Korek wlewu paliwa zapobiega rozlewaniu, parowaniu i zanieczyszczaniu paliwa. Za wyświetlenie kontrolki może odpowiadać brak korka, niepoprawne zamontowanie korka lub usterka elektroniki samochodu. Świecąca się kontrolka na desce rozdzielczej nie zwiastuje z reguły niczego dobrego. W przeciwieństwie do kontrolek ostrzegawczych, kontrolka otwartego wlewu paliwa świeci w łagodny sposób. Mimo to, nie powinno się jej lekceważyć.
Istotnym jest, aby korek wlewu paliwa był zawsze na swoim miejscu, ponieważ zabezpiecza on zbiornik paliwa przed rozlaniem, parowaniem oraz zanieczyszczaniem paliwa i samego zbiornika. Aby pomóc kierowcy w zabezpieczeniu zbiornika paliwa, niektóre samochody zostały wyposażone w czujnik korka wlewu. Jeżeli zbiornik nie zostanie odpowiednio zamknięty, kierowca zostanie o tym poinformowany odpowiednią kontrolką.

Mechanik sprawdza połączenie korka wlewu paliwa i otworu w zbiorniku. Po zdiagnozowaniu usterki naprawia problem. Może też zaistnieć konieczność wykasowania kodów błędów z komputera.
Korek wlewu paliwa odgrywa istotną rolę w samochodzie. Zapobiega rozlewaniu, parowaniu i zanieczyszczaniu paliwa w zbiorniku. Kontrolka korka wlewu paliwa nie jest tak ważna jak pozostałe kontrolki ostrzegawcze, jednak nie powinna być ignorowana.
Ładny, stylowy i przede wszystkim tani samochód segmentu B, który będzie też niedrogi w utrzymaniu. Seat Ibiza III kosztuje nie więcej niż 15 tys. zł, a mnogość wersji pozwala znaleźć coś dla każdego i na każdą okazję. Zarówno dla tych, którzy potrzebują mało wymagającego serwisowo środka...
Utrudnione uruchamianie silnika to bardzo niekomfortowa usterka. Jest ona ściśle związana z elementami odpowiadającymi za rozruch silnika, jak i samo jego zasilanie. W skład podejrzanych elementów wchodzą m.in.: rozrusznik, akumulator, stacyjka, filtr paliwa i pompa paliwa, świece zapłonowe.
Kontrolka hamulca najczęściej świeci się z powodu zaciągniętego hamulca ręcznego i ma za zadanie ostrzeganie przed rozpoczęciem jazdy. Może być równie dobrze wywołana przez uszkodzony przełącznik, niezupełnie opuszczoną dźwignię hamulca, zablokowany hamulec, niski poziom płynu hamulcowego...
Nagła głośniejsza niż zazwyczaj praca silnika może sygnalizować jego poważny problem. W większości przypadków niedomagania silnika objawiają się m.in. dudnieniem czy stukami. Spowodowane może być to tak błachą przyczyną jak zużyte świece zapłonowe, a także poważniejszymi jak uszkodzony tłumik...