"Panowie solidnie i uczciwie naprawiaja,mili i kulturalni,polecam bardzo dobry warsztat mechaniczny,",
kamis004
"Polecam VWGroupZabrze i jakby się działo coś nie pokojącego z moim samochodem, bądź chciałbym to napewno wrócę. Zlecona naprawa została przeprowadzona bardzo szybko, praktycznie samochód tego samego dnia do odbioru. Cena adekwatna do jakości wykonanych usług. Polecam! ",
Jakub, Volskwagen Bora 1.6
"Zdecydowanie polecam. Serwisuje u nich juz drugi samochod. Kazda usterka bardzo szybko zdiagnozowana I naprawiona. Fajne podejscie do klienta. Polecam",
Slawek, Chrysler 300m
"Polecam ten warsztat, profesjonalnie podchodzą do klienta, szybko lokalizuja usterkę, no i ceny nie są z kosmosu ",
Daniel, Bmw
Montaż instalacji LPG firm: KME AG CENTRUM ZENIT: BLUBOX,PRO DIRECT AC STAG:STAG 4 QBOX,STAG 400 DPI,STAG QMAX itd. Na instalacje standard:udzielamy 24 miesięcy gwaracji. Posiadamy świadectwo ITS. Ściągany kolektor: zawsze...
"Naprawiałem, naprawiam i będę naprawiał swoje auta w tym warsztacie. Nie będę wspominał o miłej atmosferze jaka tam panuje bo dla klienta to mniej ważne, liczy się jakość i szybkość naprawy co jest dostarczane i jeszcze w rozsądnej cenie !!! Naprawiałem tam różne rzeczy już w dwóch samochodach i muszę powiedzieć że jestem zaskoczony...",
Marcepan, Peugeot 307, Audi A4
"Dobra fachowa naprawa, ceny ok, szybko zamowione czesci ",
Asia, Renault Espace
"Bardzo polecam - przyzwoite ceny, zawsze dobrze doradzą, miła obsługa. ",
Mariusz
"Fachowa obsługa, przyzwoite ceny, szybka naprawa, dobra lokalizacja.
Serwisuję tam auto od samego początku powstania PIT STOP-u i nigdy nie zmienię już mechanika. Polecam wszystkim!",
Zadowolona, Honda Civic
Zajmujemy się profesjonalnym montażem, a także serwisem instalacji LPG w twoim samochodzie. U nas nie tylko załatwisz sprawy z LPG w swoim samochodzie, ale także zrobisz podstawowy serwis, diagnostykę silnika, a nawet naprawę od zawieszenie po...
"super kontakt,szybkie rozpoznanie Usterki.!!!
Polecam 100%
",
kozielski, BMW 740 i
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Samochód klasy kompaktowej produkowany w 2008 - 2013. Mazda 3 jest następcą modelu 323. W roku 2011 auto przeszło facelifting. Oferowany w 3 odmianach benzynowych od 105KM do 260KM oraz...
Mazda 6 I produkowana w latach 2002 - 2007. Zbudowany na platformie podłogwej G-platform ze współpracy z Fordem. W 2005 auto przeszło facelifting. W gamie silnikowej oferowano 4 jednostki...
Mazda 2 otrzymała w 2008r. tytuł World Car of the Year. Mazda 2 II należy do segmentu B i była produkowana od 2007 do 2014. Model został stworzony dzięki współpracy z Fordem w stylu auta...
Mazda 2 to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1996 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...