"Jeździłem po wielu warsztatach żeby zdiagnozować przyczynę stuków w moim silniku. Koszt wszystkich części które wymieniłem niepotrzebnie wyniósł ponad dwa tysiące złotych.Po diagnozie która trwała 1 godzinę Panowie trafili w dziesiątkę i wciągu następnego dnia usuneli przyczynę. Silnik pracuje rewelacyjnie a przyczyną była pęknięta szklanka...",
Audi A4
Warsztat Samochodowy Mariusz Pawlak "CEL-AUTO"
Mikołaja Kopernika 25 Brzezina, Fabryczna, Wrocław
STAROGAJOWA 50, Fabryczna, WROCŁAW
AUTOMANIA Serwis Warsztat Samochodowy/ Serwis Opon
Karmelkowa 29, Fabryczna, Wrocław
"Pierwszy raz trafiłam na fachowca z tak wszechstronną wiedzą!!!Nie dość, że ceny normalne, sympatyczna obsługa, to jakość 100%.Wszystko wyjaśnił, wytłumaczył. Byłam w kilku warsztatach I nikt nie był w stanie naprawić mi samochodu na dłużej niż tydzień...tylko wyciągali kasę...I przez przypadek trafiłam do Pana Andrzeja....faktycznie musiałam...",
precel
Lewa 2, Fabryczna, Wrocław
Wykonujemy usługi diagnostyczne i naprawcze aut wszystkich marek. W naszym warsztacie samochodowym posiadamy jako nieliczni najnowocześniejszy sprzęt do geometrii kół 3D, oferujemy auto zastępcze na czas naprawy, a także inwestujemy w...
Rogowska 1, Fabryczna, Wrocław
"Szybko profesjonalnie byłem już dwa razy i jestem zadowolony ",
Boski, VW Passat r line 2017
Na Ostatnim Groszu 112, Fabryczna, Wrocław
"Wymieniałam opony i uzupełniałam klimatyzację. Jestem bardzo zadowolona z usługi. Młody, kompetentny i kulturalny człowiek obsłużył mnie sprawnie udzielając przy okazji kilku cennych porad. Szczerze polecam zakład ",
Violetta Kasprzak, Volkswagen
"Jeździłem po wielu warsztatach żeby zdiagnozować przyczynę stuków w moim silniku. Koszt wszystkich części które wymieniłem niepotrzebnie wyniósł ponad dwa tysiące złotych.Po diagnozie która trwała 1 godzinę Panowie trafili w dziesiątkę i wciągu następnego dnia usuneli przyczynę. Silnik pracuje rewelacyjnie a przyczyną była pęknięta szklanka...",
Audi A4
Warsztat Samochodowy Mariusz Pawlak "CEL-AUTO"
Mikołaja Kopernika 25 Brzezina, Fabryczna, Wrocław
STAROGAJOWA 50, Fabryczna, WROCŁAW
AUTOMANIA Serwis Warsztat Samochodowy/ Serwis Opon
Karmelkowa 29, Fabryczna, Wrocław
"Pierwszy raz trafiłam na fachowca z tak wszechstronną wiedzą!!!Nie dość, że ceny normalne, sympatyczna obsługa, to jakość 100%.Wszystko wyjaśnił, wytłumaczył. Byłam w kilku warsztatach I nikt nie był w stanie naprawić mi samochodu na dłużej niż tydzień...tylko wyciągali kasę...I przez przypadek trafiłam do Pana Andrzeja....faktycznie musiałam...",
precel
Lewa 2, Fabryczna, Wrocław
Wykonujemy usługi diagnostyczne i naprawcze aut wszystkich marek. W naszym warsztacie samochodowym posiadamy jako nieliczni najnowocześniejszy sprzęt do geometrii kół 3D, oferujemy auto zastępcze na czas naprawy, a także inwestujemy w...
Rogowska 1, Fabryczna, Wrocław
"Szybko profesjonalnie byłem już dwa razy i jestem zadowolony ",
Boski, VW Passat r line 2017
Na Ostatnim Groszu 112, Fabryczna, Wrocław
"Wymieniałam opony i uzupełniałam klimatyzację. Jestem bardzo zadowolona z usługi. Młody, kompetentny i kulturalny człowiek obsłużył mnie sprawnie udzielając przy okazji kilku cennych porad. Szczerze polecam zakład ",
Violetta Kasprzak, Volkswagen
Najłatwiej we Wrocławiu zakonserwujesz podwozie w dzielnicach: Krzyki, Psie Pole, Fabryczna, Śródmieście i Nowy dwór.
Najszybsze terminy na konserwację podwozia we Wrocławiu znajdziesz w serwisach: Finco Autoserwis
Koszt konserwacji podwozia określany jest indywidualnie w zależności od rozmiaru samochodu oraz metody nanoszonego zabezpieczenia antykorozyjnego. Z reguły usługa ta mieści się w kwocie 600-1200 zł.
Konserwacja podwozia we Wrocławiu zajmuje najczęściej od 2 do 3 dni. Czas wykonania usługi zależy od stanu samochodu, stopnia zabezpieczenia oraz sprzętu i stosowanej technologii.
Najlepszą porą roku na konserwację podwozia jest lato i jesień. Gotowy na zimę samochód łatwiej zniesie zanieczyszczenia, wilgoć i sól obecną na drodze.
Profesjonalnie wykonana konserwacja podwozia wystarcza na 5 lat skutecznej ochrony metalowych elementów.
Konserwacja podwozia zabezpiecza najbardziej narażone na korozję elementy, znacząco wydłużając trwałość nie tylko podłogi i progów, ale też niektórych elementów zawieszenia.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Znalazłem korozje w tylnej części podwozia Honda UFO. Jak najlepiej zabezpieczyć aby dalej nie korodowało.
SUBARU LEGACY KOMBI BH5 WERSJA III Mam problem odnosnie korozji calego podwozia samochodu niestety poprzedni wlasciciel na skorodowane elementy podwozia spryskal srodkami antykorozyjnymi Wymagane jest na chwile obecna wyciagniecia calego tylnego zawieszenia i zrobienie prawdopodobnie napraw...
Witam serdecznie. Chciałbym zakonserwować podwozie mojego samochodu. Szukam porady, czy lepiej nałożyć baranka czy blachogum -bitex? Łączę pozdrowienia.
Witam, chciałbym zamontować głośniki w tylnych drzwiach bo jest tam tylko atrapa. Czy sa już tam poprowadzone przewody, tylko brakuje głośników, czy w ogóle instalacje trzeba robić od nowa? No i czy trzeba rozbierać cały boczek, czy jakoś maskownice można zdemontować? Pozdrawiam
Seat Ibiza to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1984 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i sedan. Głównymi...
Produkcja trzeciej generacji Seata Ibizy ruszyła w 2001 roku. Jest to samochód osobowy należący do segmentu B. Ibiza III uzyskała tytuł Samochodu Roku 2003, a dwa lata później przeszła...
Produkowany w latach 1999 - 2005 Leon I to model samochodu posiadający cechy sportowe. Umiejscowiony został w segmencie samochodów kompaktowych typu C. W ofercie znalazło się 12 silników...
Produkowany w latach 2007 - 2012 Fiat Bravo II to następca modelu Stilo. Auto wyglądem nawiązuje do Grande Punto oraz swojej pierwszej wersji. Do wyboru były 4 silniki benzynowe od 90KM do...