"Bardzo dobry serwis w starym dobrym stylu - łebscy mechanicy którzy szukają przyczyn i je usuwają, zamiast wymieniać pół samochodu. Bardzo dobry kontakt i terminowość. ",
Brrravo
"Wszystko w porządku. Serwisuję w tym warsztacie już swoje 3 auto. Polecił mi go znajomy kilka lat temu. Tak jak nie zmieniam fryzjera i lekarza, ta samo trzymam się tego serwisu.",
Mateo, Audi A6
"Bardzo dobry warsztat , wielokrotnie naprawiali i serwisowali moją starą Renówkę , utrzymując ją przy życiu . ",
homo sapiens 60, Renault 21 Beverly
"Moja pierwsza wizyta dotyczyła drobnej usługi lakierniczej oraz ustalenia warunków i kosztów już bardziej czasochłonnej usługi lakierniczej. Bardzo dobry kontakt. Rzetelna informacja o tym co i za ile należy zrobić, na jaki czas należy pozostawić samochód w warsztacie. Konkurencyjne stawki. Była to pierwsza, ale na pewno nie ostatnia wizyta w...",
nauta, Chrysler Sebring
"Niepozorny warsztat który kryje w sobie 2 bardzo dobrych fachowców :) Nie są to wymieniacze tylko mechanicy. Wykonywałem u nich dość skomplikowana operację tj. zamontowanie większego silnika, nowej skrzyni, zawieszenia, ukł. hamulcowego, wydechowego itp. elementów potocznie nazywany SWAPem :) Zabieg przeszczepu udał się na co dowodem jest fakt,...",
Łukasz, Honda Civic EM2
"Polecam warsztacik. Duża wiedza szczególnie o elektronice to największa zaleta.",
Deck, Renault
"Od dłuższego czasu korzystam z usług tego warsztatu. O pracy mechanika nie mogę powiedzieć złego słowa, wręcz przeciwnie mogę się wypowiedzieć w samych superlatywach. Wszystkie naprawy wykonano rzetelnie, solidnie, szybko i co bardzo ważne cena nie była wygórowana. Mechanik bardzo uczciwy, szybko zdiagnozował usterkę i równie szybko usunął....",
Rob, Mercedes C320 Cdi, Ford Focus C-Max
"Polecam z czystym sumieniem :) Korzystam z usług Super Serwisu od prawie roku i jestem zadowolony. Żadnych przewałów i naciągania. Wcześniej parę razy naciąłem się na różnego rodzaju cwaniaków,ale tu jestem mile zaskoczony.
Wpis dodaję w rewanżu za kawkę i miłą obsługę przy każdej mojej wizycie...",
jgalecky, Audi A8
Silnik odpala z oporem, podczas rozruchu przygasają kontrolki, słychać samo cykanie bez reakcji silnika, lub rozrusznik pracuje jeszcze po uruchomieniu się silnika? To jego typowe objawy wskazujące na usterkę. Rozrusznik jest urządzeniem mechaniczno elektrycznym, które odpowiada za wprowadzenie wału korbowego w ruch i pracę tłoków za pomocą koła zamachowego. Potem rolę napędzania wału za pomocą tłoków przejmuje dostarczane i spalane w cylindrach paliwo. Jeżeli silnik nie reaguje na rozrusznik, awaryjną metodą uruchamiania jest odpalanie na tzw. pych. Nie jest to jednak zalecane z uwagi na ryzyko np. przestawienia lub uszkodzenia układu rozrządu.
Cena głównie zależy od elementów, które podlegają wymianie. Zużyciu mogły ulec szczotki węglowe, komutator wirnika, uzwojenie wirnika, łożyska i tuleje, mechanizm sprzęgający, sprzęgło jednokierunkowe czy włącznik elektromagnetyczny. Regeneracja rozrusznika może kosztować w przedziale 150 - 500 zł. Jest to jednak atrakcyjna cena w porównaniu z elementem nowym, a dobrze przeprowadzona regeneracja czyni rozrusznik jakościowo taki sam jak fabrycznie nowy.
Rozrusznik podobnie jak alternator naprawiany jest z reguły przez specjalizujących się w tym fachowców. Standardowy mechanik wymontowuje uszkodzony rozrusznik i oddaje do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji. Może się zdarzyć, że rozrusznik, który zostanie ponownie zamontowany w aucie nie będzie tym samym egzemplarzem, który został oddany. Czasami serwisy takie działają na zasadzie wymiany zużytego rozrusznika na taki sam ale już zregenerowany. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oczekiwania na naprawę, a części prawidłowo zregenerowane odpowiadają fabrycznej jakości. Aby nie spowodować dodatkowych uszkodzeń, warto zlecić wymianę rozrusznika w doświadczonym i polecanym serwisie samochodowym.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .
Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.
Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?
Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...
Nissan Qashqai to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2006 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu crossover. Głównymi...
Skoda Citigo to najmniejsz model produkowany przez czeskiego producenta. Jego produkcja rozpoczęła się w 2011 roku i trwa do dziś. Tym samym jest on bezpośrednim konkurentem w swojej klasie...
Dacia Duster I to crossover, którego produkcja rozpoczęła się w roku 2010 i trwa do dzisiaj. W 2017 roku pojawiła się II generacja samochodu, która nieznacznie zmieniła jego wygląd. Pojazd...
Renault Clio to auto klasy miejskiej segmentu B, które produkowane jest od 1990 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanych w nadwoziu hatchback, sedan i kombi. Głównymi...