tel: 505 197 598 mail:...
"Montaż instalacji gazowej,przystępna cena i co najważniejsze fachowa obsługa.Polecam",
adam, Volkswagen
"Fachowiec solidny. kompetentny, ma świadomość tego czym się zajmuje. miałem problem z dymem z rury wydechowej.wszyscy inni chcieli nie wiadomo co robić i nie wiadomo za ile.tutaj spotkałem się z miłym przyjęciem , omówiono mi problem jaki może być i zrobiono za rozsądne pieniądze bez naciągania na kasę.usterka usunięta, ja zadowolony.POLECAM!",
Damian, Volkswagen pasa
Progi w samochodzie to jeden z najczęściej korodujących elementów pojazdu. Miejsce to jest narażone na uszkodzenia szczególnie podczas podnoszenia samochodu na podnośniku. W ekstremalnym wypadku, mocno zardzewiały próg potrafi się rozpaść podczas próby podniesienia samochodu. Wymiana progów to niezbyt drogi zabieg, a bardzo efektywny.
Wymiana progów w samochodzie to bardzo czasochłonna usługa. W dodatku podczas zewnętrzych oględzin ciężko okreslić stan blachy wewnątrz progu. W zależności od uszkodzeń ilość pracy i koszt będzie rósł. Zakłada się jednak, że wymiana progu po jednej stronie zamknie się w kwocie 250 - 900 zł.
Wymiana progów w aucie to robota dla blacharza. Ważne jest odpowiednie oczyszczenie obszaru blachy zdrowej i skorodowanej, poprawne wspawanie nowego progu oraz zabezpieczenie go antykorozyjnie na przyszłość. Progi warto też zabezpieczyć dodatkową warstwą odporną na mechaniczne uderzenia kamieni i zanieczyszczeń z drogi, a nie samym lakierem. W przypadku napraw blacharskich bardzo liczy się staranność wykonania, aby problem korozji szybko nie powrocił. Dlatego zaleca się korzystanie z usług tylko rekomendowanych blacharzy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy progi z marcedesa w 208 są takie same jak z tego w 208 po tuningu?
Witam. Kupilem jakies 8msc temu VW Polo 6N 1994r ze spuchnietym progiem pasazera, wersja 3d. Dzisiaj mialem sie wziac za ten prog, polozony byl ,,bitex" po zdjeciu warstwy, jest szpachla oraz dziura a w srodku progu pianka. Pytanie moje brzmi, czy wymianiac caly prog ?
SPROWADZIŁEM AUTO Z NIEMIEC AUDI A4 1.6 BENZYNA SILNIK ALZ 2007ROK PRZEBIEG 50 TYS ZAPALA SIĘ ZÓŁTA KONTROLKA SILNICZKA NA PULPICIE CHECK ZAPALA SIĘ CO 500 600 200 KILOMETRÓW SPRAWDZAŁEM JEST TO BŁĄD( P0 141) SENSOR 2 CZY TO MOŻE BYĆ SONDA LAMBDA- DIAGNOSTYCZNA TA ZA KATALIZATOREM DO WYMIANY...
Czy to jest możliwe aby po przejechaniu około 14tys. do wymiany były tuleje belki tylnej
Seat Toledo był najpierw zaliczany jako auto kompaktowe segmentu C, a potem jako auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1991 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje...
Citroen C1 to auto klasy najmniejszej segmentu A, które jest produkowane od 2005 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi konkurentami...
Seat Leon to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i sedan. Głównymi...
Seat Toledo II to pojazd wyprodukowany pomiędzy 1999, a 2004 rokiem. W porównaniu do swojej wcześniejszej wersji samochód przybrał bardziej opływowy kształt, znacząco odróżniając się od...