"Przyjazny warsztat-godny polecenia. Główna usterka nie została naprawiona, gdyż skierowano mnie do poprzedniego warsztatu,w którym odbywała się naprawa aby mechanik dokończył to czego nie naprawił- w ramach reklamacji. W warsztacie u Pana Bartnikowskiego spowodowano, że mogłam jechać a samochód nie gasł. Wiedzę na temat samochodów mam żadną...",
Właścicielka Matiza., DAEWOO MATIZ TOP, ROCZNIK 2000
"Szybko i bardzo dobrze. Ludzie z pojęciem o mechanice samochodowej. Co do ceny to znam mechaników którzy liczą sobie mniej ale przecież nie można mieć wszystkiego jednocześnie. POLECAM",
owca999
"Sprawny i rzetelny mechanik. Po pierwszej wizycie nie jeżdżę już do innych warsztatów. Fachowiec godny polecenia.",
Edward
"Polecam, jestem bardzo zadowolony z obsługi, ceny i czasu serwisu i można porozmawiać o wszystkim.",
Andrzej, fiat doblo; silnik 1,3 ;2008
"Polecam wszystkim fachowa obsługa,solidni i niedrodzy.To już mój mechanik nie zamienię go na innego.Pozdrawiam i dziękuję.",
Ela, opel astra
"Oczywiscie pozytyw dla tego warsztatu za kazda robote, Za duze i drobne naprawy. Za kazdym razem bardzo dokladnie. Wlasciciel w porzadku, ceny ok",
Luki, E46
Montaż instalacji LPG firm: KME AG CENTRUM ZENIT: BLUBOX,PRO DIRECT AC STAG:STAG 4 QBOX,STAG 400 DPI,STAG QMAX itd. Na instalacje standard:udzielamy 24 miesięcy gwaracji. Posiadamy świadectwo ITS. Ściągany kolektor: zawsze...
"Warsztay godny polecenia zawsze milo i solidnie nic dodać nic ująć tylko polecac!!!!!!!!",
Robert/Kolega, Renault Megane
"Naprawiałem, naprawiam i będę naprawiał swoje auta w tym warsztacie. Nie będę wspominał o miłej atmosferze jaka tam panuje bo dla klienta to mniej ważne, liczy się jakość i szybkość naprawy co jest dostarczane i jeszcze w rozsądnej cenie !!! Naprawiałem tam różne rzeczy już w dwóch samochodach i muszę powiedzieć że jestem zaskoczony...",
Marcepan, Peugeot 307, Audi A4
Zajmujemy się profesjonalnym montażem, a także serwisem instalacji LPG w twoim samochodzie. U nas nie tylko załatwisz sprawy z LPG w swoim samochodzie, ale także zrobisz podstawowy serwis, diagnostykę silnika, a nawet naprawę od zawieszenie po...
"Bardzo fachowo wykonana usługa. Zaczęło się jednak od tego, że z problemem w moim samochodzie zgłosiłem się do kilku warsztatów w Zabrzu, jednak żaden z nich nie chciał się podjąć naprawy. Zadzwoniłem więc do tego mechanika, wyjaśniłem problem a ten kazał mi przywieźć samochód. Naprawa trwała około 5 dni, było to jednak spowodowane potrzebą...",
godzi, Suzuki Swift
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...