"Wóz naprawiany i serwisowany wyłącznie w PS Garage od kilku lat ( niektórych usług nie mają , ale podzlecają wtedy zaprzyjaźnionym , sprawdzonym warsztatom ) . Naprawy i serwis wykonywane fachowo i rzetelnie , brak podstaw do reklamacji . Wóz chodzi jak szwajcarski zegarek . ",
Homo Sapiens 60, Renault
"Polecam warsztacik. Duża wiedza szczególnie o elektronice to największa zaleta.",
Deck, Renault
"Bardzo fachowe i rzeczowe podejście do sprawy, na naprawę czekałem krócej niż przewidywałem, wszystko hula jak powinno. Mili pracownicy i nie drogo porównując z przejściami w innych warsztatach. Nie rozumiem negatywnych opinii na temat tego warsztatu... Ale cóż, jak chcesz się przyczepić to do wszystkiego można. Ogólnie jestem bardzo...",
Sebastian, Citroen C5
"Trafilem do Pana Mirka w celu naprawy, przerobki lamp oraz malego serwisu w Fordzie Mustangu 2012. Wyszlo troche drozej niz sie umawialismy, ale jakosc pracy, kontakt oraz wyjasnienia to rekompensuja. Do tego miałem zapewnioną kolejną wizytę za darmo jeśli coś okazałoby się do poprawki, ale nie trzeba było tak robić.",
Szalony Pastor, Ford Mustang
"od póltora roku serwisuje w tym warsztacie swoje e39 w ktorym byly problemy glownie z elektroniką. jestem zadowolony z kazdej wykonanej uslugi, najgłowniejszy problem tkwił z wyskakiwaniem kodu który blokowal samochód. objezdziłem pól warszawy i dopiero w M&P zdiagnozowali problem ze zegary byly zle dobrane i po ich wymianie problem ustapił....",
Jarek Grzelka, BMW 540iA
"Warsztat godny polecenia ! Zrobione raz, a dobrze. Tak być powinno. ",
nick, Skoda Superb
WARSZTAT CZYNNY 8-20 OD PONIEDZIĄŁKU DO PIĄTKU USŁUGA VIP W GRANICACH 15 KM W CENIE NAPRAWY
"Obsługa jest REWELACYJNA. Panowie pełna profeska. POLECAM GORĄCO!",
Seba, Scenic III
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...