Kolejowa 3, Gniezno
Gębarzewska 20, Pustachowa, Gniezno
"Fachowe podejście do klienta. Uczciwie i szczerze opisują co "boli"
naszą skrzynię i jak temu zaradzić. Znają się nie tylko na automatach
ale również na szeroko rozumianej mechanice. Nie zaskakują kosztami,
wszystko jest konsultowane przed rozpoczęciem napraw telefonicznie.
"Pacjent jeździ bez zastrzeżeń.
",
mkowalczyk
Renault Auto Centrum Krystyna Sanok
Jankowo Dolne 48, Gniezno
"Polecam bardzo.Miałem awarię paska klinowego tuż przed zjazdem na S5.Po znalezieniu tego warsztatu i opisaniu sprawy przyjechał bardzo miły Pan i po stwierdzeniu że pasek który posiadam jest za krótki wrócił do miasta załatwił odpowiedni pasek przyjechał do mnie po raz drugi założył pasek i tym sposobem mogłem jechać dalej.Kilka warsztatów...",
Adam, Renault Mascot
Orcholska 88, Winiary, Gniezno
"Polecam wszystkim warsztat Kuby .Korzystam z usług Kuby już wiele lat i zawsze wyjechałem z warsztatu zadowolony rzetelnością i fachowością naprawy.
Wie co robi potrafi doradzić i zawsze ''rzuci fachowym okiem'' na stan auta.I co ważne nie poddaje się w sytuacjach trudnych i zawsze szuka rozwiązania problemu.Duża pomoc w wyborze części...",
Marek, Fiat Croma 1.9 jtd
Elektronika Elektryka samochodowa
Roosevelta 172, Gniezno
"",
morelowy, audi tt
Mechanika pojazdowa Przemysław Janka
Napoleonowo 5, Gniezno
"Szybko tanio i profesjonalnie! Diagnoza jak najbardziej trafiona!!",
Mario, Subaru impreza
Kolejowa 3, Gniezno
Gębarzewska 20, Pustachowa, Gniezno
"Fachowe podejście do klienta. Uczciwie i szczerze opisują co "boli"
naszą skrzynię i jak temu zaradzić. Znają się nie tylko na automatach
ale również na szeroko rozumianej mechanice. Nie zaskakują kosztami,
wszystko jest konsultowane przed rozpoczęciem napraw telefonicznie.
"Pacjent jeździ bez zastrzeżeń.
",
mkowalczyk
Renault Auto Centrum Krystyna Sanok
Jankowo Dolne 48, Gniezno
"Polecam bardzo.Miałem awarię paska klinowego tuż przed zjazdem na S5.Po znalezieniu tego warsztatu i opisaniu sprawy przyjechał bardzo miły Pan i po stwierdzeniu że pasek który posiadam jest za krótki wrócił do miasta załatwił odpowiedni pasek przyjechał do mnie po raz drugi założył pasek i tym sposobem mogłem jechać dalej.Kilka warsztatów...",
Adam, Renault Mascot
Orcholska 88, Winiary, Gniezno
"Polecam wszystkim warsztat Kuby .Korzystam z usług Kuby już wiele lat i zawsze wyjechałem z warsztatu zadowolony rzetelnością i fachowością naprawy.
Wie co robi potrafi doradzić i zawsze ''rzuci fachowym okiem'' na stan auta.I co ważne nie poddaje się w sytuacjach trudnych i zawsze szuka rozwiązania problemu.Duża pomoc w wyborze części...",
Marek, Fiat Croma 1.9 jtd
Elektronika Elektryka samochodowa
Roosevelta 172, Gniezno
"",
morelowy, audi tt
Mechanika pojazdowa Przemysław Janka
Napoleonowo 5, Gniezno
"Szybko tanio i profesjonalnie! Diagnoza jak najbardziej trafiona!!",
Mario, Subaru impreza
Zawór recyrkulacji spalin EGR pozwala ponownie wykorzystać część gazów spalinowych do nowego procesu spalania. Działanie polega na wpuszczeniu 15-50% (zależnie od silnika) objętości spalin do cylindra w celu obniżenia temperatury spalania przy mieszance ubogiej (duża zawartość tlenu), a także polepszenia odparowania paliwa i spalania większej liczby węglowodorów przy mieszance bogatej (duża ilość paliwa). Takie działanie ostatecznie pozwala zmniejszyć emisję węglowodorów i tlenków azotu do atmosfery.
W najprostszej konstrukcji gdzie dostęp do zaworu jest banalny, a sterowany jest on pneumatycznie usługa czyszczenia może zając jedyne 2 godziny. W przypadku bardziej zaawansowanych konstrukcji wyposażonych także w chłodnicę EGR, czas wykonania usługi będzie dłuższy z sama usługa droższa. Tym samym koszt czyszczenia EGR zawiera się w kwocie 150 - 400 zł.
Poziom trudności czyszczenia zaworu recyrkulacji spalin zależy od modelu auta. W niektórych silnikach wystarczy odkręcić 2 śruby i zdjąć wąż podciśnienia. Inne wymagają odpięcia elektroniki, a później podłączenia komputera diagnostycznego. Dostęp do samego zaworu także bywa bardzo utrudniony i nie obejdzie się bez demontażu dodatkowych elementów, dlatego czyszczenie warto zlecić wyspecjalizowanemu serwisowi. Regeneracja EGR nie jest usługą drogą, a podejmując ryzyko samodzielnej wymiany można znacząco podnieść koszt naprawy w przypadku ewentualnego uszkodzenia.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Dymienie z pod maski w okolicy EGR co to może oznaczać ? Czy trzeba tylko przeczyścić czy coś do wymiany ?
Problem polega na tym iż po wyczyszczeniu zaworu egr który się.otwiera oraz przepustnicy cały czas wyskakuje błąd problem egr mimo adaptacji. Co może być przyczyną?
Witam takie pytanko Renault Laguna 2 1.9 dci 2003 r. Czasem przy predkosci autostradowej 130-150 nagle wlacza sie zolta kontrolka swiec zarowych , auto traci moc na mimo zwolnienia i redukcji biegow na kazdym obroty nie wzrosna wiecej niz 2 tys. Po ponownym odpaleniu gasnie i jest wszystko...
Volvo v50 2 0 D 136KM 2005r. Bardzo nierówna praca zimnego silnika, po nagrzaniu lekkie podrygi. Po odłączenie EGR-lekkie drgania na zimnym silniku, po nagrzaniu drgania ustępują. Dobrze odpala zimny i ciepły, nie dymi.
Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....
Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...
Produkcję Skoda Fabia I rozpoczęto w 1999 roku, a zakończono w 2008. Pojazd zastąpił przestarzały model Felicia. Skoda dostępna była w trzech wariantach: hatchback, kombi oraz sedan. W 2004...
Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....