Krzysztof Kowalik - mechanika samochodowa
Szelburg-Zarembiny 41, Abramowice, Lublin
Warsztat zlokalizowany jest na ul. Szelburg-Zarembiny 41. Jest to ulica boczna do Abramowickiej umiejscowiona dokładnie po przeciwległej stronie Izby Przyjęc szpital na ul. Abramowickiej.
Dominów 91, Abramowice, Lublin
"Zdecydowane polecam ten warsztat! Fachowa obsługa oraz trafna diagnoza. Doskonały kontakt z klientem. Pan Bogusław informował mnie o każdych dodatkowych kosztach związanych z naprawą, zero naciągania. Widać, że zna się na rzeczy.",
Kuba, Audi A3
Abramowicka 30, Abramowice, Lublin
"Zawsze jeżdżę do nich jak coś mi się stanie z samochodem, szybka i profesjonalna obsługa. Naprawa zazwyczaj tego samego dnia albo na drugi dzień. Odpukać.. :) nigdy nie zdażyło mi się wracać na poprawki. Polecam!",
Daniel
Krzysztof Kowalik - mechanika samochodowa
Szelburg-Zarembiny 41, Abramowice, Lublin
Warsztat zlokalizowany jest na ul. Szelburg-Zarembiny 41. Jest to ulica boczna do Abramowickiej umiejscowiona dokładnie po przeciwległej stronie Izby Przyjęc szpital na ul. Abramowickiej.
Dominów 91, Abramowice, Lublin
"Zdecydowane polecam ten warsztat! Fachowa obsługa oraz trafna diagnoza. Doskonały kontakt z klientem. Pan Bogusław informował mnie o każdych dodatkowych kosztach związanych z naprawą, zero naciągania. Widać, że zna się na rzeczy.",
Kuba, Audi A3
Abramowicka 30, Abramowice, Lublin
"Zawsze jeżdżę do nich jak coś mi się stanie z samochodem, szybka i profesjonalna obsługa. Naprawa zazwyczaj tego samego dnia albo na drugi dzień. Odpukać.. :) nigdy nie zdażyło mi się wracać na poprawki. Polecam!",
Daniel
Układ kierowniczy jest mechanizmem pozwalającym kierowcy utrzymywać stały kierunek jazdy, lub zmieniać go zgodnie z jego wolą. Układ kierowniczy składa się z mechanizmu zwrotniczego: zwrotnica, dźwignia zwrotnicy, drążek poprzeczny, oraz mechanizmu kierowania: koło kierownicy, wał i kolumna kierownicy, przekładnia kierownicza, drążek podłużny oraz ramie zwrotnicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
W czasie jazdy przeskok kierownicy w lewo, minimalnie. Kolo kier. idzie na lewa strone, nie wraca i nie obraca sie w kolo. Pojazd nie skreca. Porusza sie prosto. Jaka przyczyna. Skret kola wyczuwalny i slychac stukot. Uklad szczelny.
Dzień dobry Przy mocnym hamowaniu pojawiają się drgania kolumny kierowniczej. Na co zwrócić uwagę ? Pozdrawiam
Witam. Mam opla vectre c 2006 w ostatnim czasie wymienione kompleksowo hamulce i zawieszenie przód tył. Problem to ściąganie auta w prawa stronę. Przed wymianami nie było to tak odczuwalne jak teraz. Geometria wykonana i wychodzi poprawnie. Opony wymienilem na zimowe ale problem pozostał. Nie...
Witam jestem posiadaczem auta Land Rover Freelander I. Auto posiada silnik 1.8 Turbo (Benzyna+gaz). Od pewnego czasu podczas pełnego obrotu kierownica (360stopni) czuć "strzelanie" pod siedzeniem pasażera i także jest odczuwalne w nogach siedząc z tylu na środku.
Skoda Citigo to najmniejsz model produkowany przez czeskiego producenta. Jego produkcja rozpoczęła się w 2011 roku i trwa do dziś. Tym samym jest on bezpośrednim konkurentem w swojej klasie...
Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...
Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...
Wibracje i drżenie samochodu podczas skręcania jest ściśle powiązane z układem kierowniczym i układem zawieszenia. Za generowanie drgań może odpowiadać niski poziom płynu hydraulicznego w...