Zakład Mechaniki Pojazdowej

al. Górników Staszicowskich 64, 25-805 Kielce

****** 4.7 (1 opinia)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

al. Górników Staszicowskich 64, 25-805, Kielce

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Opinie (1)

Dodaj opinię
4.7 ******
Ocena wystawiona na podstawie 1 opinia.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    to było szybko i tanio polecam naprawa mnie zadowoliła a byłem w paru warsztatach cenie tego goszczia i polecam go sfoijm znaiomym


    audi a4

Nasze porady (1)

Audi A3 8L 1.6 benzyna 2001 r.
Ratunku Awaria! Witam serdecznie. 20000 km temu zmieniony kompletny rozrząd 10000 km temu maglownica a około mesiąc temu wymieniłem sprzęgło w Audi A3 8L 2001r Nie było konieczności ale już się "kończyło" dodatkowo miałem problem z wrzucaniem 1 biegu a mechanik stwierdził że wymiana sprzęgła może temu zaradzić. Nie pomogło... Wczoraj jednak w czasie spokojnej jazdy w korku zatrzymałem się wrzuciłem luz i czekałem aby ruszyć wtedy pojawił się problem ani 1 2 3 4 nie chciały wejść weszła 5 ale nie dało rady ruszyć. Zgasiłem silnik i wrzuciłem 1 poczułem smród palonego sprzęgła odjechałem kawałek próbowałem zmieniać biegi ale za każdym razem było to niemożliwe na odpalonym silniku. Kolejny raz odpalając na jedynce zjechałem na pobocze i już nie mogłem nic zrobić skrzynia zamarła na 1 biegu ani luzu ani nic innego. Po przyjechaniu lawety siłą zdjąłem jedynkę żeby się swobodnie wtoczył. Co to może być i gdzie szukać problemu czy to skrzynia czy sprzęgło a może silnik? Nie widzi mi się kolejny raz płacić kilku tysięcy za wydłubywanie silnika i szukanie nie wiadomo czego. Dodam że pomoc drogowa poradziła sprawdzić poziom płynów wszystko jak należy chłodniczy, hamulcowy, wspomagania jednak okazało się ze po ostatniej dolewce oleju 10w40 gdy komputer pokazał zbyt niski poziom okazało się ze od kilku dni jeździłem na przepełnionym olejem silnikiem niewiele ponad max. Nadmieniam że jeżdżę dynamicznie i biegi zmieniam na dość wysokich obrotach ale dopiero gdy wiem że silnik jest naprawdę dobre rozgrzany nigdy nie przekraczam 3 tys obrotów na zimnym motorze. Pomocy gdzie szukać usterki.

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat