MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Warsztat przyjazny dla kierowców i samochodów ,serwis klimy z wymianą czynnika sprawnie i niedrogo.Wyjaśnienia co ,jak i dlaczego wzbudzają zaufanie.Serwis godny polecenia.",
Gienek, Volvo S70
"Bardzo dobry mechanik ogromna wiedza na temat mechaniki zawsze mila i fachowa obsluga. Polecam",
Lukasz, Mercedes e220
"Polecam VWGroupZabrze i jakby się działo coś nie pokojącego z moim samochodem, bądź chciałbym to napewno wrócę. Zlecona naprawa została przeprowadzona bardzo szybko, praktycznie samochód tego samego dnia do odbioru. Cena adekwatna do jakości wykonanych usług. Polecam! ",
Jakub, Volskwagen Bora 1.6
"Jest to "mój"mechanik od kilkunastu lat. Konkurencja się rozrosła, ale uważam że to dalej jednen z najlepszych mechaników w Zabrzu. Zresztą, jak już mój przedmówca napisał - rynek wszystko weryfikuje, a u Bartnikowskiego zawsze pełno samochodów stoi - to musi o czymś świdczyć. Ceny nie należą do najniższych, ale w końcu jakość kosztuje....",
kop
"Jestem stałym klientem,wróciłem po dłuższej przerwie do Pana Bartka jak zawsze miła obsługa i profesjonalna.Jedynie co mnie uderzyło w oczy to zmiana na sklepie na duży minus poczułem się jak bym wszedł do dużej piwnicy.
",
Jaro, Toyota Raw4
"Zawsze jestem zadowolona.Polecam . Przystępne ceny i doskonala obsługa. ",
Pati, Volvo
ul. Paderewskiego 46, Kończyce, Zabrze
"Polecam, od lat korzystam z ich usług. Obsługa fachowa, a z kierownikiem da sie dogadać.",
Aga
ul. Pułaskiego 3, Centrum, Zabrze
"Bardzo fachowo wykonana naprawa blacharko-lakiernicza. Wymiana błotnika (oryginalne części) i lakierowanie na wysokim poziomie. Do tego miła i merytoryczna obsługa. Polecam",
Klaudiusz, Volvo C30
U Waldka Mechanika Pojazdowa Pomoc Drogowa Waldemar Lipiński
ul. Nowa 6, Centrum, Zabrze
MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Warsztat przyjazny dla kierowców i samochodów ,serwis klimy z wymianą czynnika sprawnie i niedrogo.Wyjaśnienia co ,jak i dlaczego wzbudzają zaufanie.Serwis godny polecenia.",
Gienek, Volvo S70
"Bardzo dobry mechanik ogromna wiedza na temat mechaniki zawsze mila i fachowa obsluga. Polecam",
Lukasz, Mercedes e220
"Polecam VWGroupZabrze i jakby się działo coś nie pokojącego z moim samochodem, bądź chciałbym to napewno wrócę. Zlecona naprawa została przeprowadzona bardzo szybko, praktycznie samochód tego samego dnia do odbioru. Cena adekwatna do jakości wykonanych usług. Polecam! ",
Jakub, Volskwagen Bora 1.6
"Jest to "mój"mechanik od kilkunastu lat. Konkurencja się rozrosła, ale uważam że to dalej jednen z najlepszych mechaników w Zabrzu. Zresztą, jak już mój przedmówca napisał - rynek wszystko weryfikuje, a u Bartnikowskiego zawsze pełno samochodów stoi - to musi o czymś świdczyć. Ceny nie należą do najniższych, ale w końcu jakość kosztuje....",
kop
"Jestem stałym klientem,wróciłem po dłuższej przerwie do Pana Bartka jak zawsze miła obsługa i profesjonalna.Jedynie co mnie uderzyło w oczy to zmiana na sklepie na duży minus poczułem się jak bym wszedł do dużej piwnicy.
",
Jaro, Toyota Raw4
"Zawsze jestem zadowolona.Polecam . Przystępne ceny i doskonala obsługa. ",
Pati, Volvo
ul. Paderewskiego 46, Kończyce, Zabrze
"Polecam, od lat korzystam z ich usług. Obsługa fachowa, a z kierownikiem da sie dogadać.",
Aga
ul. Pułaskiego 3, Centrum, Zabrze
"Bardzo fachowo wykonana naprawa blacharko-lakiernicza. Wymiana błotnika (oryginalne części) i lakierowanie na wysokim poziomie. Do tego miła i merytoryczna obsługa. Polecam",
Klaudiusz, Volvo C30
U Waldka Mechanika Pojazdowa Pomoc Drogowa Waldemar Lipiński
ul. Nowa 6, Centrum, Zabrze
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Cena usługi wymiana uszczelki pod głowicą w Zabrzu: od 200,00 PLN do 525,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...