Warsztat samoobsługowy Warszawa

Filtry

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Twój samochód wymaga naprawy lub przeprowadzenia podstawowego serwisu, który jesteś w stanie wykonać samodzielnie? Z myślą o takich osobach powstały samoobsługowe warsztaty samochodowe. Najem stanowiska na godziny pozwala zaoszczędzić sporo pieniędzy, a także dostarczyć frajdy i satysfakcji przy pracy z własnym autem.

Ile kosztuje korzystanie z warsztatu samoobsługowego?

Zdecydowana większość ofert związanych z godzinowym najmem stanowiska do samodzielnej naprawy auta opiewa na kwoty rzędu 20-30zł/h. Okazuje się jednak, że w tej samej cenie można pracować w skrajnie różnych warunkach. Na cenę najmu stanowiska wpływa też jego wyposażenie w postaci podnośnika, czy wózka narzędziowego. Dodatkowe narzędzia specjalistyczne mogą wymagać dopłaty, jednak nierzadko na miejscu można liczyć na darmową poradę specjalisty. Polecane serwisy samoobsługowe posiadają także łazienkę i szatnię.

Gdzie w Warszawie pojechać do warsztatu samoobsługowego?

Na rynku wiele jest ofert najmu godzinowego warsztatu samoobsługowego. Jednak sprawdzając oferty można zauważyć skrajne standardy warsztatów przy zachowaniu prawie tej samej ceny. Niektóre serwisy samoobsługowe to wydzielone stanowiska rodem z Autoryzowanej Stacji Obsługi, a niektóre zaledwie udostępnianym garażem z kanałem. Warto udać się do rekomendowanych warsztatów samoobsługowych, w których nierzadko liczyć można na pomoc obecnego tam specjalisty.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

alfa Romeo 147 1.6 TS: olej ponad max, kontrolka engine oil pressure low

Pali sie kontrolka “engine oil pressure low” a po sprawdzeniu poziomu oleju okazało się, że oleju jest nawet ponad max! Jak ma się jedno do drugiego?

Odpowiedzi (4)

Alfa Romeo 147 1.9 JTD: kontrolka świec żarowych mruga 30s

Problem polega na mruganiu kontrolki świec żarowych po odpaleniu samochodu. Mruga 30 sekund i gaśnie. Pojechałem na sprawdzenie świec i podobno wszystkie są sprawne. Samochód odpala bez problemowo, nic nie kopci, nie traci mocy.

Odpowiedzi (4)

Alfa Romeo 147 2.0 TS 2001: Błąd P0420 Alfa Romeo 147 2.0 TS

Witam, wyczytałem błąd z silnika “P0420 - System katalizatora (bank 1) - wydajność poniżej progu” Z czym to jeść? Jak to rozumieć? Dziękuję

Odpowiedzi (3)

Alfa Romeo 147 1.9 JTD: komunikat Glow Plug Error

Wymieniłem wszystkie świece w silniku i nadal pali się komunikat “Glow Plug Error”. Czy błąd ten nie powinien sam zniknąć? Samochód pracuje normalnie.

Odpowiedzi (3)

Nasze porady

Fiat 500 II - Cena wymiany rozrządu

Fiat 500 II - Cena wymiany rozrządu

Fiat 500 II to auto klasy aut miejskich segmentu A, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i kabriolet. Głównymi...

więcej

Fiat Panda (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Fiat Panda (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Fiat Panda to auto klasy aut najmniejszych segmentu A, które jest produkowane od 1980 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi...

więcej

Toyota Rav4 III - Cena wymiany rozrządu

Toyota Rav4 III - Cena wymiany rozrządu

 Produkowana w latach 2006 - 2012 Toyota Rav4 III znacznie odróżniła się od swojej wcześniejszej wersji. Przede wszystkim zwiększono rozmiar pojazdu, a sylwetkę unowocześniono. Konstrukcja...

więcej

Fiat Punto II - Cena wymiany rozrządu

Fiat Punto II - Cena wymiany rozrządu

 Fiat Punto II to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modelów samochodów klasy miejskiej. W drugiej wersji Punto znacznie podkreślono kształty nadwozia, lecz większość mechanizmów auto...

więcej