"Naprawa wykonana szybko i dobrze. Super fachowcy, bardzo kompetentni i kontaktowi. Nie traktują klienta z góry, rzeczowo rozmawiają na temat problemów w samochodzie. Szczere i konkretne porady, bez próby naciągania na niezamawiane usługi.",
Endrju, Toyota Avensis
"od 5 lat serwisuję u nich moją Megane- warsztat godny polecenia.",
Marek , megane
"Polecam. Bardzo dobra obsługa szybko i bez problemu. ",
Andrzej
SERWIS PEUGEOT RENAULT CITROEN DACIA I INNE CZYNNE W TYGODNIU 9-17 SOBOTA 9-13
"warsztat 1 sza klasa,znaja sie na bmw,zbychu jak pospawa to niema bata na to,szpeku zrobi kapitalke z lejsem to silnik chula lepiej niz fabryka",
beemka, bmw e30
"Bardzo szybko i bez problemu usunięto usterke oraz koszt wymiany był bardzo nikski w porównaniu innych mechaników i cześci faktycznie zostały wymienione a nie jak u innych mechników tylko wysmarowane. POLECAM",
klient
"Zadowolony jestem z usunięcia problemu z otwarciem klapy przedniej.
Bardzo miła obsługa. Serdecznie polecam.
Pozdrowionka. ;)",
Zeflik, Laguna 3
"Witam,
jestem całkowicie zadowolona z naprawy mojego samochodu, krótkie terminy, fachowa obsługa. Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami, jestem stałą klientką serwisu, i zauważyłam same postępy. Polecam!",
zadowola klientka, Fiat
"Przede wszystkim solidnie.
Na bieżąco uzgadnialiśmy wszystkie decyzje związane z naprawą.
Wielki plus dla Warsztatu, że nie boi się podejmować problemów trudnych, których inni wolą nie dostrzegać.
I nawet w przypadkach trudnych stają na wysokości zadania.
Ja bardzo doceniam rzetelność i uczciwość...
I nie zawiodłem się...
Polecam z...",
Przemek, Seat Cordoba 6L
"Dobry warsztat, dobry mechanik. Miejsce godne polecenia",
Mateusz
"Warsztat jak najbardziej ok. Spełnione moje najważniejsze oczekiwanie a mianowicie: zostawiam samochód i nic mnie nie interesuje. Odebrałem samochód sprawny, usterka usunięta pomyślnie Polecam.",
Jeżyk, Mercedes A
ZAPRASZAMY.PEŁNA REGENERACJA GŁOWIC SAMOCHODOWYCH WSZYSTKICH TYPÓW.USUWANIE URWANYCH ŚWIEC ŻAROWYCH ŻARNIKÓW ŚWIEC ZAPŁONOWYCH.REGENERACJA GWINTÓW USUWANIE ZAPIECZONYCH WTRYSKIWACZY USUWANIE URWANYCH SZPILEK ŚRUB ITP.
Nagła awaria, wypadek? Kompleksowa obsługa i pomoc przez 24/h. Poprostu zadzwoń. Dobry Serwis - uzyskał rekomendacje w programie produkcji TVN Turbo - Projekt Warsztat. Należymy do sieci naprawczej ProfiAuto...
"Byłem z moją Alfą ,o dziwo czekałem na termin 2 godziny ,chyba miałem szczęście bo rzeczywiście trzeba się umawiać wcześniej .Ale co zaskoczyło mnie ? fachowość to na pewno ,atmosfera na serwisie -fajni ludzie ,można pogadać zawsze coś dodatkowo posprawdzają ,doradzą co ważne auto oddane czyste!! a to często się nie zdarza u innych.",
Kasa, Alfa romeo 166
Odpowiedni luz zaworowy pozwala na prawidłową pracę silnika i szczelne zamknięcie komory spalania. Kolejnym aspektem jest chłodzenie zaworów poprzez ich styk z gniazdem zaworowym. Jeżeli luz zaworowy jest źle ustawiony, słyszalne będzie metaliczne cykanie spod maski, odczuwalny będzie spadek mocy, nierówne obroty na biegu jałowym oraz ogólne utrudnienie w uruchomieniu ciepłego silnika.
Nie w każdym samochodzie trzeba regulować luz zaworowy. Właściciele aut z silnikiem z hydrauliczną regulacją luzu zaworowego mogą zapomnieć o tym problemie. Pozostali powinni wiedzieć, czy luz zaworowy kasowany jest za pomocą płytek (pastylek)/szklanek czy zwykłej śruby regulacyjnej. Częstotliwość regulacji luzu jest określana przez producentów i bardzo różni się w zależności od jednostki napędowej. Niektóre silniki wymagają regulacji co 10 tys. km. a inne pozwalają ograniczyć się do sprawdzenia i regulacji po 100 tys. km. Przy zasilaniu auta gazem LPG trzeba ten czas skrócić o połowę.
Cena ustawienia luzu zaworowego zależeć będzie od ilości zaworów w danej jednostce napędowej, typu silnika, a przede wszystkim metody regulacji luzu zaworowego. Zakup płytek czy szklanek do regulacji znacznie podnosi cenę w porównaniu do zwykłej regulacji śrubowej. Dla prostej konstrukcji koszt może zamknąć się w kwocie 200 zł, podczas gdy mocno rozregulowany układ wyposażony w szklanki może kosztować kilkaset złotych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
benzyna skrzynia automat na zimnym silniku bardziej dynamiczny i szybszy niż przy ciepłym, poza tym przy dodawaniu gazu wszystko jest ok po puszczeniu stukot jakby zawory do regulacji tak nam powiedział mechanik inny znowu, że niby nie...
Witam.Mam problem z głośną pracą zaworów na zimnym silniku. Po zagrzaniu problem znika. Silnik 16v ti 1.6 benzyna. Stosuję olej 5w30 ford formula.
Czy trzeba wyjąć silnik aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych? Na tym portalu znalazłam informację dotyczącą silnika DOHC że bez problemu można bez https://dobrymechanik.pl/zapytaj-mechanika/czy-trzeba-wyjac-silnik-aby-przeprowadzic-regulacje-luzow-zaworowych.html Co do SOHC sama...
Witam. Pierwszy problem zużycie oleju około 1L na 10-12tyś kilometrów. (przebieg 125 tyś. km) Wcześniej nie musiałem nic dolewać od wymiany do wymiany. Wycieków nie widać. Nie dymi .Co jakiś czas widać czarny nalot na końcówce wydechu ,ale nie jest tłusty w dotyku. To normalne czy lepiej udać...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...